20 Aralık 2012 Perşembe

İstanbul üzerine bir yazı

Böyle bir başlık attıktan sonra aslında daha doyurucu bir yazı yazmak istiyordum ama bu yazı taslak olarak kaldıkça bu fikrim giderek değişmeye başladı. Tek bir yazıda bir çok bilgiyi vermenin o yazıyı zenginleştirmekten ziyade boğup öldüreceğini düşünmeye başladım. Böylece "Ulan acaba böyle bir seri mi yapsam?" fikri çıktı ortaya..Görüşleri alayım sonra ne yapacağıma bakayım dedim...Hadi dökülün bakalım, kulağa nasıl geliyor söyleyin hele :)

15 yorum:

Ebru i.S. dedi ki...

istanbul okyanus gibi.faunası ayrı,florası ayrı,suyun sıcaklığı ayrı,atmosferi,fırtınası,derinliği vs. vs..kaç yazı çıkar kimbilir?
tabii ne anlatacağına da bağlı.

Mr.E dedi ki...

Öncelikle Hoşgeldin :)

Şimdi kent üzerine okuyup yazıp çizmeye başladıkça birikmeye başladı aslında. En son geçen gün yüksek lisansta kendisinden ders aldığım bir hocam'ın Mimarlar Odasında "İstanbul'un yıkıcı olayları" isimli bir konuşması vardı. Ondan da notlar aldım. Sonra düşündüm böyle şeyleri aslında hep mimarlar, plancılar kendi aramızda konuşup tartışıyoruz. Bunu profesyoneller dışına çıkartmak iyi bir fikir gibi geldi

Semi M.Eller dedi ki...

Bu seri hic bitmez ki Mr.E!
Bildiklerini aktarma fikrini sevdim ama. Cogu insan pek okumadigindan kimse nasil bir sehirde yasadigindan habersiz, dahasi bu sehir ne hale geliyor/gelecek kimse farkinda degil.
Bu arada mimden haberim var, kisaca yokum. Sonrasindan ilgilenirim:))

Hazel dedi ki...

Çok çeşitli bir yazı serisi olacaktırr. Bence bi dene derim eheh ^^

ebygale dedi ki...

sevdim ben bu seri fikrini, denemelisin bence..

zeynep. dedi ki...

Bence istanbul üzerine hangi alanda olursa olsun tek bir yazı yetmez. Çünkü şehir zaten bünyesi gereği zilyon tip şey, en tane değişik olaylar, yerler mekanlar silsilesi içeriyor. O nedenle bence seri yazı fikri çok güzel. Blogunu da çok beğendiğimi bir först taym visitır olarak belirtmek istedim :)

Ebru i.S. dedi ki...

hoşbuldum:)
profesyonel bir yazı dizisi daha da ilginç olabilir bak.

Mr.E dedi ki...

Semi! :D

Mim'i boşver maksat bloglar bir olsun ^_^

Yazı ile ilgili de çalışmalarım devam ediyor ;)

Mr.E dedi ki...

@Heyzi deneyeyim değil mi? :) Arada senden de yardım alırım ama :)

Mr.E dedi ki...

Ebygale, elimden geleni yapacağım :)

Mr.E dedi ki...

Zeynep, hoşgeldin :)

Şehir zilyon şey barındırıyor ama benim amacım biraz daha uzmanlığım doğrultusunda yazmak :)

Mr.E dedi ki...

Ebru, bakalım zamanla oturur artık :)

Atyarisindaki Eşek dedi ki...

Istanbul, Taksim, CLUB MACHINE :D
Istanbul hakkında bildiğim, eğlenceli olan kısım bu. Zaten fotoğraf arsivin var, daha ne olsun.

crazywomanrosemary dedi ki...

Bu ciddi bir konu olmakla birlikte sevimli uslubunla bizlere bir şeyler verebileceğini düşünüyorum en azından denemelisin böyle bir potansiyel sende var böyle düşünüyorum...teknik dilden arındırarak nasıl yapabilirsin bir dene derim:))
Eminim başarırsın şu doğudan bir şeyleri görsellerle harmanlayıp bize sunmuştun ve sevimli de anlatmıştın anımsıyorum:))

Muzurella dedi ki...

sen 1-2-3.. diye başla gittiği yere kadar artık :)