11 Şubat 2014 Salı

Çünkü...

Bloga yazdığım ilk yazının başlığı "Neden?"di. Dilim döndükçe neden blog açtığımı ve yazmaya başladığımı açıklamaya çalışmıştım. Ondan sonra da elimden geldiği kadar burayı geliştirmeye çalıştım. Pek çok güzel insan ile tanıştım, okurken çok keyif aldığım bloglar buldum. Bir kısım blogger yazmayı bıraktı, bir grup yazma sıklıklarını değiştirdi..Yine de bana çok keyifli bir üç küsür sene sundun blogspot.

Bu yazımın içeriği tahmin edeceğiniz üzere bir veda. Yazı yazma alışkanlığı kazandırsın amacı ile açtığım bloguma artık bir şey yazmaz oldum. Maddenin doğası gereği bütün süreçler başlarlar, sürerler ve biterler. "Bu da mı gol değil!?!" diye diye hakemin bitiş düdüğünü çaldırdık sonunda :)

Bir değişiklik bir yeni kan arayışındayım. Bu blog misyonunu tamamladığı için bitiyor ama sizlerle başka bir formda tekrar beraber olacağımdan şüpheniz olmasın. Hatta öneriler, alternatifler sunmak isteyen olursa kapım açık, fikirlerinizi beklerim.

Hepinize, bu süre içinde okuduğunuz, yorumladığınız ve katıldığınız için teşekkürler. İyi ki varsınız, iyi ki tanışmışım sizlerle... Mutlu kalın :)

14 yorum:

Merve dedi ki...

ilk yazdığım zamanlar senden gelen yorumlar ne kadar motive ediyordu beni Mr. E
O zaman bu zaman ben de bıraktım, başladım… ama şimdi sen gidiyorum deyince içim bi burulmadı değil :(

Yeni başlangıçlarının, çooook güzel olması dileğiyle…
Sevgiler

Mia Wallace dedi ki...

Ay uzuldum ben cok :(

Oytunla Hayat dedi ki...

seni okumak çok keyifliydi... Yolun açık olsun

emir begit dedi ki...

Kardeşim sen işini bilirsin :)

Semi M.Eller dedi ki...

Bence olmadı hiç bu, devam etmelisin.

Mr.E dedi ki...

@Merve, Blogun güzel tarafı insanları karşılıklı olarak kışkırtabilmesi zaten :)

Ben sadece bu blog artık misyonunu tamamladı diye düşünüyorum. O yüzden bu da mı gol değil bitiyor ama Mr. E bir yere gitmiyor :)

Mr.E dedi ki...

@Mia, üzülmeee ben buradayım bu blog tamamlandı sadece o kadar :)

Mr.E dedi ki...

@Oytunla hayat, çok teşekkür ederim :)

Başka bir adreste belki devam edersiniz okumaya belli mi olur :)

Mr.E dedi ki...

@Emrilyo biraz hareket lazım, çok durgundu bu son zamanlarda :)

Mr.E dedi ki...

@Semi!! :)

Ben yazmayı çizmeyi bırakmıyorum ki!
Sadece bu blogun süresini doldurduğunu düşünüyorum. Başka bir şekilde tekrar karşınıza çıkarım ben merak etme :)

Ama şu da var bu blogu diriltmek için harcayacağım enerjiyi başka bir yerde başlamaya harcasam daha verimli olacakmışım gibi hissediyorum :)

Hazal Günal dedi ki...

gerçek hayatta seni tanıma şansı bulmamış olsaydım ve hala blog yazan o kız olsaydım, gidişine öyle çok üzülürdüm ki ağlayabilirdim sanırım.

belki de yeni bir blogla gelirsin, ben okumaya başlarım okudukça yazasım gelir :)) tekrar neden li günlere dönebilmeyi de isterdim. Çünkü ler sıkıcı değil mi..

Mr.E dedi ki...

@Heyzi!! :)

Ağlama len sulugöz :D Dediğim gibi bu blogun zamanı doldu sadece yoksa ben -askerlik dışında- bir yere gitmeyeceğim ;)

atyarışındaki sıpa dedi ki...

Merhaba Mister! Elveda Mister. Master diye diye, başının etinin yediğim zamanlar geldi aklıma, iyi ki tanışmışız. Oyle işte.

Ichk wünsche Dir viel Glück und Erfolg bei Deines Lebens.

Sevginin Ruhu dedi ki...

Mr.E sessiz takipçilerindendim. Seni severek izliyordum. Yeni bir adresin olursa burdan bildirirsen yine izlemek isterim seni. Yolun açık olsun.