26 Eylül 2012 Çarşamba

Mr.E is back in town!!!

Geri geldim ey sevgili blogger ahalisi!!! Üstelik artık "Restorasyon Uzmanı Yüksek Mimar Mr.E" olarak!! Pazartesi günü tez jürime girdim tezim kabul edildi :)) Ufak bir kaç düzeltmeden sonra enstitüye teslim edip y.lisans ile ilişiğimi kesiyorum artık :) Bu sürek içinde bloga yazı yazamadığım süre içerisinde bıkmadan bu günü bekleyen bloggerlara, sallamayıp "uff bu da çok saldı kendini" diyenlere ve zamanında izlemeye almış ama sonra öyle bırakmış herkese ayrı ayrı teşekkür ederim 

Oscar töreni konuşmamı da yaptığıma göre başlığı yazarken aklıma ilk gelen videoyu paylaşayım, sonuçta yazı ile geri dönüşüm kafamda üç aşağı beş yukarı şöyleydi. 15 gün olmuş bir şeyler yazmayalı. Bu bana çok bile... bir kaç gün buralar post ile dolup taşacak şimdiden uyarayım. Sonuçta bir şişmişlik söz konusu ve bunu burası ile boşaltacağım. Balıkçı botlarınızı, yağmurluklarınızı giyin, geri döndüm!!

Tez konusu olarak "koruma yöntemi olarak yeniden yapım" gibi kendi içinde çelişen bir konu seçmiş olmam ve tezin kuramsal olması yeteri kadar kafa yaptı bende sanırım. Şu halimle 2-3 hafta konu sıkıntısı çekmem gibi geliyor. Bu esnada yemek tariflerinde bir azalma olduğunu farketmişsinizdir. Mutfağa girdiğim zaman çok vakit kaybettiğimi bildiğim için kendimi yaz boyunca tez yazarken okumaya verdim. Game of Thrones dizisinin esinlenildiği Buz ve Ateşin Şarkısı serisine başladım ve tez ile beraber Taht Oyunları(Birinci kitap-850 sayfa), Kralların Çarpışması (İkinci kitap, iki kısım halinde - 504 + 488 sayfa) ve Kılıçların Fırtınası (Üçüncü kitap, iki kısım halinde - 600 + 600 sayfa) olmak üzere 5 kitap bitirdim. 3000 sayfaya sarınca mutfağa girecek hal kalmıyor tabi :D 5. kitabın son 70 sayfası ise azap dolu geçti..bir yandan merak edip bitirmek istedim, diğer yandan ise kitap biterse yeni kitap ekimde basılacak o zamana kadar ne okuyacağım sıkıntısı bastı. Sonunda merakım ağır bastı ve bitirdim kitabı. Şimdi elimdeki alternatifler içinden okuyacak bir şeyler arıyorum sanırım Dan Brown'un Kayıp Sembol'ünü okuyacağım bu sürede. Diğer alternatiflerim ise başlayıp bitirmediğim Mazagao - Şehirler de göçer, Metafor olarak Mimari ya da Cogito'nun 33. sayısı "Wittgenstein : Sessizliğin Grammeri

Tez bitince sanırım adrenalin salgılamayı da bıraktım. Bu aralar sabah önce vücut uyanıp yataktan kalkıyor, daha sonra bir 10-15 sonra ruhum uyanıyor ve son derece dinlenmiş uyanıyorum..Hepinize tez yazmayı öneririm, sonrasında uyumak uyanmak çok keyifli oluyor :)

Son olarak gelmişken yol yorgunu daha fazla yazıyı uzatmayayım, bu yazıyı güzel bir şarkıyla bitirip, diğer postlar için konu seçkisi için köşeme kaçıyorum az, siz bir drink alın ben üzerime rahat bir şeyler alıp gelecem :))))

13 yorum:

Heidi dedi ki...

