19 Temmuz 2012 Perşembe

ErAang - Son Tez Bükücü


14 yorum:

Heidi dedi ki...

ooh püfür püfür sıcaklarda negzel ^^ kıskandım :P

yalnz gerçekten çizgi çeksen de dolaşsan sokaklarda çok şekil olurdu .d

Mr.E dedi ki...

Şekil benim işim...1984'ten beri ;)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Çok şekil, kıskandım gerçekten:)

Mr.E dedi ki...

Kıskanma ne olur, kazıt senin de olur Semi :D

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Benim kafada sendeki kadar tarz durmaz:)

A-H dedi ki...

tez bukucu ha? supermis :D
umarim bukup adam etmissindir tezi bu sekilde :)

missipisi dedi ki...

:)) baya güldüm

Mr.E dedi ki...

Eee boşuna demiyoruz Semi, "şekil bizim işimiz" diye :p

Mr.E dedi ki...

Tez bükücü olamazsam sanayide kaporta bükücü olurum diye dedim ki teze girişeyim ben en iyisi :D Tez toparlandı gibi az bir işi kaldı onları da yaptım mı tamamdır :)

Mr.E dedi ki...

Misi gülünmeyecek gibi değil ondandır :D

emir begit dedi ki...

Gülmeyin Mr.E ye ben güleceğim ona :) güzel güzel sana herşey yakışır Mr.E

Mr.E dedi ki...

Yakışır tabi emrilyo ;) sağolasın :)

francesca mckennitt dedi ki...

Gitmiş saçlar bu nee :) Sıcak dediysek bu kadar mı sıcak geldi sana Mr.E :)

Mr.E dedi ki...

Bu kadar sıcak Fran bu kadar :D