28 Nisan 2013 Pazar

Doğru zamanda doğru yerde olmak


Bugün arkadaşlarla beraber pazar sabahı kahvaltısı yapalım diye sözleşip Suadiye'ye gittik. Bisiklet turu nedeniyle yolların kapalı olması ulaşım konusunda sıkıntı çıkarmış olsa da, kahvaltıdan sonra tam olarak son tura denk gelmemiz ve bitiş çizgisine yakın bir noktada yer bulabilmiş olmak şu kareyi çekebilmeme olanak sağladı. Bazen uzata uzata içtiğiniz bir kahve size başka bir yerde "o anda" olma imkanı sağlıyor, bugün bunu tekrar test etmiş oldum :)

7 yorum:

Hazel dedi ki...

anaaa.
bir arkadaşım da tam o durduğum yerdeydi bugün abicik :D
hatta fotoğraf karesinin içinde bile olabiliir bir inceliyim hehe.

hem de sizi bayağı benzetiyordum ben, hayat tesadüflerle dolu cidden, geçen gün senden bahsetmiştim Mert'e ben hehe.Aynı yerdeymişsiniz bak.

Mr.E dedi ki...

Hayat tesadüflerle dolu, dünya küçük :)

Semi M.Eller dedi ki...

Bir arkadaşım da katıldı dün. Bol bol fotoğraf koymuş Facebook`a:)
Ama seninki tam zamanında olmuş. Beklesen, ayarlasan olmaz:)

Muzurella dedi ki...

Ben tesadüflere inanmam , kıskanmaya inanırım :)

Mr.E dedi ki...

Semi, aslında bekledim ayarladım da öyle oldu yoksa dediğin gibi çok zor olurdu :D

Mr.E dedi ki...

Muzurella, kıskanma yok imrenme var lütfen blogun aurasını bozmayalım :D

Muzurella dedi ki...

tamam tamam bozmuyorum :)