18 Ekim 2012 Perşembe

Small Life

Hayat ne kadar acaip....akşam radyo voyage'da çalan parçaya vurulup neymiş ya bu diye bakınırken Mario Lopez Santos denen abi ile tanışmış oldum. Başka ne güzellikler çalmış diye bakınırken de şu video ile karşılaştım


Daha sonra "aa ne kadar ilginç video" derken de "Small life" denen videoları keşfettim!!! Beni tanıyanlar tilt-shifting sevgimi bilirler. Bu videoları da bulunca dedim bunu paylaşmalıyım :) Youtube'a "small life" yazarsanız bir sürü video çıkacak karşınıza, ben beğendiğim bir kaç tanesini paylaşayım, beğenirseniz geri kalanları bulmak da size kalsın ;)




2 yorum:

Semi M.Eller dedi ki...

Minyatür dünyaya ilgin varsa buradan çıkamazsın tahminimce:)
Dünyanın en büyüğü bu dalda, linkteki videoyu izle konuyu özetliyor:)
http://www.miniatur-wunderland.com/

Mr.E dedi ki...

Süpersin! :)