6 Ağustos 2012 Pazartesi

Blog çok boşlamaya gelmez

En son yayınladığım postu 23 Temmuz'da yayınlamışım....çok zaman geçmiş be blog..çok ihmal etmişim seni. Nasılsınız ey okuyucular? Sizler de bu sürede uslu durmuş, yaramazlık yapmamışsınızdır inşallah. Beni soracak olursanız, bir çeşit totem olarak sakallarımı kesmeme kararı aldım. Hafif hafif survivor yarışmacısı gibi görünmeye başlasam da aslında önceliklerimi düzenlediğimde işlemcimin yarısını teze ayırmamdan ötürü bunlarla uğraşmama kararı aldım ne yalan söyleyeyim. Sona eklediğim tampon zaman dilimi ile şu işten kurtulmama 25 gün kaldı sevgili blog! Bu süre bittikten sonra tekrar eskisi gibi coşup gürleyeceğim günler gelecek...hey gidi hey..zamanında günde 3 post yayınlayan ben 14 gün olmuş anca başka post yayınlıyorum...çogayıb etmişim haber veren yok. Şimdi bu yazıyı da ayırmadan sanki tek bir paragrafmış gibi yazıyorum ki aslında sıkıcı olduğunun farkında olarak yapıyorum bunu ama idare et blog. Sadece bir şeyler yazmam gerektiğini hissettiğim için yazıyorum bunu da yoksa iyice unutulacakmışım gibi geldi. Sona yaklaşırken olimpiyatların sonuna doğru Oscar Pistorius ile Kirani James arasında yaşananların bütün olimpiyat müsabakalarından daha değerli bir an olduğunu ve olimpiyat ruhunu en güzel an olarak seçtiğimi belirtmek isterim. Sevgili okuyucu!!! Hayatta her şey canını sıkabilir ama sakın pes etme! Azim ve çalışmanın gücünü göstermek için artık yeni bir idolüm var..Teşekkür ederim Oscar Pistorius. Annesinin de kendisine yazdığı bir mektupta söylediği gibi; "Gerçek kaybeden, asla bitiş çizgisini son geçen insan değildir. Asıl kaybeden kenarda oturup, mücadele etmeyi bile denemeyen insandır."

‘You are not disabled by the disabilities you have, you are able by the abilities you have.’ – Oscar Pistorius
(Sen sahip olduğun engeller kadar engelli değil, sahip olduğun yetenekler kadar yeteneklisin.)

Benim bitiş çizgim de 10 Eylül sevgili blog. O zamana kadar koşmaya devam :) Sen de uslu dur ben yokken çok afacanlık yapma yokluğumda arada gelip kontrol edeceğim bak!! ;)

10 yorum:

Joy dedi ki...

bir babacan tavırlar içinde gördüm sizi Mr. E ağabeey^^

sen yokken ne işler karıştırdım fiuu. dönene kadar da dağıtırım, sonra arkamdan toparlarsınız:p

olimpiyatlarda yaşananlar da ne güzelmiş öyle^^ kolay gelsin, tezin göz açıp kapayıncaya kadar bitsiin, dönüşün muhteşem olsuun inşallah amin:D

Kuulumsu Kadın dedi ki...

Sevgili yazar!!! Hayatta her şey canımı sıkabiliyo şu ara. "ama sakın pes etme!" demişsin pes etmiycem.

sen zaten etmiyosun. neydi? 25 :)

evet o zaman biz çıldırmıycaaaaz!!! :)

Mr.E dedi ki...

Joy, ben bazen, sık sık babacan olurum :)

Neler karıştırdığını sadece hayal edebiliyorum gözümün önünde canlandıramayabilirim ama o deme tarzına bakarsak :P

Dağıt dağıt biz de arkanı toplamak için buralardayız zaten değil mi...teallaaam!!

Sağol ;)

Mr.E dedi ki...

Kuulumsu, sıkmasın çok sıkarsa soda iç ;)

Ajda ablanın da dediği gibi "hiç bunları kendine dert etmeye değer mi...."

çıldırmıycaz yok öyle bir şey!

Heidi dedi ki...

yazılarını okumayı harbiden özlemişim yea ehe.

mr cığım senin tezinin bittiği günlerde ben de okula kaydımı yaptırmış olacağım ikimizin de çile bülbülleri uçacak gidecek sonunda.

ben de çok az yazabiliyorum. aah ah evet ya günde iki üç yazı yazardık üstüne bir de bayağı kaliteli yazılar olurlardı.

Mr.E dedi ki...

hey gidi hey ne günlerdi be heyzi :)

Semi M.Eller dedi ki...

Mr.E, hic olmazsa yazdin nihayet!
Bizim bulusma isi de mi 25 gün sonraya kaldi?
Sen yokken bir yaramazligimiz olmadi hic, gezdik gördük yazdik her zamanki gibi. Biraz da cok eglendik ama sen özenme diye o kisimlari yazmadim hic:))

emir begit dedi ki...

evet Mr.E Oscar Pistorius için bir yazı hazırlıyordum inanılmaz etkileyici bir hikaye böyle örnekler insanların kendi dertlerini azaltıyor ve hayata daha iyi bakmamı sağlıyor..
Seni özledim neredeyse o kadar zamndır da görüşemiyoruz he..GErçi cuma ya az kaldı...

Mr.E dedi ki...

Buna da şükür Semi :)

Buluşma işi net bir fikir oluşmadığı için öyle oldu şimdilik..ama gelişmeler oldukça program güncellenebilir

Ben yokken iyi bakın buralara da, blogun yemini suyunu eksik etmeyin ^^

Mia Wallace dedi ki...

bir günde 3 değil de 2 yazdığım günler benim de olmuştu hey gidi:D