19 Temmuz 2012 Perşembe

Mangal partisi

Kaç zamandır denk getirip de, Fatih'in bize olan mangal borcunu ödetemiyorduk. Sürekli bir iş sürekli bir erteleme. En sonunda dün amacımıza ulaştık. Ev sahibimiz Emir'in imkanlarını sonuna kadar sömürüp sonunda bir buluşma işini de aradan çıkartmış olduk. (Hazır buluşma demişken, "ben gelirim"ler dışında bir tek hamur gibi çocuk'tan programla ilgili öneri gelmişti. Önerilerinizi buradan da belirtirseniz günü en azından belirleyelim derim ben sevgili bloggerlar) (Bkz. biz zaten buluşmaya bahane arıyoruz)

 Ev sahibimiz

 Önce ateş iyi olacak...


 
 Sponsorumuz :P

Mangal görmüş masum açlar :) 


 Kıvama geldi ateşimiz de

 Mola verdiğimde sorumluluğu üstlenen Emir

 Blog hayatının önde gelen selebritilerinden Arslan bey de bizimleydi

Artık o sırada ne denk geldiyse 


En güzel pişenler de en son çıkanlar oldu valla

Emirle aynı yazıyı ortaklaşa yazalım dedik. Mangalla ilgili fotoğrafların geri kalanını ve bu buluşmanın burada belirtilmeyen detayları da (yazdığı zaman) Emir'in blogunda olacak :)

27 yorum:

funda dedi ki...

Afiyet olsun da ne buluşmasıymış ki kimler buluşuyormuş :)

Mr.E dedi ki...

Sağolasın :)

http://budamigoldegil.blogspot.com/2012/07/bu-bir-nabz-yoklama-postudur.html

şöyle link üzerinden bilgilendireyim :D

funda dedi ki...

Bilgilendim teşekkür ettim:)
Tarih bi belirlensin belki yolum düşerse bende gelirim ki çok isterim hatta :)

Mr.E dedi ki...

İşte, bir şekilde tarihi belirleyelim artık diye buradan sataşıyorum mesela millete :D

funda dedi ki...

Valla bana hiç söyleme ben daha yeni öğrendim :)
Gelirim diyenler konuşsun tabi haklısın :)

Mr.E dedi ki...

Yoo öyle sıyrılamazsın :D Sen de gelirim dedin o zaman tarih için öneride bulun bakalım :)))

Uzun zamandır uğramıyorsun, açığı böyle kapatalım :P

funda dedi ki...

Şimdi Mr.Ecim ben Ankarada yaşayan bir insan olduğum için, ha deyince İstanbula gelmem mümkün olamaz ama ağustos sonunda İzmire gitmeyi düşünüyorum belki tarih denk gelirse dönüşte gelirim diye düşündümdü :)

Mr.E dedi ki...

Tamam işte ne güzel bak demek ki isteyince oluyormuş :D

Heidi dedi ki...

eveeet,
şimdi Mr. E 'nin de isteğiyle ^^ buradan önerimi açıklamak isterim.

blog yazarları olarak bir mangal keyfi yapmaya ne dersiniz? :)

örneğin emirgana veya adalara gitsek hem birlikte bir şeyler pişirsek yesek hem güzel eğlenceli bir gün geçirsek hem de yüz yüze sesimizi duyup gülümsemelerimizi smiley kullanmadan görebilsek :)

bence çok güzel olurdu :)
özellikler adalar fikrinde oy kullanmak isterimm.

düşünsenize heybeliada veya büyükadaya gittiğimizii.
Ben adaları bir başka seviyorum ne bileyim.

Kabataş'ta toplanır ordan birlikte gideriz örneğin.
herkese uygun bir gün belirleyebiliriz.
gelmeyi düşünecekler veya başka bir fikri olanlar burdan yorum yazsın yada bana mail atabilirler :)
bu platformu kullanmak daha mantıklı ama isterseniz;

ohpleasecallmeadelaide@gmail.com

:)

Mr.E dedi ki...

