26 Aralık 2012 Çarşamba

Playlist 37

Sabah erken saatte kalkmamız gerekiyor... Bir sağa bir sola dönüyoruz, yataktan kalkmamak için türlü şekillere giriyoruz. Biz tam uyanmadan önceki "uzatmaların" tadını çıkartırken alarm çalmaya başlıyor. Elimiz mahkum, kalkıyoruz. Önce yüzümüzü gözümüzü bir yıkayıp doğru mutfağa.. alıyoruz kahvemizi, bakıyoruz gazeteler ne diyor. Kahvaltıydı, hazırlıktı derken evden çıkıp işe gitme vakti geliyor. Evden çıkıp ofisten, dükkandan içeri girene kadar yolda, durakta, otobüste, vapurda, metroda her yanda insanlar.. kibarı, kabası, yerlisi, yabancısı...ama bir şekilde gideceğimiz yere varıp çalışıyoruz sonunda. Akşama kadar kimi zaman neşeli, kimi zaman sıkıntılı ama bir şekilde bitiyor o gün. Hatta isyan edersin bazen "neden ben?" diye. Yine de rutine bağlanmıştır durum, kabul edersin halini. Ertesi gün tekrar geri döneceğini bilerek çıkarsın eve dönüş yoluna..Bu yol eğer İstanbul'da ise bazen şehirler arası yolculukmuş gibi gelir insana, gidersin gidersin bitmez o yol. Bir şekilde evine, kalene tekrar ulaşmışsındır. Artık güvendesindir, orası senin çöplüğündür. Güzel bir akşam yemeği ve bir miktar kafa boşaltmadan sonra rutini tamamlamak için tek yapılması gereken yatağa dönmektir. Yatıp güzel bir rüya görmeyi dilerek koyarsın kafanı yastığa, ertesi sabah yine erken kalkman gerektiğini bilerek.