31 Aralık 2012 Pazartesi

Uuuu Mimlendim beybi! #35

Bu mimi bilerek en sona bıraktım. 2012'nin son mimi bu olsun dedim. Pisliğin önde gideni, hobbit kılıklı ( kıh kıh kıh ) Sam mimlemişti beni. Mimin ana fikri yeni yıl isteklerimiz. Geçen sene yaptığım mimi açtım baktım. Dileklerin çok azı gerçekleşmiş, bir iş konusunda mutsuz değilim, ikinci olarak da kazasız belasız tezi teslim ettim. Onun dışındaki dileklerde bir değişim, bir gelişme, bir güzelleşme yok. İşte bu yüzden 2012 bir an evvel bitebilir. Hiç de üzülmem üstelik :) Neyse lafı daha fazla uzatmadan 2013'ü kenara çekip ne istediğimi sıralayayım bari;

  1. Hazır ucundan kıyısından çalışmaya başladığıma göre, artık şöyle para kazanan bir adam haline geleyim. Hiç bir dönemde çalışırken içimde o coşku, o para kazanma isteği yokken; şimdi iş olsun da çalışayım, para kazanayım derdindeyim. Dolayısıyla bu mekanizma düzgün işlesin, alacaklarım gecikmesin, hayat bayram olsun :)
  2. Milletin birbirini anlamasını dilemiştim geçen sene. Bu sene o dilekten vazgeçiyorum çünkü gördüm ki bu değişmeyecek. O yüzden böyle insanlarla daha az karşılaşayım, böyle insanlara daha az işim düşsün. Salak şeyler yüzünden kimse canımı sıkmasın, ben de kırıcı olmayayım
  3. Tezi verip, ünvanı kaptığıma göre; o kadar okumama değsin. İş çıksın, dolaşayım. 2011 iyi yol yaptırmıştı, 2012 sönük geçti. 2013'te gezeyim dolaşayım yine. İş için olur, keyif için olur. Otur otur sıkıldım hacı.
  4. Valla şimdiye kadar "yeni yıl sağlık getirsin" dileğinin gerçekleştiğini görmedim. Üstelik 2012 bu konuda bokum gibi geçti. Olabilecek her türlü bokluk oldu. 2013'te yine sağlık sorunları olacaktır. Olmasın diye dilekte bulunmak pollyannacılık olacaktır. Allah dermansız dert vermesin diyeyim
  5. Bu maddeyi sizin için boş bırakıyorum; çok istediğiniz bir şey gerçekleşsin ;) .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
  6. Savaş olmasın, bak o çok önemli. Kimseyle savaşmayalım.
  7. Piyangoyu unutmamak lazım, bu sene çıksın artık ;)
  8. Rejim yapıyorum (nispeten) ama hala istediğim kiloda değilim. Bu sene 81 kiloya ineyim tekrar :)
  9. Osmanlıcaya başladığımı yazmıştım. Osmanlıcayı daha iyi öğreneyim. Fransızcayla ilgili sıkıntılarımı ortadan kaldırayım. Bunların yanına 1 dil daha ekleyeyim bu sene
  10. Sevdiğim bütün insanlarla, beraber geçirdiğimiz sürenin hakkını verecek şekilde pek çok, neşeli, ileride gülerek anlatacağım anım olsun
  11. Askerlik ile ilgili işim artık netleşsin. Ne olacak ne olmayacak bileyim. Daha fazla kafamı kurcalamasın
  12. Sefkilim Nino hatunu daha çok göreyim. Beraber çok zaman geçirelim. O beni çok sevsin, ben onu çok seveyim. Mutlu olalım 2013 boyunca :)
Kimseyi mimlemiyorum. İsteyen üstüne alınıp yazsın. Bunu yılın son yazısı olarak yazdım. Dolayısıyla değerlendirmeyi de kendi içinde çözmüş oldum ;) Ufaktan mutfağa girip akşam için yemek yapmaya başlamak lazım :)

Herkese, en az sizler kadar güzel bir 2013 olmasını dilerim ^_^

16 yorum:

ebygale dedi ki...

dileklerinin çoğu gerçekleşir umarım bu yıl, ben 5. maddeyi doldurdum iç sesimle, sağol. iyi seneler:)

tosbağanın dünyası dedi ki...

istediklerinizin hepsi olur umarım en güzel şekilde nice senelere ayrıca yemekleride çok güzel yapıyorsunuz :) ben bile pişiremiyorum okadar

Semi M.Eller dedi ki...

