11 Temmuz 2013 Perşembe

Ara sıra bazı bazı

Yazmıyorum diye sevinmiştiniz değil mi köftehorlar..yok öyle yağma..yedirmezler bu blogu :P Açılış şakasını bir kenara bırakacak olursak part time olarak iki işte çalışıp arada part time çalışmakla kazandığım süreyi ulaşımda harcayınca başımı kaşımaya vaktim kalmadı. Size tavsiye ya tam zamanlı tek bir yerde çalışın ya da part time tek bir yerde... yoksa kafa oluyor Timbuktu..

Süreç içerisinde en geleceğimi etkileyecek gelişme şüphesiz doktora başvurumun kabul edilmemesi oldu. Bu da demek oluyor ki Aralık 2013'e kadar tecilli biri olarak Mart 2014'te askere gidiyorum. İnsanlar genelde otuzuna geldiklerinde evlenirler ben otuzumda askere gidecem. En azından aradan askerlik çıkacak diye düşünmekteyim bozmayın hayallerimle yaşayayım azıcık olur mu :)

Zaten askere gitmek şu aşamada mantıklı bir karar gibi gözüküyor. Gezi Parkı olayları ile başlayan süreçte zaten "araf"ta yaşıyorken en son TMMOB'un yetkilerinden arındırılması sonucu okuduğum lisans ve yüksek lisansın mantar olduğunun kabullenmem için bir miktar zaman geçmesi gerekiyordu bunu askerlik ile sağlarım diye düşünüyorum...bildiğin bir mimar olarak patates oldum. Kapının önüne falan koyun da kapının çarpmasını engelleyeyim belki bir işe yararım böylece :)

Verdiğim arayı bir şekilde toparlamam lazım, üç beş ufak ufak başladım devamı da gelir diye tahmin ediyorum. 

Bu arada burada artık çok fazla fotoğraf paylaşmadığımın farkındayım nedeni ise instagram kullanmaya başlamış olmam..bu adam ne çekiyo acaba diye soran olursa "eokar" diye arattıklarında bana ulaşabilirler :) 

Son olarak bir de bloglovin diyollaaağ nedir biri bir açıklasın da cehaletimi gidersin :) öpt kib bye!

17 yorum:

emir begit dedi ki...

En buyuk asker bizim asker der ceker giderim kaptan bezelye

Mr.E dedi ki...

Bunu saymam yine beklerim :)

Decoridea tr dedi ki...

Owwww o süreç nihayete erdi demek :)
haydi bakalım en büyük asker bizim asker! :)

Bloglovine gelince, binevi blog twitter' ı.. Takip ettigin bloglari dizi dizi dizersen okuma kolaylığı sağlıyor. Olmazsa olmaz mı? Göreceli. Ama cok fazla bloglovin takipcisi oldugundan kullanmakta yarar var ;)

Mr.E dedi ki...

Hmmm desene olaylar olaylar yani :)

A Cat From London dedi ki...

İmzalandı. http://www.change.org/tr/kampanyalar/tmmobadokunma-tmmob-kar%C5%9F%C4%B1-yap%C4%B1lan-bu-yasay%C4%B1-tan%C4%B1m%C4%B1yoruz-iptalini-istiyoruz

Bloglovine'de hesap açıp, takip edilen blogların adresini giriverince, bloglovine, her gün o adreslerdeki yeni postları e-posta kutusuna günlük rapor olarak bırakıviriyor, kişi okuyuvirip haberdar oluviriyor.

Muzurella dedi ki...

1) ben instagram kullanmıyosam nolucak yazık diil mi bana?

2) aralar kapanır dont worry :)

3) askere gidip gelince çok rahat olucak her şey (6. his konuşuyo)

4) öptüm bye :)

Hazel dedi ki...

yapma Eren abi bana bunu yapma ya.

Semi M.Eller dedi ki...

Bloglovin konusunda yorum yazan dostlar gerekli açıklamayı yapmış.
Instagram kullanmayanlar da varmış demek ki:)) Bkz.Muzi
TMMOB olayından dolayı kendini patates gibi hissetmeni anlayabilirim:) Başka nelere bulaşacaklar bakalım! Sinir bozucu!!!

Mr.E dedi ki...

Dear Cat,

Öncelikle destek için teşekkürler :)

Bloglovin bulaşılası bir şey galiba şimdiye kadar yorumlardan anladığım o

Mr.E dedi ki...

Muzi :DD

İnstagram.com/eokar'dan da ne vağ ne yok bulabilirsin o yüzden yazık sayılmaz :D

aralar kapansın diye var, kapamak bizim işimiz :)

Görüciğiz :)

Öpt. kib. bye

Mr.E dedi ki...

Heyzi daha 8 ay var sonrasında da yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz geçecek :)

Mr.E dedi ki...

Kayıp blogger Semi! :)

Bloglovin'e sarmaya doğru ufaktan ilerliyorum belki blogu daha seri kullanırım böylece :)

Ayrıca patates gibi hissetmenin yanı sıra, bahçeye eksen en azından filizlenirim :D

su can dedi ki...

*eneee hoca askere gidiveriomuşşş :o neyse daha çok varmış:D
*EMRİLYO'ya katılıp şamatanın dozunu arttıralım o zaman!
BU ASKER GİDECEK, GERİ DÖNECEK!!!!
*bloglovin sucks! HİÇ SEVMEDİM. Sevgili Google reader kapanana kadar aynen devam... sonrası Allah kerim:D
*Her şeyde bir hayır vardır... "kapı tutucu patatesi"nden daha fazlasın sen;)
*SIK SIK POST YAZZ!

crazywomanrosemary dedi ki...

oh oh millet bir iş bulamazken iki işte çalışılıyor...sevindim adına :)
bu ara bloğa da yetişşiyorsun :)
herkes ben mi? :/

Mr.E dedi ki...

Su can :) inşallahh :D

CWRM Bloga çok yetiştiğim söylenemez ama deniyorum :)

francesca mckennitt dedi ki...

Aa şaşırdım, ben kesin kabul edilirsin diyordum :/ işlerin hayırlı olsun diyeceğim ama yakında bırakacaksın anlaşılan (bkz. blogu baştan sona okumak)

Mr.E dedi ki...

@Fran Olmayınca olmuyor napcan? :))

Aynen coni vaynen der kaçarım bu son yazdığının üzerine :)