10 Eylül 2013 Salı

Mr.E Rejimde - 10. gün raporu

Herkese merhaba

Bilindiği üzere ayın başında Alkali Diyeti denen bir diyete başladım. Teknik olarak çok işin detayına girmeyeceğim ama en azından 10 gün sonunda neler olduğundan kısaca bahsedebilirim.

- 91.8 kg başladığım rejimde 10 gün sonunda 91.0 olmuş durumdayım buna göre 800 gr vermişim...bir Dukan değil ama yine de iyidir.

- Kendimi daha iyi hissediyorum ama bu psikolojik mi diyetle mi alakalı bunu şimdiden söylemek zor, 2. , 3. ayın sonunda da aynı şekilde hissediyorsam o zaman diyet işe yarıyor diyebilirim bu konuda.

- Alerjik rinit tıkanmalarımda bazen reflü gibi bir sebepten dolayı bu krizin tetiklendiğini hissediyordum, henüz böyle bir nedenden dolayı tıkanmadım, tıkandıklarımda da yemek borum yanmıyordu.

İlk 10 gün itibariyle aktaracaklarım şimdilik bu kadar, 10 gün sonra görüşürüz ;)

13 yorum:

Ilhan Ucer dedi ki...

800 gram güzel ama diyette asıl 15 günden sonrası önemli. Çünkü başta vücuttaki su atılıyor. Ama azimli olduğunuz görülüyor, başarılar diliyorum size.

Mr.E dedi ki...

İlhan bey teşekkür ederim :)

Muzurella dedi ki...

800 gr. yağ gitmiş gibi bi his var içimde :)

#direnmre

#direndiyet

:)

pera dedi ki...

Dikenli incirleri yedin yedin, şimdi eritme derdindesin ha ? :))

Azmine sağlık, bol şans :)))

su can dedi ki...

psikolojiktir o iyi his:p sakin ol, otur ve geçmesini bekle:p

Mr.E dedi ki...

Muzur, inşallah öyledir, bakalım :)

Mr.E dedi ki...

Pera, aynen öyle :D Şans hepimizin olsun :)

Mr.E dedi ki...

Su can Geçmeyecek işte bana ne bana ne!! :)

su can dedi ki...

Bi de bana şımarık dersin;-)

francesca mckennitt dedi ki...

Kolay gelsin :)
Diyetlerde psikolojiyi sağlam tutmak önemli. "kilo veriyorum" diye düşünürsen verirsin. Deneylerde kanıtlanmış :)

Ben de direkman bir diyet programına bağlı değil de kendi kendime sistem oluşturmuştum bir dönem, her yediğim miktarı yarıya indirirerek. 36 bedenler büyük gelmeye başlamıştı. Sistematik takılmaktan sıkılırsan bunu da deneyebilirsin. Gerçi seni tanıdıysam sistematik olmayı daha çok seviyorsun ama :)

Mr.E dedi ki...

@Fran, durumla ilgili olarak düzen içinde olayı götürüp buradan direkt nizamiyeye gideceğim o yüzden düzen iyidir :D

Laliş dedi ki...

Ben de bir haftadır spor ve rejim yapıyorum ama şimdiden farklılığı hissetmeye başladım. :)

Ben ilk hafta dukan yaptım ama bundan sonra doktor kontrolü altında devam edeceğim ve ne yazık ki senin kadar sabırlı değilim komşum :).

Mr.E dedi ki...

Sık dişini komşu güzel olacak herşey :)