16 Aralık 2012 Pazar

Uuuu Mimlendim beybi! #34

Vay arkadaş! En son Eylül ayında mim yapmışım... Sevgili Mia mimlemiş beni sağolsun. Hem cevaplayayım hem de biraz hamlığımı atayım, kolay değil neredeyse 3 ay olmuş..Bakalım eski performansımı gösterebilecek miyim :)

Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?

Kesinlikle mantığım! Ben mantığım ve yaptığım gözlem ile para kazanan bir adamım o yüzden duygularımın ön plana geçmesinin imkanı yok. Ha şöyle bir durum var ama. Mesele benim kendi hayatımsa, duygu ya da içgüdü adını her ne koyarsanız, bazen karar verme aşamasında mantığımın müdahale edemediği noktalarda "içime doğduğu" şekilde hareket ederim. Dediğim gibi adına duygu diyorsanız adı duygu olsun ama her zaman mantık bir adım öndedir ;)

İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?

İnsanlar olmayan sorunlarla vakit harcadıkları için mutlu değiller. Sahip olmadıkları şeyler için üzülüp, bunun bütün hayatlarını etkilemesine izin veriyorlar. Bu yüzden de ne işlerinde, ne kendi özel hayatlarında ne de sosyal platformlarda aradıklarını bulamıyorlar, çünkü temelde ne aradıklarının da farkında değiller. Sağolsun popüler kültür hep daha yenisini daha hızlısını daha güzelini almamız, kullanmamız hatta istememiz konusunda bizi manipule ediyor. Hep dış mihrakların oyunları bunlar :)

Çok para harcayıp, keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı?

Mantığım hep ön planda yer aldığı için çok parayı boş yere harcamamaya dikkat ediyorum. O nedenle de bir şeye çok para vereceksem öncesinde bir hafta ararştırır, bütün artılarını eksilerini değerlendirir öyle satın alırım. O nedenle bu sorunun cevabı hayır.

Haklı olduğun bir konuda kendini savunur musun? Yoksa susmak adalet mi dersin?

Bu durum yerine ve zamanına göre değişir. Eğer haklıysam (ki genelde haklıyımdır) ve bunun aksini iddia ediyorlarsa sabırla bekler, yüzlerde oluşan o değişimi sessizce gözlemlemeyi çok severim. Pis pis sırıtırken insanların "ya tamam haklıymışsın yaaa off" diye dönüşümlerini gözlemlemek en büyük zevklerim arasında yer almakta...yıh yıh yıh :D

Ama eğer hakkım bir şekilde yeniyor ve ben o işten kazık yemeye doğru ilerliyorsam, karşımdaki kim olursa olsun kendimi savunurum. Altta kalmam, alttan almam, boşver geç demem. Hele iş inada binerse o iş bende ..oğlak olmak böyle zamanlarda şahane oluyor :D 

Tok gözlü müsün? Yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?

Neler isteyeceğime çoktan karar vermiş olurum diyelim :) Yani hepsinden olsun, hepsi benim olsun diyeceğime; "bunlar var, şundan istiyorum ama onun için daha erken, zamanı gelince o da olur" diyenlerdenim diyelim :)

ve Westeros 15. Noteri Ned Stark ile beraber yaptığımız çekiliş sonucu bu mim için seçilen talihlilerimiz;

36 yorum:

Hazel dedi ki...

ah Mistır ah Mistııır.
tam bir mantık adamının cümleleri bunlar. Evet hıhım.

Ay.. biri haksızken kendini savunduğunda pis pis sırıtışın...
evet tamam öhm. sanki benim için yazılmış bir bölüm olmuş :D

mim için teşekkür ederiim ^^

francesca mckennitt dedi ki...

Tahmin etmiştim senin mantık adamı olduğunu:) sıradaki yazım bu mim olsun öyleyse:)

ipekTo dedi ki...

Evet sen mantıklı bir adamsın çünkü bunlar benim cümlelerim gibi olmuş ve ben mantıklı birisiyim. (Kendini beğenmiş halim en doğal halimdir.)

Mim için teşekkürler =)

Umarım bir gün karşılık vereceğim.. =)

Hazel dedi ki...

yazdım abıcım ^^

Mr.E dedi ki...