Çok gerçekçi dilekler olmuş:)
Osmanlıca merakın olduğuna şaşırdım. Nerden esti? Yani senin mesleki bir takım işlerden dolayı mı, yoksa tamamen kişisel merak mı?
Sevgilinle sana güzel bir akşam diliyorum, senin de dilediğin gibi birbirinizi çok sevin:)
Neler hazırlıyorsun bu akşam için? Yemekleri bir sonraki post için mi saklıyorsun?

Mr.E dedi ki...

Ebygale çok sağol, sana da iyi seneler :)

Mr.E dedi ki...

Tosbağa, Çok teşekkür ederim :) Çalışmadan olmuyor bunlar, biraz zaman harcar ilk bir kaç seferde yemeği rezil etmeyi göze alırsan sonra yavaş yavaş olmaya başlıyor :)

Mr.E dedi ki...

Kayıp balık Semi :D

Osmanlıca öğrenmek isteyen arkadaşlarım vardı. Bizim okulda da uzmanlığı Osmanlıca Belgelerin İncelenmesi olan bir hoca var, ondan öğrenmeye başladık :) Öğrenmenin sonu yok, üstelik ne yazık ki 1950-60'larda yazılmış metinleri şimdi okusan, ki bunlar latin harfleriyle oldukları halde, anlaşılmıyor. Geçmişi bilmek için öğrenmek lazım diye düşünüyorum ;)

Elimizden geleni yapıyoruz valla :)

Akşam için de perde pilavı, kremalı patates ve soyalı tavuk yapacağım ama bugün tatildeyim o yüzden post olarak paylaşmayacağım onları :D

francesca mckennitt dedi ki...

Güzel liste hem iş hem özel hayatı için, kapsamlı ;)
2. dileğe katılıyorum. %100 olmayacak belki ama minimum hasar da kafi :)
Mutlu senelerin(iz) olsun:)

emir begit dedi ki...

Mr.E eline sağlık herşey için :)

crazywomanrosemary dedi ki...

ne güzel dilekler:)) Osmanlıca öğrenme çaban çok güzel...sefkilin yarı adaşım mı ben mi öyle anladım:))
hepsini geçtim söz ver hep mutlu musmutlu olun emi?..:))

Mr.E dedi ki...

Fran :)

Hepimizin mutlu seneleri olsun :)

Mr.E dedi ki...

Emir senin de kardeşim :)

Mr.E dedi ki...

Rose Mary :) Bilemedim olabilir valla :D

Musmutlu olmak için elimizden geleni yapıyoruz valla :)

Mia Wallace dedi ki...

çok tatlı dilekler! :)

umarım hepsi olur. musmutlu bir yıl geçir ve bol bol paralar kazan bizi de gör :D

5. dilek en sevdiğim! ihiihi

Mr.E dedi ki...

İnşallah Mia'cım inşallaaaaaaaaaaaaaaaaah :)

Aslı dedi ki...

haha süpper bir mim olmuş bu. Çok eğlenceli çok içten olmuş tüm dilekler.
5. ye de ben kendi dileğimi eklemek istiyorum. Artık bu yıl beni işten atsınlar paramı alayım. Bir de Canon 5 mark olur üstü olur makinem olsun dinimiz amin.

Mr.E dedi ki...

Aklıma şu duayı getirdi :D

"Allahım sen konuyu biliyorsun, amin" :)))