8 Ekim 2012 Pazartesi

Kavramlar karışmışsa demek ki

İlk yazımın başlığıydı "neden?" . Hatta bununla ilgili pek çok farklı yazdım; "neden" üzerine ve hatta "neden olmasın" üzerine. Ama son zamanlarda artık insanlara anlamayacakları bir şey söyleyip, ne dediğimi çözmeye çalıştıkları sırada onları seri şekilde 3-4 kez tokatlayıp kaçmak istiyorum. Çünkü insanların ne kadar düşünmeden hareket ettiklerini ya da ne kadar saçmaladıklarını gördükçe içime öküz oturuyor.

Bu akşam dışarıda ailecek yemek yerken yan masada oturan ikisi kız üç kişilik bir grubun konuştuklarını dinlemek istemesem de kaçamadım....kaçamadııııııım kaçamadııım. Önce menüde bulunan mantı ile muhabbet açtılar. Erkek olanı "ben sarımsak sevmem, ondan çok mantı yemiyorum" demesi ile başladık. Daha sonra kızın "ben sana bol etli bir mantı yaparım yersin, bak o zaman seversin" demesi üzerine mantı sevmeyen delikanlının "bizde mantıyı yapıp fırınlıyorlar kıtır kıtır çok güzel oluyor" demesi ile nelerle karşılaşacağımı anladığım halde kaçamadım ya ona yanıyorum hala ben. Daha sonra bu kızlardan mantı yapanı (diğeri bütün yemek boyu oturup "hı hı evet, tabi, hı hı" diyip saçlarıyla oynadı zaten) önce "ben kırışıp ölmek istemiyorum" dedi. Sebep olarak "hiç seksi değil" şeklinde bir açıklama ekledi ki buraya kadar kendi içinde tutarlı...anlayabilirim. Bunun hemen arkasından "tabi ölmeden önce hacca kesin gitmek istiyorum" demesi olmadı. Yani temelde zaten bir şeyler olmamış da, bu arkadaşın kafa zaten yeteri karışmış. Sonra hemen bunun ardından konu evliliğe gelince "ben basit bir düğün istemiyorum, şatafatlı olsun" demesiyle ben kafamı çevirip gülmeye başladım artık dayanamadan. Yemek yemiyor olsam ve karşımdaki anam babam olmasa çok çirkin şekillerde gülebilirdim de salon erkeği imajı var ya....ahhh ah

Kendimi bir gün tutamayacağım gidip insanların yüzüne "ha-ha" yapacağım. Sonra biri yakalayıp ağzımı burnuma çalışacak, ortaya çıkarttığı eser için de "fazlalıkları attım geriye bu kaldı" diyecek. İşte o gün rahatlayacağım


17 yorum:

Joy dedi ki...

dızztt dızzt.. ne diyeceğimi bilemedim kafam çok karıştı. iyisi mi yan masaları dinlememek sanırım>_<

not: insanların yüzüne ha ha yapmamalısın. sinir bozucu! çocukla çocuk olma. sen bugüne bugün yüksek mimarsın!

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Benim de kafam feci karıştı. Bu kızın sabit bir düşüncesi var mı çomerak ettim.

Mr.E dedi ki...

@Joy ya bir ara çatalı bıçağı kulaklarıma mı soksam dedim, belki duymam....yapamadım yapamadıııım

Mr.E dedi ki...

@Cips yiyemeyen kız!!! hoşgeldin :) uzun zaman olmuştu, seni yine buralarda görmek güzel :)

Kızın sabit düşüncesini geçtim, karşısındaki çocuğu etkilemek gibi bir amacı da yoktu. Hani desem ki çocuk onu beğensin diye yapıyor...ı-ıh o da değildi valla

francesca mckennitt dedi ki...

Ablada frekanslar karışmış bence :)

emir begit dedi ki...

Mr. E birde bu taraftan bak derim; ya kız yan masadaki çocuğu beğendiyse ve o beğeni ile aptal aptal konuşuyor ise :)

SaÇaKLı dedi ki...

yalnız o masa dinleme huyu bende de var... sevgili kişileri hiç hoşlanmıyor o tarz durumlardan :)

bi de ben bu konuşmaları duydukça allaaam %70'in içinde değilim dinimiz amin diyorum hep :))

Mr.E dedi ki...

@Fran abla sorgulamadan çok şey öğrenmiş....şimdi birbirleriyle ilişkilerini kuramıyor bence :)

Semi M.Eller dedi ki...

Belki de basta yemek muhabbetinden dolayi masayi dinlemeye baslamissindir. Ama su hacca gitmeyi hic anlamadim, o ne alaka ya!

Mr.E dedi ki...

@Emir Allah korusun kardeşim :))))

Mr.E dedi ki...

@Saçaklı dün beynimi aldırsam acaba daha rahat eder miyim diye düşünmedim değil bir ara :)

Mr.E dedi ki...

@Semi valla her bir söylediği ayrı ayrı kendi içinde tutarlı ama yan yana getirdiğin zaman işler karışıyor işte

Joy dedi ki...

http://media-cache-ec4.pinterest.com/upload/73957618850940865_lF0UuM5q_c.jpg

just sayin'...

Pembe Kereste dedi ki...

Bi erkekle aynı masada oturmak aklını başından almış galiba yada aklı zaten yoktu .

Mr.E dedi ki...

Hoşgeldin sevgili kereste :)

valla bilemiyorum, hatta arkadaşı unutmak istiyorum benim için trauması hala süren bir deneyimdi o :)

bayan mikrop dedi ki...

koc naber yeaaaaaaaaaaaaaa:)))

la kimse kalmamış baktımda şöyle bi biçok takip ettiğim insan aylardır bişey karalamamş tabe benim gitmem üzerlerinde etki yaratmıştır şaşırmamak lazım ama böyle olmasın kuzuları kesmeyin ://
şjşlkjlkj

Mr.E dedi ki...

Vay naber müdür!?!

Sen kendini topla da bir şeyler karala, senin dönüşünle blogger o eski şaşalı günlere döner belki ;)