18 Nisan 2013 Perşembe

Liebster Blog Award


Şimdi, çamurun önde gideni Sam hem ödül yollamış hem de bununla ilgili bir koşul koymuş. Buna göre; bu resmi paylaşıyoruz, kendimiz hakkında 11 bilgi verip, bizi mimleyen kişinin sorduğu 11 soruyu cevaplıyor ve 11 soru da biz soruyormuşuz..açıklarken yoruldum dur bakalım yazarken neler olacak :))

Kendi hakkımdaki bilgilerle başlayalım bakalım;

1- Gözlerimin hala yeşil mi yoksa mavi mi olduğunu bilmiyorum. Yeşil giydiğimde yeşil, mavi giydiğimde mavi oluyorlar.

2- Alerjik rinit yüzünden bir ara spordan tamamen soğumuştum, şimdi havaların düzelmesi ile beraber tekrar form tutma yolunda emin adımlarla ilerliyorum. 

3- Tavlada zar konusunda çok iyiyim, benimle tavla oynamak istemezsiniz...o kadar iyiyim :)

4- Bütün hayatı futbol olan bir adamdım. İki-üç senedir şu şike skandalı nedeniyle futbolun canına ot tıkadılar, o gün bu gündür futbol izlemez oldum.

5- Okumaktan yana şikayet eder oldum ama şaka maka doktoraya hazırlanır hale geldim, bakalım ne zaman tam olarak bıkacağım :)

6- Tam olarak oğlak özellikleri taşıyorum ve bundan son derece memnunum her ne kadar astroloji ile ilgilenmiyor da olsam ;)

7- Her gün en az 3 fincan kahve içerim, çay sayısı belli değil

8- Freelance ve part time çalışıyorum. İş saatlerini ayarlamak konusunda esneklik sağlasa da arada mesaisi olan ve düzenli maaşı olan bir işe imrenmiyor değilim..bakalım Allah sonumu hayır etsin

9- Güzel olan herşeye karşı zaafım var. Kadın da olsa döner bakarım. Hatta sevgilime de derim bak ne güzel kadın diye.

10- Çok uzun süre futbol oynadım, ama bu süre içinde nedense hiç bir turnuvadan kupa kazanamadım. Bir çeşit lanet sanırım

11- İnsanın kendi hakkında 11 bilgi yazması sıkıcı olabiliyormuş az önce bunu farkettim :)

Ve şimdi de Sam'den gelen soruları yanıtlayalım bakalım,

1- Favori dizi/film/kitap karakterlerin kimler? Her kategori için bir tane. Sürüyle insan ismi yazmayın. Sorunun mantığı favoriyi seçmek. Nedenleriyle de yazarsanız güzel olur.

Favori dizi karakterim tabi ki Greg House. Olaylara bakış açımızın birbirine çok benzemsi empati kurmamda yardımcı oldu diyelim :D

Favori film karakterim what dreams may come'da robin williams'ın oynadığı karakter. Öldükten sonra bir şekilde karısıyla buluşmak için yaptıkları çok etkilemişti beni.

Favori kitap karakterim ise Tolkien'in Silmarillion'dan Feanor. Yeteneklerinin farkında ve küstah bir karakter ama hırsı çok etkilemişti beni. 

2- Biriyle tanışmak için ilk söyleyeceğin cümle ne olurdu?

Merhaba, ben Mr.E

3- Çocukluğunda hiç evden kaçtın mı?

Evden kaçmak pek sayılmaz ama çocukken (yanlış hatırlamıyorsam 4 yaşındaydım) bize bakan bakıcı kaçtığında ne oluyor yahu diyip kapıya, kapı kapanmasın diye babamın terliğini sıkıştırıp üst kata babaanneme çıkmıştım..bu sayılır mı?

4- Hiç celebrity crush'ın oldu mu, odanın duvarlarına posterlerini astığın, dergilerden resimlerini kesip dolaplarına yapıştırdığın bir ünlü oldu mu?

