18 Haziran 2012 Pazartesi

Uuuu Mimlendim beybi! #32

Supercellma mimlemiş beni bu sefer. Temamız "iç ses". İçimizden neler geçiyor, neleri söylemek isterken susuyoruz, neler dile gelmek istiyor bunları yazıyoruz anladığım kadarıyla. O halde daha fazla kurcalamadan başlayalım mime;


  • Trafikte camdan dışarı birileri bir şeyler attığında önce kallavi bir küfür ediyorum sonra iç sesim diyor ki; "hepsini topla geri camdan içeri at...evet evet yap bunu...hadi ama yapabilirsin bunu evlat bunu ikimiz de biliyoruz..."
  • Çok sevdiğim bir yemekle karşılaştığımda ise; "Oooo beybi evet işte bu...sen daha yersin neden durdun ki? bir tabak daha yersin sen yaaaa...biliyorum seni sen yersin boşver inat etme...sen de istiyorsun biliyorum nihaohaohoah"
  • Tez ile ilgili bir şey yapmam gerekip bir türlü başlayamadığımda ve "procrastination" bacayı sardığında; "yaaa tamam söz, şuna bakayım bundan sonra başlayacağım"
  • Maç izlerken yanımda biri alakalı alakasız ama oldukça fanatik bir şekilde ve yüksek sesle yorum yapmaya başladığında "sus! bak kürekle vuracağım ağzının ortasına ortasına...bak hala konuşuyor...oğlum bak git!"
  • Böyle ortam keyifliyken istem dışı ya da beğenim dışı biri gelir, bir şey olursa; ya da unutmamam gereken bir şeyi unutmuşsam, gülmeye devam ederken; "has...ktir!"
  • Veee son olarak sefkilimleyken böyle sarıldığımda Elmira gibi bana sarılınca "o da beni seviyooo ^.^"
Şimdi, güldük eğlendik ama birilerini de mimlemek gerekiyor. O zaman sırasıyla Emir, Heidi, İpekTo, Ofelya, Nehir İda, Jane Doe Mimlidir!

38 yorum:

funda dedi ki...

Mimlerden hoşlanmıyorum aslında ama bazıları eğlenceli oluyo senin yazdıkların özellikle :D

Mr.E dedi ki...

Ya ben de uzun zamandır seni mimlemiyorum bugün dedim "acaba mimlesem mi?" sonra dedim darısı bir sonraki mimin başına olsun...iyi ki mimlememişim o zaman desene :)))

Ben biraz kafamı boşaltsam eskisi gibi yazacağım da kafam ful dolu şu aralar...ama dönüşüm pek şahane olacak :D

Nehir İda dedi ki...

Anı konuda geçen hafta mimlenmiş yanıtlamıştım sayılır değil mi:)

funda dedi ki...

Yine de ilginç bişe olursa yaparım canım sen yine de çekinme ama şu anket gibi olanları sevmiyorum :)

Sen uzun zamandır eskisi gibi yazamıyo mussun ben uzun zamandır yazamıyorum :D
İnşallah yazıcam bende :)

Mr.E dedi ki...

Nehir İda, sayılır ya benim dikkatsizliğim kusura bakma ^_^

Mr.E dedi ki...

Funda, evet sen de nicedir yazmıyorsun dikkat çekici derece uzun süredir hem de :)

ipekTo dedi ki...

Çok sevdiğin yemekle karşılaşınca benim iç sesimi kullanıyor olmalısın ! =) Eğlendim =))

funda dedi ki...

Doğru söylüyosun yazıcam yazmaya da olaylar olaylar sorma yeni yeni rahata kavuşuyorum :)

Mr.E dedi ki...

İpekTo, yemek karşısında hepimiz aynı yakarışa sahibiz demek ki :)

Mr.E dedi ki...

Funda, valla yaz da nam nam nam okuyalım :D

ipekTo dedi ki...

Tabi o da mantıklı =))

Heidi dedi ki...

ay ne de tatlı yazmışmış ^^
ehe.
tamamdır oley o zaman gerçi sipariş üzerine alınsam da mime yine de değerli benim için yazcam yarın eve dönüncee :)

haha o de beni seviyor demek ahah .d çok şirin bir iç sesmiş.

emir begit dedi ki...

Amanın ilk mim teklifimi aldım...
Heyecan yaptım ama şimdik ne yapacağım onu bilmez oldum :)

Mr.E dedi ki...

İpekTo, hepimiz açız!! :D

Mr.E dedi ki...

Heidi,

Çocuk mu seviyorsun sen??? alskdasdlahdklashkdaslkhda

Mim yazılacak işte o ka!!

Ayrıca benim iç sesim hep şirin! hıh!

