11 Kasım 2012 Pazar

Kayıp Blogger

Ben artık döndüm buradayım dedim ya, lafımı yiyeceğim varmış. Arkadaş bir dönemedim şuraya! Gez, dolaş, düzeltmeyi tamamla (hala 3 sayfa ingilizce özetim kaldı bitirmem gereken) derken bir bakmışım ki ben buraya gelmez olmuşum. Çok ayıp! Hayır size de ayıp, gelip biriniz de demiyorsunuz ki "hop Mr.E! Geldim dedin dedin de neredesin?". Deseniz gelecekmişim demek ki.......çok karaktersiz gibi oldu değil mi böyle dediğim zaman...siz unutun o son dediğim kısmı

Buraya uğramıyorken osmanlıcaya, Buz ve Ateşin Şarkısı 4. kitaba (ki tercümesini bekleyemeden ingilizcesini aldım. Bu şekilde ÜDS'ye hazırlanıyorum;) ve iki yeni diziye başladım; biri Community diğeri Arrow. Community'nin 3 sezonunu bitirdim (insan gibi izlemiyorsam demek ki) Arrow da yayınlandıkça artık ufak ufak gidiyor. Kısaca bahsedecek olursam Community'de avukatlık lisansı elinden alınmış bir avukatın, yeterliliğini göstermek için yüksek okuldan mezun olması üzerine kurulu bir komedi dizisi. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Hatta Gillian Jacobs ve Alison Brie gibi iki güzel insanın varlığını gösterdiği için kendisine huzurlarınızda teşekkür ediyorum :)

Diğer dizimiz Arrow ise Detective Comics'in ünlü Green Arrow karakterinin dizi uyarlaması. Smallville izleyeniniz varsa Oliver Queen karakterini oradan da hatırlayacaklardır. Biraz mantık dışı gözükse de neticede bunun bir çizgi roman uyarlaması olduğunu unutmamak lazım ;)

Bu yazımızı da bir görselle kapatayım, bunu bir arkadaşımın doğum gününü kutlamaya gittiğimizde yapmıştım. Küçükken iki renkli çay içenlere büyüyünce bunu tavsiye ediyorum 


Afiyet Olsun ;)

13 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

kayıp blogger inan arada bir uğrayıp "nerelerde bu mr.e" gerçekten bak. inan vallahi billahiiiii :)

hoş geldin (di miiğ!)

Semi M.Eller dedi ki...

Zaman zaman baktım, unutmuş değilim. Hatta bir ara Begit ile yorumlarda andık seni:))
Sonraki sanatsal çalışman takdire değer:)
Kaybolma bir daha bu kadar ya da en azından haber ver:)

emir begit dedi ki...

benim çekim alanımdasın Mr.E ama buralardan firar ettin o ayrı gerçi bende konuşma hakkına sahip değilim gibime geldi bak şimcik...

Mr.E dedi ki...

@Mia Geldim geldim bundan sonra buralardayım Mia :D

Mr.E dedi ki...

@Semi Yok yok bu kadar kaybolmayacağım merak etmeyin :D

Sanatsal çalışmam garsonlar tarafından da oldukça takdir topladı :D

Mr.E dedi ki...

@Emir gel biz biraz yazalım ondan sonra konuşalım emrilyo :D

Umut Mad dedi ki...

O hep burdaydı-sağ elini göğsünün sol tarafında yumruk yaparak- :D

Murshill dedi ki...

ben de geldim artık valla bak :)
öpüyom araşalım artık buralardan :)

Mr.E dedi ki...

@Umut beni sizler var ettiniz :)))

Mr.E dedi ki...

@Mursh hoşgeldin ^_^

SaÇaKLı dedi ki...

ah ben burda olaydım daaa açeydim bloggerı Mr.E geri dön iletileri gireydim... neyse ama, sen kurtarmışsın o zahmetten (:

rakı için de geç kalmış bir "yarraasıınnn" demek istiyorum, amin! ;)

francesca mckennitt dedi ki...

Ahah olmuyor işte o öyle. Bir kaybolunca bir daha dönmek zor oluyor :) Afiyet olsunlaar.

Mr.E dedi ki...

@Saçaklı sağolasın :)

@Fran Bir kayboldun sen de dön artık ^_^