27 Haziran 2012 Çarşamba

Zeytingöz


32 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayy ne güzel!

funda baltaci dedi ki...

Pek güzel olmuş, haftaya unutmazsam bana 10 yıl önce çizdiğin birşeyi göndereyim sana:)

Mr.E dedi ki...

Miaaaa!! çok teşekkür ederim :)

Mr.E dedi ki...

Ben 10 sene önce sana ne çizmişim de şimdi unutmuşum ki acaba :D

Joy dedi ki...

Zeytin gozlu dedigin kara olur. Yesil zeytin gozlu olmaz ki cik cik cik.

Neyse diyecegim o ki pek begendim, eline saglik. Teze saglam calisilmis gene:D

Mr.E dedi ki...

Bu kurguda zeytin gözlü yeşil bir kere...alla alla! Hem tez hala önümde açık, yeteri kadar motive olmaya çalışıyorum :)

oytunla hayat dedi ki...

süper, süper , süpeeerr :)

Mr.E dedi ki...

çok teşekkür ederim :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Beğendim ama bir şey eksik gibi, ne olduğunu sorma...

Mr.E dedi ki...

Ne? ^_^

Heidi dedi ki...

hooooş ^^

Mr.E dedi ki...

Tabi ki!! ne sandın ^^

SaÇaKLı dedi ki...

bir tane de "kör ölür badem gözlü olur" temalı çizebilir misin acaba? (:

zeytinde başarı tam... peki ya badem? :P

Mr.E dedi ki...

Ona yapacak bir şey yok, bir nevi "mutluluğun resmi" zaten o. Abidin Dino'ya sormuşlar çizebilir misin diye, benim ne haddime bu işe bulaşmak :D

Kuulumsu Kadın dedi ki...

zeytin dediğin yeşil olur! zeytin gözlü de yeşil gözlü :P

çooh başarılı olmuş yahu! pek güzel.

bi'de kiraz dudak da olabilir bu :))

ha bi'de herkes süper süper demiş diye şımarma. oldu, siyu! :)

emir begit dedi ki...

Mr.E güzel olmuş harbi güzel olmuş.. Ama o Üst dudağın oluşturduğu M harfinin Mr.E'nin M si olduğunu düşünmeye başladım. Alttan reklam yapıyorsun gibi geldi bana :)

Mr.E dedi ki...

Kuulumsu, zeytin olarak ben siyah olur derim ki o konuda joy haklı ama bu sefer zeytin yeşil :)

Ayrıca ben şımaracak bir insan mıyım?

Mr.E dedi ki...

Emir, eyvallah ama o kadar da değil hacı :D

Fatih Usta dedi ki...

kafası yamuktur bunun ya.beğenmedim hiç hoş değil :)

Mr.E dedi ki...

O da seni beğenmemiş usta :)

çiço dedi ki...

ne güzel yeşil ve iri gözler :) emeğine sağlık ;)

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Sazan dedi ki...

Ellerine sağlık...

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim Sazan :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Çizimde de hiç fena değilsin..:))

Mr.E dedi ki...

haha teşekkür ederim ^^

francesca mckennitt dedi ki...

En sevdiğim çizim şekillerinden biri. Sadece birkaç noktayı vurgulamışsın, her yer bağırmıyor:)

Mr.E dedi ki...

Sen arada uğra belki başka da çizerim :D

francesca mckennitt dedi ki...

Aşkolsun uğramıyor muyum :( Bilgisayara oturdukça baktığım fix bloglardan birisin biliyor olman lazım.

Mr.E dedi ki...

Onu mu diyorum ben :))

Daha sık gel anlamında bir serzenişti o :)

gps87blog dedi ki...

aaa ne hoş

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim :)