24 Aralık 2012 Pazartesi

Tam o sırada 32


16 yorum:

tosbağanın dünyası dedi ki...

tipe bakarmısınız çok şeker :)

Mr.E dedi ki...

Hareketli velet

banu dedi ki...

şunu elime verin :) verin onu bana :))

tosbağanın dünyası dedi ki...

gamgamda yapar bu :)

Mr.E dedi ki...

Banu, sakin ol!! :D Zaten istese de bir yere kaçamaz bu sefil :D

Mr.E dedi ki...

Tosbağa, onun için gerekli hareketliliğe sahip..neden olmasın :D

Mia Wallace dedi ki...

ahahaha :D

Muzurella dedi ki...

bende bu salıncaktan vardı ama yere bu kadar yakın değildi büyük ihtimal uçtuğumu sanıyodum

Mr.E dedi ki...

Süper değil mi Mia? :D

Mr.E dedi ki...

Muzurella, valla bu velet bildiğin hayatın anlamını çözmüş :)

emir begit dedi ki...

Mr.E vay 3 gün içinde 3 post inanılmaz..Eski günlere geri dönüş ne bu hız diyecektim posttu gördüm kesin bu sensin he :)

missipisi dedi ki...

ben 3 gündür gelip gelip bu bebeye bakıom yea.

Mr.E dedi ki...

Emir, hızlanmak lazım çok boşladım buraları valla

Mr.E dedi ki...

Missipisi valla velet komik yapacak bir şey yok :)

crazywomanrosemary dedi ki...

hah haaa! eskiden de vardı bu esnek askılar yine mi çıkmış yaa! çok sevimli ama:))

Mr.E dedi ki...

Çocuğu bırak kendi kendine eğlensin o :D