20 Şubat 2013 Çarşamba

Umarım bir delilik yapmam

(Kaynak : http://www.karikaturu.com/resimler/umarim-bir-delilik-yapmam.jpg)

Son bir kaç gündür tam olarak Yiğit Özgür'ün karikatüründeki gibiyim. Adeta haftada 8 gün günde 30 saat çalışıyorum. Cuma gününe işverenle toplantı var ve her işin bitmesi gerekiyor o zamana kadar o yüzden sıkıntı sıkıntı sıkıntı hep. Mimarlık bürolarının iş ilanlarında çok kullanılır "esnek çalışma saatleri" terimi. Ben nereden bileyim esneyenin çalışma saati değil de ben olacağımı....bühü bühü bühü :((( Evet dostum o gördüğün lanet olası bir şemsiye!! Sakın dokunma!

Size bu satırları firmalardan fiyat teklifi almak için mail atma aşaması ile projeyi bir sayfa düzenine oturtup çıktıya hazırlama arasındaki ince çizgide yazıyorum. O derece bunaldım. Dedim bir şeyler yazayım yoksa içim şişecek. Ama sorun yok çalışırken şu şarkıya sarmış durumdayım dolayısıyla kafalar ayrı güzel...ay ay yay yaaaa ay ay yay yaaaa!!!

Bunun dışında mirage "En arzulanan erkek bloger" seçimi yapmaya karar vermişti. (asdkjasdkasjdaksjdgakjsgdaskjdgakjs hala arzulanan lafını gördükçe gülüyorum...öhöm neyse..) Ben de madem yazı yazarak blogspot'ta bulunamıyorum bari aday olayım dedim :) Seçim ile ilgili link burada. Yarın akşama kadar aday olunabiliyor. Girin, bakın, tanıdığınız varsa oy verin, aday olmak istiyorsanız iştirak edin. Ben söyleyeyim sonra vay efendim ben duymadım, vay efendim ben görmedim olmasın ;)

Sizleri en içten dileklerime bu yazıdan yolcu eder ben de işime geri dönerim sevgi pıtırcıkları. Kalın sağlıcağynan!! ^_^

12 yorum:

!-MELODRAM dedi ki...

Kolay gelsin.:)
Yarışmanın sonucu ne olacak bakalım asadsfdg.:D

Mr.E dedi ki...

Valla şimdilik son derece centilmen bir havada geçiyor yarışma :) Darısı sonuna :)

SaÇaKLı dedi ki...

o "esnek çalışma saatleri"nin şart olmadığı bir iş kolu var mı ki zaten... iş... dur ben de "böhüühüühhüü"...

Mr.E dedi ki...

Sanırım akademisyen olacam ben o zaman raad olurum sanki :)

Semi M.Eller dedi ki...

Sen ne zaman çalışmaya başladın? Ben nasıl atladım bunu?
Yarışma beni kopardı, eeee şimdi nasıl olacak? Yani iki oy veremiyorum değil mi? Halbuki ben ikinizi de "arzu" luyorum:))))

Mr.E dedi ki...

hem freelance hem part time olarak başladım ama işte mesai yok.. bana her yer ofis adeta. :))

Yarışma süper, böyle arada kalıyorsan ben oyumu emir'e veriyorum o yüzden seni de o tarafa yönlendirebilirim :)

Aslı dedi ki...

sabah sabah kahkaha attım ya :)) acıklı ve güzel bir post olmuş. İşten fırsat bulursam oy da vermeye çalışıcam; umarım yani...
sana kolay gele...

emir begit dedi ki...

kıyamam ben kaptanım Mr.E ciğime...
Gönlümün sultanı üzme sen tatlı canını bana o şemsiye açılalı 10 yıl oldu bilirim o ilk açılışları :)

Mr.E dedi ki...

Gül valla aslı gülünmeyecek gibi değil :)

Sağolasın :)

Mr.E dedi ki...

Emrilyo,

Kıyma bana, şemsiyeyi bu yakınlıkta hissedince seni daha iyi anladım kardeşim.

Bir ara oturup(eğer oturabilirsek) bunu bi konuşalım seninle :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hehe en sevdiğim karikatür:D
İş hayatı baydı desene. Siz mimarlara hiç rahat yok ;)

Mr.E dedi ki...

Sorma yaaa Su uyur mimar sıçtın mavisini görmeden uyumaz :D