2 Eylül 2013 Pazartesi

Mr.E rejimde!

Herkese ayların en güzeli Eylül'den merhaba! Bilindiği gibi bir süredir askere gitmek ile ilgili planları gündelik hayatıma dahil eder olmuş, "nasılsa askere gidecem yeaaa!!" diye rejim vs. işleri de iyice sallamıştım. Meğer gerekmiyormuş sallamaya. Üstelik Mart gibi askere gidecek bir adam olarak 7-8 ay boş oturmamın ne gereği var sorarım size!!

Ben de bütün bunları göz önüne alarak dün itibariyle rejime başladım. Neden dün de, klasik rejim başlangıcı olan Pazartesi değil? Çünkü ay başından ay başına hesaplaması kolay olur sıkıntı olmaz dedim sevgili gönül dostları.

1.81 m boy ve 92 kilo olarak başladığım Alkali diyetimi 80 hatta 78 kilo hedefiyle sürdüreceğim. Bu süreçte de en azından haftalık olarak bir şeyler karalayarak buraya verdiğim uzun arayı de telafi etmeyi planlıyorum. Formül basit; ben zayıfladıkça blog şişmanlasın!!

7 yorum:

Muzurella dedi ki...

sen zayıfladıkça blog şişmanlasın hatta obezin önde gideni olsun :)

bence sen 77.5te durup "çok iyi oldu yaa" diyeceksin :)

Mr.E dedi ki...

Valla bloga steroid verip şişirme planım bile var :D

Ayrıca benim idealim 81 kiloymuş galiba ama elim değmişken fazla fazla verip sonra üzerini sporla tamamlarım bence :D

su can dedi ki...

tez yazma alışkanlığı edinmek için açılan bloga kim derdi ki diyet kontrolü yazısı yazılacak:p süper oldu bu süperr:))yazıları merakla bekliyorum efem. gazan mübarek olsunnn:))

Semi M.Eller dedi ki...

Geç bu diyet ayaklarını, İzmir`de kankan Begit ile neler götürdüğünüzü tüm ig alemi gördü:))

Mr.E dedi ki...

@Su can hayat süprizlerle dolu valla :D

Mr.E dedi ki...

@Semi o yaşanması gereken bir şeydi, İzmir'de olan İzmir'de kalır :D

crazywomanrosemary dedi ki...

Diyetini açabilir misin? neler var litede...Alkali benim bildiğim mi acaba? :)
he bi de kolay gelsin :)