12 Ağustos 2013 Pazartesi

Kopuyor muyuz gençler?

Arada şantiyede sebepsiz yere böyle coşasım geliyor...tek eksiğim bu kadar kaymaya müsait zemin yoksa şapkam bile var yani 


11 yorum:

Hazel dedi ki...

sonda daha cok soyuncak diye bekledim :( :P

videoyu sonuna kadar izlemis olmama mi yanayim seni bu halde dusunmeme mi ajajdjdngf

ama guzeldi yani hostu efenim Aten sikintidan ne yapcagimi sasirdim

Mr.E dedi ki...

Hahaha :) Zaten anca soyunan adam bekle sen :PP

Beni bu halde düşünsene cidden, Konsolosluğun avlusunda bu şekilde coşmuş bir tip :D Üstelik şantiyenin mimarı yani :D Derler erken yaşta tatlıya bağladı yani :))

Hazel dedi ki...

hahahah :D getircem teybi koycam girise konsoloslugun meydaninda acicam muzigi..

bence seni goren danseder :D

Mr.E dedi ki...

Adeta bir flashmob coşkusu :)

SaÇaKLı dedi ki...

alalım bi yumurta topuk kösele ayakkap, heryerde kayar, kayma mı? :P
baret yoksa bi fotoğraflık veririm :))

Mr.E dedi ki...

Allah derim be :D Baret de var melon şapka da o konuda sıkıntı yok :))

Sam Scarlet dedi ki...

sen bunları boşver de dinozordan haber ver!!!

Muzurella dedi ki...

baya baya kayıyo bu yaa :)

bak bende bu kafa var bu akşam:

http://www.jazzradio.com/pariscafe

Mr.E dedi ki...

@Sam O arkadaşın son olarak gelincik olduğuna karar verdik...midesinden çatı yalıtımında kullanılan taşyünü çıkmış..ama bir değişiklik oldu iyi oldu :)

Mr.E dedi ki...

@Muzurella kafan çok güzelmiş canım güle güle kullan :)

Hazel dedi ki...

kiyamam ya yemis mi onlari :'( evet gelincik dicektim ben de