Ehööm...biz erkeklerde bu işler genelde bu şekilde yürümüyor ne yazık ki...öhhömm ömhhöömm...crush yaşadığım ünlüler de çok posterleri asılabilir insanlar değillerdi deyip hemen kaçıyorum bu sorudan aslkdasldashdasdlash

5- İzlemediğin/dinlemediğin/okumadığın için utanç duyduğun filmler/ diziler/ sanatçılar/ gruplar/ kitaplar hangileri?

Dünya klasiklerini okumadığım için bir eksiklik hissederim ama onun dışında başka bir sıkıntım yok

6- Eğer gece yolda yürürken takip edildiğini hissedersen ne yaparsın?

Benim büyük şehir paranoyası dediğim bir durumdur bu. Bunun için cebimde genelde bozuk para taşırım ki her hangi bir saldırıda karşı tarafın suratına atıp, dikkati dağılmışken oradan uzaklaşabileyim.

7- En sevdiğin grubun konserindeyken solist seni sahneye davet edip istediğin şarkıyı söyleyebilirsin dese hangi şarkıyı söylerdin?

Manowar konseri olur bu, hmmmm herhalde master of the wind'i söylerdim..evet evet kesinlikle onu söylerdim

8- Hiç arkadaşların tarafından yargılanıp dışlandın mı?

Bir kere eski kız arkadaşımın arkadaşları tarafından böyle bir şey yaşamıştım evet

9- Yıl 1855. Nerede, ne yapıyor olmayı isterdin?

Muhtemelen evimde bir şeyler yazıyor olurdum. Bu büyük ihtimalle mimarlık üzerine bir çalışma olurdu.

10- Hayatının geri kalanını Mars'ta yaşamak ister miydin?

Ne gerek var? Ben üniversite bitince İzmir'den istanbul'a 3 haftada gelememiş adamım. Buradan Mars'a...haahahahahahahah geçiniz 

11- Yerinde olmak istediğin bir ünlü var mı?

Yerinde olmak istediğim adam olacağım zaten onun için uğraşıyorum ;)

Ve benim sorularımla bu post'u toparlayalım artık;

1- Hisler mi mantık mı? Değerlendirme yaparken hangisinin seni yanıltmayacağına inanırsın?
2- Uzun zamandır en aklında kalan şarkı sözü, cümle ya da film repliği nedir?
3- Hala televizyon izler misin? Yok hayır bıraktıysan ne kadar süredir televizyon izlemiyorsun?
4- Eline hiç beklenmedik bir anda tahmin edebileceğinin çok üzerinde toplu bir para geçti, ilk yapacağın hayır işi ne olur?
5- Akademik kariyer mi, piyasada çalışmak mı?
6- Ortaokul ve lisede en sevdiğin ders neydi? Neden?
7- En sevdiğin sanat dalı nedir? İmkanın olsa hangisiyle ilgilenmek isterdin?
8- Şiir mi, düz yazı mı?
9- Çıkmadık candan umut kesilmez mi? yoksa kervan yolda mı düzülür?
10- Bir ay olsan hangisi olurdun, neden?
11- Bu mimi yaparken ya da okurken sıkıldın mı? :)

Ve mimlenenler; Semi, Muzurella, Saçaklı, Paris in Me ve Emir 

24 yorum:

emir begit dedi ki...

kaptan ben bu mimi yazdım çoktan ama canın sağolsun der çeker giderim. Hatırlaman bile yeter:)
http://emrilyo.blogspot.com/2013/01/mim-icinde-mim.html

Sam Scarlet dedi ki...

"çamurun önde gideni"... sen benden öndesin minik prof

başını okudum gerisini daha okumadım okuyunca buraya bi şeyler çığırcam bekle :D

Semi M.Eller dedi ki...

Mesaj alınmıştır, üzerinde çalışmalar başladı:))

Paris in Me... dedi ki...

