11 Temmuz 2012 Çarşamba

Bu bir nabız yoklama postudur

Gençler ve her daim genç kalan bloggerlar! Yaklaşın azıcık hele, diyeceklerim var

Ben ve benim gibi bir şekilde yazını İstanbul'da geçirecek olan, İstanbul'a gelmeyi düşünen, İstanbul'da olan, İstanbul'u sahiplenen bloggerlar! Şöyle bir fikir atsam ortaya; İstanbul içinde, burada karar verilecek bir tarihte şöyle hep beraber toplanıp bir yemek yesek ya topluca. Hem vesileyle İstanbul'da kalanlar için bu yaz yapılacak, blogda yazılacak bir aktivite, hem de genele vurursak insanlar için bir değişiklik olur.

Ne dersiniz?

32 yorum:

Laliş dedi ki...

Ben İstanbul'da olursam bence süper bir etkinlik! Olmazsam da skype ile bağlanın bana reca edeceğim! :)

Mr.E dedi ki...

İşte katılımcı ruh bu!! :)

Heidi dedi ki...

hahaha artık ilk adımı attık rahatız genç :D

olur valla çok da hoş olur güzelli olur ^^

Feli Jo dedi ki...

Ben yoğum! Salı günü Eskişehir'e dönüyorum. O güne kadar da full dolu :c

hmrgbcck dedi ki...

iftar yapalım

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

İşte senden beklenen davranış budur Mr.E!!!
Tarih sıkıntısı olmazsa benden ok!
4 ağustosa kadar müsaitim.
Nasıl bir şey düşündün, gündüz mü, uzun bir akşam mı? Hafta içi mi, hafta sonu mu?
(tamam sorularımı bitirdim, bekliyorum:))

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Bilet paramı toplayabiliyor muyuz? Ehe şaka tabii ama uzak hani mister e.

Heidi dedi ki...

umut :( şuan bir gözyaşı düşüyor..

çiço dedi ki...

güzel fikir :)

Mr.E dedi ki...

Heidi bence de iyi olur çok da güzel iyi olur :)

Mr.E dedi ki...

Feli Eskişehirden gelebileceğin b ir gün olabilir belki o zaman şimdi görüşleri toplayalım da önce :)

Mr.E dedi ki...

Hamur, bakalım işte çoğunluk neye katılabiliyorsa öyle bir program ayarlarız :)

Mr.E dedi ki...

Semi, benden beklenen derken!? :D O kadar mı gaz bir insanım ben!! Bu beklentin olumlu mu olumsuz mu?? :)))))

Valla ben taşı kuyuya attım önerileri topluyorum :)

Mr.E dedi ki...

Umut sen neden yakın çevredeki blogger'ları toplamak için böyle bir fikir ortaya atmıyorsun hacı? :)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Yakın çevrede blogger yok.

Mr.E dedi ki...

Çiço her türlü katılım ve öneriye açığım :)

Mr.E dedi ki...

Başka bir çözüm bulunur o zaman Umut

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Şu bilet olayını ciddiye almayın şaka o.

emir begit dedi ki...

Mr. E sen yeri ve saati söyle (sen anlarsın yılbaşı 2010 fuatpaşa ağacın altı) ben her daim senin yanındayım....

Kuulumsu Kadın dedi ki...

şuana kadar duyduğum en kötü fikir!

Mr.E dedi ki...

Tamamdır emrilyo ;)

Mr.E dedi ki...

Kuulumsu bence şahane fikir :D

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Eeeeeee sonuç????

Mr.E dedi ki...

Yukarıdan aşağıya yorumları okuduğunda sen bir sonuca varabildin mi Semi ? ^_^

Heidi dedi ki...

:D
nerede bu katılımcı ruh arkadaşlar !

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Teaaa uzaklardan alır başımı gelirim hiç çekinmem :D

missipisi dedi ki...

ben de varım! :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

3-5 kişi toplarız gibi. (yoksa çok mu iyimserim???)
Tarih belli olunca birkaç kişi daha eksilir, geriye bir tek sen ve Begit kalır gibi:)

Mr.E dedi ki...

Bu, ayın 20sine kadar burada beklesin bence. O tarihe kadar kim ne der ne planlar söylerse ona göre nihai bir karar alırız gibi geliyor bana :)

emir begit dedi ki...

hehehhe... ben duruşumu göstermişiim.. Gelir gelir herkes gelir Semi.. :) Ama Mr.E nin sağı solu belli olmaz

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Sanırım Begit haklı çıktı, Mr.E bizi yarı yolda bıraktın. Buluşmayla ilgili en ufak bir ilerleme yok korkarım.
Ben bir gidip geleyim, buralardan yaparım bir organizasyon:)

Mr.E dedi ki...

Bu buluşma fikrinin geri kalanı "mangal partisi" altında verilen fikirler Semi :) Orada da ortaya bir şey çıkmadı ne yazık ki :(