9 Aralık 2012 Pazar

Yakın zamandaki hedefim!


6 yorum:

Semi M.Eller dedi ki...

Yakın zaman derken?!
Bir insanı bunu yapabiliyor hale gelmesi ne kadar sürer ki? Ben en fazla erişte yapıyorum, zorlasam zorlasam mantı, ravioli çıkar:))

Mr.E dedi ki...

Herşey hamurun o kıvamını tutturmak geri kalanı zamanla yapılır :)

SaÇaKLı dedi ki...

sen niye uyuyan devi uyandırıyosun ki, ne güzel ben yorumsuz sinsi sinsi elimde süpürgemle izliyodum blogları...

hayır efendim! yar etmem!! o panda gibi olmak benim yakın zamandaki hedefim... o.O ha sen chopsticklerle yemek nasıl yenir derdindesiiin... şurdan çalış http://www.uzmantv.com/yiyecekler-chopstick-ile-nasil-tutulur

yoo yoo... başka bir ihtimal yok... nerde benim süpürgem!

Mr.E dedi ki...

İzleme, canlan, silkelen kendine gel allaaaaaaan püsküllüsü!!

Chop Stick ile yemek bizim işimiz since 1984 o yüzden o konuda da yanıldın :)

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Bence hiç kolay gibi durmuyor hem bunun için çok çalışmış olmalı :)

Mr.E dedi ki...

Ayrı olmayan, birleşik Gülnihal :) Hoşgeldin

Kolay olmasın zaten, zor benim işim imkansız zaman alır diyorum :)