Teşekkür ettim mimlediğin için, baktım bu mimden yapmışm ben ama senin soruların başka tabi, en kısa sürede sorularını cevaplıcam :)

http://paris-in-me.blogspot.com/2013/02/ofiste-sklrsam-mim-yaparm.html

Sam Scarlet dedi ki...

yine profluğun tutmuş ukalalık yapmışsın... o göz rengi yeşil mavi değil de ELADIR O ELA asygyudfg

favori kitap karakterini çok sevdim karşimsin :)))))))

sorduğun 9. soru ne öyle allah kahretmesin seni asgfgdfd

Mia Wallace dedi ki...

bak bak kendisi bu mimi yaparken sıkılmış, mimlediklerine de sormuş uyanık Mr.E :)

şu 4. cevabına koptum ilahi! :D

Mr.E dedi ki...

Ya baba bezelye araya zaman giriyor kim yaptı kim yapmadı unutup öyle mimliyorum insanları o yüzden idare et ;)

Mr.E dedi ki...

Sam, çamurun önde gideni bayrak sallayanısın buna itiraz etme bence :D

Ayrıca ela yeşil mi kahverengi mi onu ayırt edemediğinde oluyor, ben sana mavi mi yeşil mi doyurum..daha anlatılanı düzgün analiz edemiyorsun otur sıfır!

Feanor candır, yaşayalım yaşatalım her türlü kaaaaardişim :D

Ayrıca sorularım çok havalı bence hıh! :D

Mr.E dedi ki...

Kolay gelsin Semi, bildiğin mesai gerektiriyor bu mim yaparken anladım :D

Mr.E dedi ki...

Paris, eğer bir kere yaptıysan sen de tekrar uğraşma, yukarıda yazdığım gibi çok can çıkartıyor bu iş, yaz yaz bitmedi :)

Mr.E dedi ki...

Mia! :D

Aktarıcı olmak lazım, insanlara fırsat sunmak lazım ki düşündüklerini hissettiklerini dile getirebilsinler :D Yoksa hep mim cevapla hep sorulara kanalize ol...yanlış şeyler bunlar :P

Ayrıca 4. sorunun cevabı için de;

Yalan mı arkadaş yalan mı?!?!? :D

emir begit dedi ki...

kop kop bezelye Mr.E canın sağolsun der severek çeker giderim :)

Mia Wallace dedi ki...

Aktarıcı tavrına bayıldım :D

Hem doğru diyosun yahu haklısın! :D

francesca mckennitt dedi ki...

Cıkcıkcık diyorum!
Ben takip edildiğimi hissedince ( genelde paranoya oluyor bu ama) vallahi bayılacak gibi oluyorum. O tecavüz edilen kaçırılan öldürülen kadınların manşetleri bir bir gözümün önünden geçiyor ayy...

Sam Scarlet dedi ki...

ya deli! ela diyerek dalga geçmiştim ben aslında dyufgdyu tamam bee çok çamurum kabul ediyorum ama hep serseriliğimden kaynaklanıyor bu. yoksa süperim :))))

Mr.E dedi ki...

Fran, aman diyeyim seninki evlerden ırak olsun o çok fena paranoyaymış :D

Semi M.Eller dedi ki...

Çok uzatmadım ama görev tamamdır Mr. E:))

SaÇaKLı dedi ki...

pek de uzunmuş... okuması tamam da, du bakalım ne zaman yazıcam kıhkıhkıh :))

Barisbasak dedi ki...

Sorulari ben de begendim yalniz her mimlenen bir o kadar soru sorunca benim mim destan oldu :-)))

Mr.E dedi ki...

Eline sağlık Semi :)

Mr.E dedi ki...

Saçaklı! İzmir'e döner dönmez o mim yapılacak işte o ka! hııııı! (kızan adam hıılaması) :P

Mr.E dedi ki...

Barışbaşak hoşgeldin :)

Mim adeta köpürüyor ona bir çözüm yok ne yazık ki :D

Kuulumsu Kadın dedi ki...

ney! bizim gözlerimiz kardeeeeş :))

Mr.E dedi ki...

Çok dertli konular bunlar kuulumsu :D