@Heyzi bir şey değil ufaklık, eline sağlık güzel cevaplamışsın mimi de :)

Mr.E dedi ki...

@Fran ben mekanik olmaya ramak kalmış bir adamım çoğu konuda :) Hadi hep gezdiğini yazıyorsun bu aralar sana da değişiklik olsun ;)

Mr.E dedi ki...

@İpekTo Rica ederim, okuyup görelim bakalım cevaplar ne kadar benzeyecek :D

emir begit dedi ki...

kaptan o bu değilde kaçta mim bu ben kimi mimliyeceğim o stres sardı beni :)

Mr.E dedi ki...

Ya tek derdin o olsun be emrilyo, sen tanıdıklarından henüz mim'i yapmamış olanları mimlersin olur biter :)

Mia Wallace dedi ki...

ne güzel cevaplar Mr.E :) hamlığı atmışız oh süper!

bir olgunluk bir oturaklılık allahım kendi cevaplarımdan utandım :D

Laliş dedi ki...

Mantık adamı Komşum, görüyorum ve artırıyorum. Ya da dur bu olmadı, challenge accepted :P :). Yarım saat sonra yayında olacak :)

Mr.E dedi ki...

@Mia valla blog hocamsın o yüzden sen diyorsan inanırım :) Teşekkürler üstadım ;)

Mr.E dedi ki...

@Laliş süpersin komşu :D Hemen bakıyorum :)

missipisi dedi ki...

ben de yaptım ki mimi :)

Mr.E dedi ki...

Okudum yorum bile yaptım :D

Aslı dedi ki...

insanların haklı olduğumu anladıklarında yüzlerinde ki o ifadeyi izlemek gerçekten ayrı bir zevk benim için de :)

Mr.E dedi ki...

Yaaa çok keyifli o aşama :)))))

Miss Eliane dedi ki...

Çok teşekkürler, Mr.E :)
Ne aradığımızı bulamama konusu, işte ben de tam bundan bahsediyordum :)

funda dedi ki...

yapıcam bunu söz az bekle ama:)

Mr.E dedi ki...

@Miss Eliane Rica ederim, demek ki tam üstüne gelmiş :D

Mr.E dedi ki...

@Funda tamam anlaştık, buralarda mim var unutma, zamanı sana kalsın :D

funda dedi ki...

Yok yok yapicam merak etme, seni cok dengeli gördüm bende bu yazının tam zıttını okuyabilirsin :)
Mükemmelim demenin dolaylı yolu resmen, egon batsın dicem de olmayacak :D

Mr.E dedi ki...

Çon dengeliyimdir huyum kurusun :P

Egom batsa ben batmam, problem yok :D

funda dedi ki...

Hadi bakalım :)

emir begit dedi ki...

işlem tamam Mr.E anladın sen :)

çiço dedi ki...

teşekkür, biraz geciktim pardon :(
sahip olunmayan şeye üzülmek tabirin çok süper ;)

Atyarisindaki Eşek dedi ki...

Aynısını yazsam olur mu, vizem var :D - şaka yapıyorum, vize gerçek+
Mantık mantık nereye kadar, ben romantiklerdenim sanırım, ota taşa bi anlam bi.kılıf... Devamı bloğumda :D dalga geçiyorum mim yapmayı sevmiyorum be High Arch. Napiyim?

Mr.E dedi ki...

@Emrilyo, anlaşıldı merkez ;)

Mr.E dedi ki...

@Çiço :) canın sağolsun, gecikmesi mi var bunun aşkolsun :)

Çok teşekkür ederim ^^

Mr.E dedi ki...

@Eşek Tamam la tamam sen muafsın, git vizelerine çalış :D

crazywomanrosemary dedi ki...

Gecikmeli de olsa yanıtladım:))teşekkürler:))

Mr.E dedi ki...

Süpersin CWRM :)

funda dedi ki...

http://fundaerbek.blogspot.com/2012/12/m-utlu-i-nsanlar-m-imi.html
Sözümü tuttum afiyet olsun :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

Hey! Yaptım ki beeeen!!!

Mr.E dedi ki...

Süpersiniz gençler :)

francesca mckennitt dedi ki...

Yaptım mimi :)