26 Kasım 2012 Pazartesi

Son bir kaç günde ne gördüm?

Aslında ne gördüğümü buraya fotoğraflayacaktım..ta ki fotoğraf paylaşabileceğim alanın kotasını doldurduğum uyarısını alana kadar. Daha sonra ne olur nasıl olur derken bir baktım ki Picasa'dan foto yükleyebiliyorum! Allah dedim tamam sorunu çözdük yeni bir yazar eklemek zorunda kalmıyorum..oydu buydu derken bir şekilde makinaya Picasa kurdum. (Yine işe yaramadı, diğer hesabımı yazar olarak ekledim onun üzerinden foto yükledim. Şunun başka bir olurunu bilen varsa ve söylerse çok şahane olacak ^_^)

Bu aşamaya kadar herşey çok güzeldi zaten. Ne zaman Picasa bilgisayarımdaki bütün fotoları kendi altında sınıflamaya başladı, işte o zaman anladım problemin ne kadar büyük olduğunu. Bu söylediğim işlem tam 1 (bir) saat sürdü!!! Bir şekilde bu problemi "izlerken" farkına vardım ki aslında bilgisayar çöplüğe dönmüş. Zamanında ne bulduysam yüklemişim bulunsun diye. Temizlik adı altında silmenin en iyisi olduğuna karar verip başladım temizliğe...

Bu noktada şunu sormak istiyorum sizlere; bir bilgisayarda kullanılmayan dosyalar ne kadar yer kaplar en fazla?

100 Mb?

1 Gb?

10 Gb?

Nedir yani bunun oluru? Kaça kurtarır???

!!!!!!!TAM 75 GB GEREKSİZ DOSYA SİLDİM ARKADAŞ!!!!!!! TAM YETMİŞBEŞ GİGABAYT!!!!!!!!!!

Ne biriktirmişim, ne tutmuşum içimde arkadaş...dert olsa kanser olurdum demek ki...piii ucuz yırtmışım vallahi billahi :)

Neyse bakalım lafı daha uzatmadan biraz foto paylaşayım da post amacından çok da sapmamış olsun :)

Fuara giderken çektim bunu, birinin postişi...Metrobüs gerçeği, adeta vahşi yaşam :P

Bu da fena gözükmedi gözüme şaka maka :)

İstanbul Tasarım Bienali - Özel Galata Rum İlköğretim Okulu

İstanbul Tasarım Bienali - Özel Galata Rum İlköğretim Okulu

İstanbul Tasarım Bienali - Özel Galata Rum İlköğretim Okulu

İstanbul Tasarım Bienali - Özel Galata Rum İlköğretim Okulu

İstanbul Tasarım Bienali - Özel Galata Rum İlköğretim Okulu

İstanbul Tasarım Bienali - Özel Galata Rum İlköğretim Okulu

Geçen gün dolmuştan çektiğim gökkuşağı

Bu da biraz oynadıktan sonraki hali :)

Taksim

Taksim

Karaköy

13 yorum:

funda baltaci dedi ki...

karaköy resmi beni benden aldı mükemmellll :)

SaÇaKLı dedi ki...

offf... benim de yapmam gerekiyo öyle bi temizlik :/
bu uyarı kaçyüzbilyon fotoğraf yükledikten sonra çıkıyor acaba? o konuda bi fikrimiz var mı? o.O
bi de gökkuşağıyla oyna emi hep! ;)

Aslı dedi ki...

hahahaha ağzımla gülmedim :)))
Buranın fotoğraf koyma kotası mı varmış? O zaman picasa ya çok iş düşecek desene. Biliyor olabilirsin belki de yine de söyliim tutamiciim. ileride dikkat et yine bi gaza gelip şu picasayı temizliyeyim dediğinde oradan buraya eklediğin fotoğraflar da siliniyor. daha önce yapmışsam demek ki...

metrobüste ki vahşi yaşam yorumunda dağıldım, kendimi kaybetmişim... :)))

Mr.E dedi ki...

@Funda o resim Karaköy'de bulunan Ziraat Bankası Binasının giriş kapısı :) Çok şahane hakikaten

Mr.E dedi ki...

@Saçaklı benim yaklaşık 1500-1600 civarında bu uyarıyı verdi demek ki yaklaşık 1 gb kadar bir yer veriyor blogger.

Ayrıca temizlik herkese gerekli, son derece mühim bir şey herkese tavsiye ediyorum.

Bir daha gökkuşağı yakalarsam oynayacağım onunla da affetmem!!!!

Mr.E dedi ki...

@Aslı Gülmek iyidir, nasıl olursa olsun ;)

Kota varmış valla. Ben sorunu picasa ile değil yazar ekleyerek çözdüm o yüzden fotoğrafların silinmesi riskinin önüne geçtiğimi düşünüyorum :D

Metrobüs yolculuğunun bir de dönüşü vardı ki onu yazmadım. Bildiğin binmek için zor kullandım, fiziksel avantajımı sonuna kadar değerlendirdim...nezaketle olacak iş değil o..hele ki en kalabalık zamanlarında

Semi M.Eller dedi ki...

Yuh diyorum, o ne temizlik öyle!!!!
Kaç yılda doldurdun o kadar?

Şu fotoğraf olayına gıcığım. Eskiden çekilenler tab ettirilir albümlere konurdu. Şimdi çekiyoruz yüzlerce, binlerce...Bir gün oturup ayıklarız içlerinden iyi olanları diye de kendimizi kandırıyoruz. Benim bilgisayarda en çok yer kaplayan fotolar. Bloğa foto yüklerken küçültüyorum epey. Yer sorunu olduğunu biliyorum ama benimki henüz uyarı vermedi. Bir ara birileri bahsetmişti bu sorundan. Hatta halka hizmet olsun sana bir link vereyim, oku:http://gece.blogspot.com/2012/03/bloggerda-kota-asm.html

İstanbul beni çağırıyor:))) Bienal için perşembe günü ordayım. Öncelik İstanbul Modern, Galata Rum Okulu`na vakit kalır umarım.
Sevgiler:)

Mr.E dedi ki...

@Semi valla 2008'den itibaren diyelim :)

Link için sağol :) bir bakayım çözüm neymiş :D

Bienallere kesinlikle git bence :) Çok beğeneceğine dair bir his var içimde :)

emir begit dedi ki...

Oy Oy OY swn şimdik bizim resimleride silmissindir mR.E ..
Bizide silmede hayatından o zaman tahribatta yapar makinan ona göre sana küçük bir öğüt

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E naaptın sen beyaa:) o 75 GGB'a neler sığardı ah ah :)
Bu arada bienale gidememiştim, fotoları görünce pek mutlu oldum eline sağlık:)
Ayy o metrobüs gerçeğini en çok ben yaşıyorum galiba. Her gün en az 4 farklı metrobüse binen bir insan olarak...:/

Mr.E dedi ki...

Emir sizi siler miyim lan hiç! saçmalama :D

Mr.E dedi ki...

Valla aktarma daha zor fra, allah kolaylık versin sana. Ayrıca o 75 gb'a neler neler sığıyor şimdi :D adeta hafifledi bilgisayar :)

Bienal fotoları da bonus olmuş olsun o zaman sana ;)

Adsız dedi ki...

Abi, blog mlog derken, yok efendim sınavlar falan okumayı unutmuşum, blog okumayı-bütün blogları!!! :/

Sömestr gel bi...

Fotoğraflar çok acemi senden beklemiy...ya beklemiyordum açıkçası yalan değil. Son KAraköy etiketli foto gimmebeybionemorenight-

Atyarışındaki Eşek-
Çaresizliğin imzası...