1 Mayıs 2013 Çarşamba

Anneeee ben okutman oldum!

Merhaba sevgili gönül dostları. Nasılsınız efendim, afiyettesinizdir inşallah? Kaç zamandır ne hususunda bir kaç kelam edeyim der, düşünürken; pazartesi günü yazmak için konuma kavuşmuş olmanın haklı sevincini yaşamaktayım adeta.



Tamamdır bu noktaya kadar sıkılmadan okuduysanız hemen konuya giriyorum, sizleri kaçırmanın alemi yok :)) Daha önce gidip konuştuğum, fakat hali hazırda devam eden müşavirlik işi nedeniyle yarı zamanlı olarak beni alamayacaklarını söyleyen bir özel üniversite, pazartesi günü beni tekrar görüşmeye çağırdı. Bir hocayla ilgili sıkıntı olduğunu ve yollarını ayıracaklarını, bundan dolayı dönem sonuna kadar (yaklaşık 3-4 hafta) teknik donatı (tesisat dersi, ama diğer türlü söyleyince kulağa çok hoş geliyor farkettiğiniz üzere) ve maket dersi vermem konusunda anlaş(mış)tık ki...bölüm başkanı da bu konuşmaya dahil olana kadar

"Projede çok fazla öğrenci var, tek hoca zor oluyor. Sen proje dersine de gir" demesiyle birden bire akademik kariyerime haftada 15 saat gibi bir yoğunlukta hızlı bir giriş yapmış oldum. Hatta o kadar hızlı oldu ki; dün ilk proje dersime girdim, bugün ilk resmi tatilimi yaşıyorum, cuma günü de ödev teslimi alacağım


Acaba diyorum; ilk okutmanlık tecrübeme haftada 15 (yazıyla onbeş!) saat ders ile başladım. Ben şu 5 sene çok çalışıp ders limitimi doldursam, profesörlük için yaş haddimi beklemeye başlasam acaba işe yarar mı? :)))

33 yorum:

emir begit dedi ki...

Oy oy oy analar neler doğruyor:) yakışır kardeşime

Telekinesis dedi ki...

hocu hadi bakalım, yardır. senin bu hesabınla ikimizde aynı anda prof olacağız. seminerlere beklerim :D

Hakan Artar dedi ki...

hayirli olsun!!

Mr.E dedi ki...

Eyvallah emrilyo :)

Mr.E dedi ki...

Telekinesis, hocu yer zaman söylersin her türlü desteğe geliriz. Sen iste damperi adam doldurayım ayıpsın :)

Mr.E dedi ki...

Çok sağol Saviçeviç :)

mirage dedi ki...

Tam kil okutman tipi var sende. Olayini bulmussun yardir gitsin :D

Mr.E dedi ki...

Benim olayım bu :D

pera dedi ki...

prof ol, kardeşimi bekle ben de hikayelerinizi dinleyim okumakla yorma biizii :D:D

Muzurella dedi ki...

ayy ayy koca adam olmuş da çocukları mı okuturmuş :)

hayırlı olsun Mr. E :)

Mr.E dedi ki...

Pera sen çalışmaktan bunaldın galiba :D Direkt bant kaydı talebine geçmişsin okuma kısmından :P

Mr.E dedi ki...

Muzur, sorma kocadım ben kocadım :D

Lô - Lâ dedi ki...

Az kaldi, boynuz kulagi gececek.

Welcome to my world ! *dersleri İngilizce ver* âmen.

Mr.E dedi ki...

Hahahha çok sağol kulak :D

Serapus dedi ki...

Tebrikleer. :)
Hayırlı olsun.
Sahi yds ne oldu, puan? :D

su can dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun 15 saat iiymiş hem de proje dersine gireceksin wuhuu:p hangi okul o:)))) hali hazırda bitmeyi bekleyen yarım kalmış mimarlık bölümüm var da :p iç mimarlıktan bu dönem mezun olup 2 seneye kadar diğerine devam etmeyi planlıyorum:p beni de mezun ediversen sevindirsen:p

Semi M.Eller dedi ki...

Tebrikler!!!!!!!!

Mr.E dedi ki...

Serapus çok sağoll :)

YDS'ye çalışamadan 75 aldım, Doktora başvurusu için şimdilik yeter ama bir daha girip imajımı düzeltmem lazım :))

Mr.E dedi ki...

Su, sevdiğimiz bir vakıf üniversitesi diyip reklama girmeyeyim ben :D

İç mimarlıktan bu sene mezun olacaksan aynı yerde değiliz demektir o yüzden aaah keşkem keşkem keşkem mezun edebilseydim keşkem diyebiliyorum sadece :PP

Mr.E dedi ki...

Semi!! :)

Eskiden alaylı ukalaydım, şimdi bir de okullu oldum iyi mi.. :D

su can dedi ki...

:D kısmett... Biri bitsin de hayırlısıyla 2.sinin acelesi yok:D öğrencilerin çok şanslı:p

Mr.E dedi ki...

Umarım onlar da senin gibi düşünüyorlardır :)

su can dedi ki...

İşini seven kaç kişi kaldık:D Bu çook önemli sen içlerini korkuyla panikle doldurmadan yaklaş sana taparlar bile :D bu arada benim yarım bıraktığım mimarlık vakıf üniversitesindeydi:D neyse çok uzattım ben:D

Mr.E dedi ki...

İçeriden bilgiler... ;)

Ne zaman uzatmak istersen beklerim, çekinme buyur gel :)

su can dedi ki...

Peki madem yüz buldum gelirim:D bana da beklerim :D MESLEKTAŞ DAYANIŞMASI...

Mr.E dedi ki...

Aynen öyle ;) ayağını korkak alıştırma ;)

Atyarisindaki Eşek dedi ki...

Ne ara yaşlandın sen :O
Hocam, kolay gelsin.
Herr Eren, ciao! :D

SaÇaKLı dedi ki...

düşmez denilen cemre havaya düştü bu bloga düşemedi... hadi artık bi okutmana yakışır değişiklikler olsun ehe öhö! :P

francesca mckennitt dedi ki...

E yuh yani!
Tezlere söve söve prof olcaksın Mr.E :D
Başarıların daim olsun demek düşer bize de :))

Kuulumsu Kadın dedi ki...

Eneeeem!
Yine mi gol attın oluum seeennnn?? :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hişt mimlendin :)

Mr.E dedi ki...

Kuulumsu vurdum gol oldu bu sefer :D

Mr.E dedi ki...

Geiyorum Fran, bu sefer unutmazsam yapayım mimi :D