25 Ekim 2012 Perşembe

WTA ISTANBUL 2012 - Sharapova Vs. Radwanska























11 yorum:

Heidi dedi ki...

:/

Mr.E dedi ki...

O surat ne o surat?

Umut Mad dedi ki...

:/

Heidi dedi ki...

Kiskanclik, acimasiz dunya.

Mr.E dedi ki...

ulan sayıyla mı geldiniz her gelen aynı şeyi yapıyor :D

Pazar gününe kadar devam ediyor maçlar, erken dönersen izleyebilirsin bile belki :)

Gabriel Gray dedi ki...

Hocu, beni de çekmişsin : http://twitpic.com/b7k4lf

Sharo'ya senden daha yakınım

Mr.E dedi ki...

Hocu elimde toplam 700 küsür foto var, saat kaçtan itibaren oradaydın? belki başka açıdan da foton vardır :D

emir begit dedi ki...

ya ben şunuda anlamıyorum Mr.E açıklarmısın.
Tamam böyle güzel bir etkinliğe gidiyorsun müthiş isimler tenis için :) ama niye işi foto manyaklığına götürüyorsun orada kaldım ben...
Bari maçı çekseydin sonradan banttan izlerdin canlısı varken :)
Kızma kızma can parem

Mr.E dedi ki...

Maçı da izledim lan o kadar da gömme :D

Semi M.Eller dedi ki...

Bu postu yeni gördüm. 700 fotograf mi cektin?!
Güzel kareler yakalamissin o ayri:)

Mr.E dedi ki...

Toplamda bayağı fotoğraf var valla, arada hareketleri yakalamak için seri çekim yaptım ondan şişti sayı :)