Mr.E dedi ki...

Emir,

şimdi sakin ol ve o telefonu yavaşça yere bırak.. aynen yaptıklarımı tekrar et...bir problem çıkmayacak :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

oğlum bak git miii? :) :P ajdslasj

ben de çok sevdiğim bi'yemekle karşılaşınca iç sesim "dur, tamam, sakin, sen bi tabakla doyucaksın, bırak o ikinci tabağı, evet, tamam, çok güzel, nee hayır beni dinlemiyo musun?, ammaaan koyver gitsin o zaman" diyo. huh yoruldum :)

o zaman mimlendin beybi #33 benden olsun! :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Biz bu "procrastination"olayını millet olarak çok yaşamıyoruz galiba, yok mudur tam Türkçe karşılığı:))

emir begit dedi ki...

Aynen dediklerini yaptım ve iç sesime ulaştım kaptanım...

Fatih Usta dedi ki...

benide mimmlee bende mimlenmek istiyorum beybiiii

Mr.E dedi ki...

Kuulumsu peki üst üste mim yazarsam sıkıcı olmaz mı şimdi?? :)

Mr.E dedi ki...

Semi sanırım bizde net bir karşılığı yok tam tersine "bugünün işini yarına bırakma" diye bir deyişimiz var :)))

Mr.E dedi ki...

Emir, bunu yayınla da biz de görelim ;)

Mr.E dedi ki...

Fatih usta, önce bir blog aç sonra bakarız ;)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

bu bir takıntı mıdır? o yoo :)

Fatih Usta dedi ki...

ben önce taraftar toplıyım sonra kulubü açayım istemiştim :) tamam mimleme ozaman beni.küstüm

Mr.E dedi ki...

Fatih!!! Bir internet fenomeni :))

Mr.E dedi ki...

Takıntı değil, tecrübe kuulumsu ;)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Vay anasını kürek mevzusunun bu kadar derin anlamlar taşıdığını bilmiyordum.
Trafikte çöp atanın...o çöpler dönüp dolaşıp bi yerlerine girer ınşallah mesela evlerine, evet evlerine girsin o çöpler piii terbiyesizler!
o göbeğin sebebi bir tabak daha ise , yapma dinleme iç sesini.
Ben de mimlendim, iç sesim dışarı taşmışken nasıl yazarım?

Mr.E dedi ki...

Yaaa, kürek bu kadar derin çekirge :)
Ayrıca küfürün bile nazik senin :D
O son tabağı yemeyecektim havası yaşamıyor değilim çoğu kez ama iş işten geçmiş oluyor

Artizzzzliği bırak, otur yaz patlatırım enseni!!! :)

Follow_me dedi ki...

mimlenmeyen kalmamış galiba:)
Görüşmek üzere
www.bakbukarika.blogspot.com

Follow_me dedi ki...

bende yanıtlamıştım bunu seninkide eğlenceli olmuş.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

SaÇaKLı dedi ki...

açık konuşalım ben de camdan veya değil dışarı/yere birşey atıldığını gördüğümde istisnasız "o attığın bi yerine kaçsın" dedikten sonra iiiiişaaaalllaaahhh'la da pekiştiriyorum... evet, bazen eğitimde acı şart! :)

Mr.E dedi ki...

Bazen??

SaÇaKLı dedi ki...

100 kere tekrara hala anlamak istemeyenler olduğu zamanlardaki bazen :)

Mr.E dedi ki...

Böyle durumlarda diğer bloga yönleniyoruz ve diyoruz ki "koyver gitsin aga" :D

Joy dedi ki...

o çöpleri gerçekten geri camdan içeri atsana, evet evet yapsana bunu. çok güzel olur yani. geçen aynı arabada beraber bulunduğum ve dışarı çöp atan bi arkadaşı baya dövmüş olabilirim. haketti ama.

ya o yemeğe gelen iç ses bende de var. sesi kısılacasıca! (of yazarken zorlandım, söylemeye çalıştım da iğrenç bişe oldu)

tez yazarkenki iç sesine, hıhım evet demek istedim:D

sefkilim ne ya? sevimli mi oldun sen şimdi? sonra da Heidi'ye atarlanıyosun çocuk mu seviyosun sen diye. hey gidi:D

dadandım bloguna daha dur sen:D

Mr.E dedi ki...

Trafikte her yer manyak dolu sonra bir bakmışsın bir morgdan topluyorsunuz beni :) İç ses olarak kalsın bu fikir bence ;)

Ben anladım, homini gırtlak kardeşliğinden bahsediyorsun sen :D

Ayrıca istediğimi derim, burası benim blogum allalla hıh! :D