Hahah mr.e geri döndüü gerçi benim için bir yere gitmedin tabi her sekilde konusuyoruz abicim ama blogger hazalı olarak kesfettim ki bazi insanlar yazmayinca benim de yazasim gelmiyor, sizden besleniyormusum istek olaraak.

Yuksek mimar hohohoooo. Harika hissettiriyor olmali, mimar bile degil yukkksek mimar oRRgeneralll.

Ben de kitaplardan uzaklastim televizyondan uzaklastim her seyden uzaklastim bi kendime gelmem laziiiiim.

Yepisyeni bir donem basliyor artik ikimiz icin de :)

Lime larin suyu cekilecek! Teslim etmem lazim lutfen bu konuyu cozumleyelim sayin e.

Mr.E dedi ki...

Silkelen ve başla yazmaya ufaklık :) Ben de döndüm artık bahane kalmasın lütfen...bir kendine gel yani kısaca :)

Normal mimar ile yükseği arası tek fark şımarma seviyeleri :) pek sevgili Dokturumuz House'un dediği gibi "arrogance has to be earned"... Ben kazandım ;)

Limelar da her türlü kullanılır merak etme sen ;)

Heidi dedi ki...

Tamamdir oyleyseee.
Gidip hemen kendime on onbes kitap aliyorum !

Joy dedi ki...

Şimdi sen böyle bi daha bilmiş, daha böyle bi ukelaa daha böyle daha daha mı olcan başımızaaa?? tanrılar bizi korusun>_<

tebrik ediyorum çok sevindim demiş miydim? galiba:D

o arada o kitaplar nasıl bitti ben onu anlamadım? onları okuyacağına 2 tane fazladan tez okuyup yazaydın da son güne kalmadan biteydi o tez diye bir düz kafalılık örneği çizeyim mi? çizdim! gün gelecek ben de girişeceğim. tez kafalı veya tez kafasız:D

şarkı da on numara. pek severim.o halde görüşürüz;)

Semi M.Eller dedi ki...

Yuppiiii!!!Tebrikler, tebrikler!!!!

Ben senin postları sabırsızca bekleyen takipçin grubuna giriyorum sanırım.
İçinde birikmiş ne varsa yaz, biz okuruz.Hatta saçmalasan da idare ederiz seni yüksek mimar arkadaş:)
Tez konun da iyiymiş yahu, biraz açsana müsait olduğunda, yoksa bıktın mı bu konudan?!
Yemek tariflerini, Begit ile maceralarınızı, şarkı listelerini falan bekliyorum:)
Güzel günler seninle olsun:)

Sam Scarlet dedi ki...

hah geldi yine...

nerde bizim sinir bozucu mimlerimiz? onları görmeden mr.e is back demem ben.

Mr.E dedi ki...

@Joy Evet aynen öyle oldu, kaçın kaçın :D

Demiştin demiştin sağol ;)

Düz insan olma, otur oku adam ol biraz :)

Şarkı tabi on numara senin sevdiğin ses tipi...hafif ılık ;)

Mr.E dedi ki...

@Semi çok sağol çok sağol :)

Böyle takipçiler olduktan sonra bu blogun sırtı yere gelmez :)

Yok konuyu açarım da sizleri de sıkmak istemem konuyla ilgili yine de belki bir postta bahsederim biraz :)

Hepsi gelecek hepsi...yavaş yavaş ısınacam sonra eskisi gibi dizecem postları :)

Mr.E dedi ki...

@Sam sen duuur daha yeni geldim, çok yakında bayıldığın mimlerden biri gelecek :)

crazywomanrosemary dedi ki...

oyy!ne güzel haberlerle dönmüşsün..kutlarım :))
ps;bir ara tez konunu ufacık açar mısın?..:))

francesca mckennitt dedi ki...

Oo hayırlı olsun yüksek mimar beyefendi :)

Mr.E dedi ki...

@CWRM çoook teşekkür ederim haberler güzel :)

Tez konumla ilgili ufak tefek bir şeyler yazacam bir ara söz ;)

Mr.E dedi ki...

@Fran darısı başına darısı başına :)