7 Ocak 2013 Pazartesi

Bulutlu


17 yorum:

tosbağanın dünyası dedi ki...

BURSADA KAR YAĞIYOR :)

ÇEKİM ÇOK GÜZEL ...

Mr.E dedi ki...

Burada da kar yağıyor valla :) Bu fotoğrafı cumartesi günü çektim, üzerinde de hafif bir filtreleme var :D

tosbağanın dünyası dedi ki...

Şu filtrelemeyi bir türlü öğrenemedim çok fazla oynayamıyorum ben fotoğraflarımla :) ama gayette güzel.

SaÇaKLı dedi ki...

kar varsa benim gelmem şart! :P

banu dedi ki...

çok bi beğendim :D

burda da kar yağıyor, sabahtan beri yağıyor, yağıyor arkadaş yağıyor :D

Hazel dedi ki...

ya çok güzel bir fotoğraf bu yaa.
cidden bayıldım abiciğim.

off her yer bembeyaz oldu :(
soğuk yea.

francesca mckennitt dedi ki...

Vuhuuu diyorum :) Gerçekten çok güzel:) Şimdi güzel kar kareleri de çekmişsindir sen.

Mr.E dedi ki...

Tosbağa :) Aslında ilgileniyorsan youtube'da nasıl yapılacağını gösteren videolar var aslında ilgilenirsen :)

Mr.E dedi ki...

Saçaklı püsküllü senin aramıza dönme vaktin gelmişti zaten, kar bahanesi olsun ;) Hoşgeldin :)

Mr.E dedi ki...

Banu, afiyet olsun :) Burada da lapa lapa yağıyordu valla 700 metre yürüyüp kardan adam oldum bugün..o derece :)

Mr.E dedi ki...

Heyzi valla kareyi görünce tamam dedim ben bunu çekerim :)

Evet soğudu valla bugün bir kıyamet de yürüdüm bu havada üstelik :D

Mr.E dedi ki...

Fran, beğenmene sevindim :D Ama malesef kar ile ilgili foto elimizde yok kusura bakma :(

emir begit dedi ki...

eline sağlık irice bezelye

Mr.E dedi ki...

Gözüne sağlık emrilyo ;)

Laliş dedi ki...

Huzur var bu foto[rafta huzur :). Bana bol bol fotograf cek diyen komsuya sen de ceksen fena olmaz hani diyorum :)

Mr.E dedi ki...

Deniyorum, elimden geldikçe :D

Laliş dedi ki...

Bak ne güzel geliyor elinden komşu :)