Fikir iyi bence de Heyzi

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Mangal falan derken fikirler uçuşmaya başlamış buralarda. Hamur gibi çocuk ne öneri verdi ki, ben kaçırmışım?
Benden bir fikir çıkmaz, İstanbullu sizsiniz beyim, yapın işte bir plan.

Mangal gününüz güzel, Mr.Begit görev başında. Adam hem sponsor olmuş, yetmemiş bir de görevlendirilmiş!

cem dedi ki...

neden hepsi ev sahibinmiş gibi..

missipisi dedi ki...

hayat size güzel cidden

Mr.E dedi ki...

Semi, iftar yapalım demişti bir önceki yazıda :) Ayrıca İstanbullu sizsiniz derken bir çakallık sezmedim değil hani :D

Ayrıca Emir'i şımartma, gerekirse görevlendirilecek tabi bizde yok öyle hem çağırıp hem oturmak :D

Mr.E dedi ki...

Cem, hoşgeldin :)

Fotoğrafları benim çekebildiğim zamana denk geldiği için olabilir o :)

Mr.E dedi ki...

Misi işte hayat bize güzel, buluşup hep beraber güzelleşelim diye uğraşıyorum ya :)

emir begit dedi ki...

TATATATAMMMM... ehhehehe Mr.E banada resim yolla canım çekti akşam döktüreyim ballandıra ballandıra yemekleri..
Hem birde niyet olayı var bugün ondan ne anlatırım artık aklınız durur..
Hem şunun şurası sen neredesin Mr.E o seksi halinde etkilememek için yoksun galiba blogerlarını...
evet buluşabiliriz her zaman yeterki yer zaman belli olsun...
Benden de fikir isterseniz boğazda denize girelim derim size... :) Abarttım galiba ama bu fikri aşılamaya çalışıyorum birlerine onlar bilir kendilerini...

Mr.E dedi ki...

Sana ben değil fatih fotoğraf yollayacak Emir kalan fotoğraflar ondaydı.

Ben niye yokum?
Belki fotoları çektiğim için olabilir mi Emir? :D

Sen o boğazda yüzme fikrini unut derim ben :) Daha önce hiç birimiz boğazda denize girmedik. Boğazın akıntısı meşhurdur.. Sarayburnu'ndan girip Mudanya'dan çıkarız :)

emir begit dedi ki...

Kızım sana sölüyorum gelinim sen anlam Mr.E ..
Olsun bakalım aradım yollayacak inşallah uyanırsa...
Yüzeriz korkma sen Mr.E lastik alırız onunla yüzerek senin patlak lastiklerle

hmrgbcck dedi ki...

ne de olsa plan adamıyım :))

ama cumartesi akşamı dışındaki buluşmalara gelemem. ona göre gün ayarlayın.

francesca mckennitt dedi ki...

Ohh afiyet olsun :)
Saçsızlığın tuhaf geldi :)

Mr.E dedi ki...

Hamur, akşamdan kastın 7 sonrası mı?

Mr.E dedi ki...

Fran, sağolasın :) sağım solum tahmin edilebilir limitler dışında :D

hmrgbcck dedi ki...

8.30-9.00pm den sonra

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ha ha fikirlere bak!
Begit`in Boğaz`da denize girme fikri ise olaymış, kaçırmışım:)
Yani dediğin gibi bir şey çıkmamış, herkes kafasına göre söylemiş yazmış, rahatlamış...
Ee ne yapalım, kavuşamayacağız öyleyse:))

Kuulumsu Kadın dedi ki...

Allahım ya. bunun üzerine siz istanbullu bloggerlar bir de mangal partisi buluşması yapın. tabi yaa. neyse ben susuyorum.

Mr.E dedi ki...

Daha mikro ölçekli sayıca fazla buluşma(lar) olacak sanırım :)