8 Mart 2013 Cuma

Dalgalanın ey kadınlar!


Bugün facebook'ta daha önce yazdığım Dünya Kadınlar Günü yazımı tekrar paylaştım. Yazıyı açtım, tekrar okudum ve ne yazık ki iki senedir bir değişiklik olmadığını üzülerek farkettim. Yaşadığınız çevrede iki senede hiç bir şeyin değişmemiş olduğunu görmek tahmin ettiğimden daha sinir bozucuymuş, onu da farketmiş oldum bugün..

Bu şarkıyı kaç gündür peşpeşe dinlediğimi bilmiyorum. İlk dinlediğim andan itibaren bir şarkıya ancak bu kadar vurulabilir herhalde bir insan. Şarkının adını Türkçe'ye çevirirsek "dalgalan" ya da "dalgalanır" anlamına geliyormuş. Siz de dalgalanın ey kadınlar! Sakinliğinize kanıp sizi kendilerine denk görmeyenlere karşı dalgalanın, Her gün sağda solda onlarda abuk sabuk açıklama yapan adam müsveddelerine karşı dalgalanın! 

Dünya Kadınlar Gününüz kutlu olsun

8 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

Bu gunu sacma buluyorum.

banu dedi ki...

ben de bugünü olduğu gibi sevgililer günü, anneler günü, babalar günü ve türevlerinin tamamını da saçma buluyorum...

müdürün bütün kadın çalışanları odasında toplayıp çiçek dağıtıp kadınlar gününüz kutlu olsun dedikten sonra hizalı sıramızda tek tek elini sıkıp odasından çıktığımız gerçekten saçma bir gün bugün...

banu dedi ki...

şarkıya gelince, ne desem boş, bir kaç gün peşpeşe dinlenir o, normal :)

Semi M.Eller dedi ki...

Ben senin videolarını hiç göremiyorum. Daha önce böyle değidi, son ikidir görmüyorum. Bir ayar mı değiştirdim acaba diye düşünmeye başladım:)
Kutlama için çok teşekkürler.
Umudum kadınların (tüm insanların aslında) eşitlikçi, demokratik bir dünyada yaşam sürdürmeleri.

Mr.E dedi ki...

Semi, senin servis sağlayıcından kaynaklanıyor olabilir mi?

Videolar youtube'dan. Sen normal şartlar altında youtube'a girebiliyor musun peki?

Semi M.Eller dedi ki...

Bugün sorun yok nedense.
Kendi kendine çözüldü problem:)

francesca mckennitt dedi ki...

Evet dünya emekçi kadınlar günüydü... Sonra birden nasıl olduysa sevgililer günü gibi kadınların kapris yapıp çiçek falan beklediği bir güne dönüştü... Enteresan gerçekten. Karşı çıkılan sistem idi oysa ki, istenilen özgürlüktü; martın 8inde hediye almak değil...

Mr.E dedi ki...

Kapitalizm bir yere bulaştı mı, kurutmadan, içini boşaltmadan çıkmıyor dışarı