27 Eylül 2012 Perşembe

Uuuu Mimlendim beybi! #33

Şimdi döndüm diyorum diyorum ama boş bir şekilde dönmek olmaz, ben gelişimi bir de mim'le bağlayayım da tam olsun çok süper olsun. O zaman uzatmadan Mim'in konusunu ve nasıl yapılacağını açıklayarak bu Mim'i  başlatmış olayım;

Hayal Evimizi-Odamızı-Mekanımızı Tasarlıyoruz!

Pek çoğunuzun mimar olmadığının farkındayım ama herkesin kendi yaşam alanı ile ilgili olarak istekleri, düşünceleri vardır elbet. Ben sizi, bunu görselleştirebilmek için bir başka siteye yönlendirsem ve nasıl yapabileceğiniz ile ilgili ipuçları verirsem?

Önce şu link'e (http://www.homestyler.com/designergiderek altlığımızla bir karşılaşıyoruz. Daha sonra kafamızda, kalbimizde olan mekanı tasarlıyoruz ve son olarak snapshots kısmından fotoğrafını çekerek bloga koyarak mimi tamamlıyoruz :) 

İster plan şeklinde

İster üç boyutlu şekilde

Mim boş bir zamanınızı geçirmek için iyi bir alternatif sunsun istedim. Umarım kulaklarımı çok çınlatmazsınız yaparken :) İlk mimlenip bunu yaymakla yükümlü olanlar ise ; Mia, Joy, Sam, Semi, BolatKuulumsu, Heidi, Francesca, Laliş, Memento mori, Funda ve Funda :)

26 yorum:

Heidi dedi ki...

vooov çok güzel bir mim buuu hemen yapıyoruuum :D

Tişikkirler sipirmeen.

Mr.E dedi ki...

Hadi bekliyorum bakalım ne çıkacak :)

funda dedi ki...

Benden başka funda da mı var bilmek isterim :)
Bir de benim evle bunun arasında çok fark var yalnız :)
Vakit bulduğum ilk an yaparım bilirsin :)

Mr.E dedi ki...

Var var bir funda daha var :)

Ayrıca senin yazıyla bir şekilde bağlamam gerekiyordu mim konusunu olduğu kadar artık idare et ;)

Bilirim o yüzden seni de mimledim zaten :)

funda dedi ki...

farketttim ne yapsam da bağlasam olmuş :) azıcık beni örnek al da sende yap ne güzel mimdi oysaki :)

Semi M.Eller dedi ki...

Merakla zıpladım buraya, açtım baktım. Oynamaya başladım bile:)
Oda mı yapsam, mutfak mı, yoksa banyo mu...kararsız kaldım yahu!
Mr.E yaktın beni, bu gece otururum artık ben bunun başında!

Mr.E dedi ki...

@funda tamam bundan sonra örnek alıyorum söz :)

Mr.E dedi ki...

@Semi bu mim'in en güzel tarafı oyalayacak çok malzeme olması :D

funda baltaci dedi ki...

Açıkcası ben bu mimi yaparım Mr.E ama seni de mimlerim :) biliyorumki elinden gelenin en iyisi bu değil yüksek adam :/ bunun örnek olduğu varsayımındayım...

Buarada diğer Funda benim:)

Sam Scarlet dedi ki...

sims miyiz biz mübarek...

:D

Mia Wallace dedi ki...

ben vakti zamanında bilgisayar dersinde 3 boyutlu şekilde odamı asarlamıştım onu koysam kabul olur mu ehhe :)

Mr.E dedi ki...

@Diğer Funda kıh kıh kıh

beni mimlersin biliyorum, bunun örnek olduğunu varsayman da isabetli olmuş :D Ama bunu bana böyle kilitlemek şık olmadı :D

Mr.E dedi ki...

@Sam dedim olsa olsa ne olsa da Sam delirse...aklıma bu geldi :)

Mr.E dedi ki...

@Mia olur olur :) amaç süreçten eğlenmek zaten ama bende yapılmışı var diyorsan o da kabul :)

Laliş dedi ki...

Hayalimdeki odaya henüz ben karar verememişkeeen, nasıl çizeceğim hiçbir fikrim yok ki =). Ki anca haftasonu zaman bulurum yapmaya, haftaiçi çalışan ve okuyan bir bebe olarak =). Ama yapacağım söz =).

Mr.E dedi ki...

Sen yap da ne zaman istersen o zaman yap komşu ;)

funda dedi ki...

funda gelip bakıcam bloğuna mobil aygıttan kurtulduğum anda :)

francesca mckennitt dedi ki...

Yaptımm bile :)

Mr.E dedi ki...

Fundaları da tanıştıdrık :)

Eline sağlık Fran ;)

funda baltaci dedi ki...

Mr.E olum yetmedi bu program bana :/ kusura bakma yapamıcam .Deneyeyim dedim: eviriyorum çeviriyorum yetmiyor :) archicadle çizip artlantisle modelleyip yollasam olur mu "yüksek adam" ?:) Funda geldiğini gördüm ayrıca hoşgeldin:)

Sam Scarlet dedi ki...

bi daha baktım da olm bu çok zor lan bana gelmez ://////

Mr.E dedi ki...

Funda bakıyorum erken yan çizdin... :)

Olur olur sen yap da nasıl yaparsan yap :)

Mr.E dedi ki...

@Sam ama hep böyle bahanelerle geliyorsun olmuyor :P

Sam Scarlet dedi ki...

e kabul et blogger aleminin en gıcık bloggerısın mimlerin de kendin kadar gıcık :)))))

Mr.E dedi ki...

Beni böyle seviyorsunuz :)))

Semi M.Eller dedi ki...

Görev tamamdır!