24 Şubat 2013 Pazar

Yunus

Yine başka şeylerle ilgilenirken birden aklıma geldi. Yedi Karanfil versiyonunu açıp izleyeyim dedim. Arada bazen artık aramızda olmayan o güzel insanları tekrar anmak için yaparım bunu. Sonra biraz daha açıp insanlar neler yazmış diye ekşi'de girdileri okurken Nesrin Sipahi versiyonundan haberdar oldum (Nesrin Sipahi için özel bir playlist yapacağım en kısa zamanda, çok sık olmasın diye bu postta playlist yapmadım açıkçası) ve şimdiye kadar bunu nasıl es geçmiş olabileceğimi düşündüm. Yunus Emre'nin şiiri üzerine Nesrin Sipahi'nin "büyük" yorumu... Arada bazen etme isyan noktasına gelsem de bunun gibi çalışmaları dinledikçe, izledikçe, okudukça iyi ki bu topraklarda doğmuşum diyip ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha hatırlıyorum..iyi ki varsınız


10 yorum:

Hazel dedi ki...

Anaam resmen duygulanmis mr.e hehe.
evet bazen insan sıkıntılarından illallah etse de, sahip oldugumuz oyle guzel seyler var ki..

Mr.E dedi ki...

Yaa işte öyle :)

A.O Bolat dedi ki...

Ne şahane bir video :) teşekkürler.

Mr.E dedi ki...

Rica ederim :)

Semi M.Eller dedi ki...

Ben videoyu açamadım ama belli ki çok duygusal:)

Semi M.Eller dedi ki...

Bu arada tebriklerimi de iletirim:)

Lô - Lâ dedi ki...

Severim nesrin sipahi yi

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim Semi :)

Mr.E dedi ki...

Lô, nesrin sipahi candır :)

Lô - Lâ dedi ki...

Aye, sir