13 Eylül 2013 Cuma

Nibari

Dimurenagia buni buni nibari
Dimurenagia buni buni niraü
Igirabaña hara hianriun biladigu lanina üma
Mama gloria lira mama dicha lira 
Dicha buni bagambuni nererun bun aü 
Ka san megeibei buni nibari
Ka san megeibei buni niraü bacharagadun yabei
Ka san megeibei buni nibari
Ka san megeibei buni hara aü bafuridun yabei

Let me have a word with you, my grandchild
Let me have a word with you, my child
Leave behind those street-walking girlfriends of yours
That is not glory, that is not luck
Good luck for you is obeying my words
What has happened to you, my grandchild
What has happened to you, my child, causing you to stray
What has happened to you, my grandchild
What has happened to you, girl, to cause you to leave

9 yorum:

Muzurella dedi ki...

yine gitmiş hiç duymadığım bişe bulmuş.

aferin :)

Mr.E dedi ki...

Bu 2011'den beri listemdeydi, sana da iyi tanışmalar :)

Muzurella dedi ki...

hiiiç üşenmemiş bi de gelip beni ezmiş.

aferin :)

Mr.E dedi ki...

ezmek yok haşaaa :)

Laliş dedi ki...

Bu şarkının seçilmesinin özel bir nedeni var mı sayın Mr.E ? :)

Mr.E dedi ki...

Hareketli olması dışında yok komşum :) neden?

Laliş dedi ki...

Sözleri ilgi çekici geldi de acaba ondan mı dedim :)

francesca mckennitt dedi ki...

Sözleri çok güzel ama ses çok rahatsız etti beni, bilmem nedendir.

Mörşıl dedi ki...

hey :)
ben geldim.
hatıla beni, unutmuş olmazsın dimi :)

aklıma geldi napıyor acaba dedim hala buralarda olman çok güzel.

şarkıya gelince alışık olmadığım bi tarz ama farklı, sesler baya değişik, sevdim ben :)

öpüyorum şimdilik, görüşmek üzere..