1 Haziran 2012 Cuma

Uuuu Mimlendim beybi! #31

Uzun süren mim sessizliğimi Kuulumsu'dan gelen mimle bozmuş olayım. Hazır yazabiliyorken de biran evvel yapıp insanları mimlemek lazım. Mimin konusu bizi nelerin mutlu ettiğini anlatmak. anladığım kadarıyla da içerik serbest. O halde başlayalım;


Bu iki deliyi izlerken çok mutlu oluyordum ben...Didişmeleri, atışmaları, birbirlerine yaptıkları eşek şakaları..özleyeceğim sizi gençler

Ne zaman kızsam, üzülsem, sıkısam bu şarkıyı açarım..benim üzerimde büyüleyici bir etkisi var kesinlikle

Bazen çok konuşan insanları susturmak da mutlu ediyor beni

Fatma Turgut'un sesini duyunca da acaip mutlu oluyorum ben

Sonraa.....

Mesela yüksek lisansı bitirince çok mutlu olacakmışım gibi hissediyorum, sonra geçiyor... Sevdiceğimle beraber zaman geçirince de mutlu oluyor insan, istiyor ki sürekli yapsın. Sonra sonraaaa güzel böyle şahane çok süper uff hem de ne biçim bir mutfak var kafamda ama ne benzer görsel bulabildim ne de çizebilirim şu an o yüzden bunu da yazıyla geçiştireyim. Ayrıca böyle yatıp kuş sesleriyle uyanınca içim bi hoş oluyor...Şimdi farkettim ki böyle yazında aslında çok boktan oluyor...(Pff Kuulumsu Allah tependen baksın!! Çıtayı öye bir yere çektin ki kendi yazdığım mimi beğenmiyorum resmen) Amaaaa en önemlisini unutmamak lazım ki bence en büyük mutluluk budur;


Mimi kazasız belasız atlattığımıza göre mimleme işlemine başlayabiliriz; bu mimin kazananları;


Hepinize şimdiden "mutluluklar" :)

22 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

bu şarkı beni de her zaman mutlu ediyor ya içind emutluluk iksiri varmış meğersem :)

Mr.E dedi ki...

Yann Tiersen kesinlikle bir büyücü :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

uuu beybi! :)

onlar da seni özlüyceklermiş öyle diyolaa "House Jr." :P ehehe^^

Fatma Turgut'un sesini duyunca mutlu oldum ben de yahu. sence de çok iyi di mi? Hatta o ses eşlik edicek bana sıradaki postlarını okurken :)

Yüksek Lisans mı dedin? Bitirmek mi dedin? Sen uyu uyu daha :P :)

Yok valla ben son paragrafı okurken her bir cümlende fotoğraf canlandırdım beynimde güzel oldu o, valla :) mesela kuş seslerinin kuşlarını bile gördüm :)
hem böyle yazarken de güzel, "evet yaağ" diye okuyo insan. gerçi güzel mi bilemedim, bi'iç çekiş var burda :)
mutfağa gelince onu kestiremedim bak. hayır tarifine göre benim hayalimdekini dövücek gibi bi'mutfak o. kabul edemem :D

o son görseldeki suratı da var yaa, yerim ben! "kih kih şapşallığı" o!!^^

SaÇaKLı dedi ki...

Dexter'ı bitirdikten sonra House'a başlayacağım anlaşılan :)

en kısa zamanda da paylaşıcam mutluluğumu (;

Mr.E dedi ki...

Kuul'umsu

House sallamaz da Wilson özler gibime geliyor :P Fatma Turgut ve Model'i bir konserde Vega'nın ön grubu olarak dinlemiş o gün bayılmıştım. Daha sonra Buzdan Şato çıkınca sanki menajerleri benmişim gibi herkese "ehe ehe modelin albümü çıkmış ehe" diye duyurmuştum. Şimdi bu kadar popüler olunca onlar mutlu oluyorum nedense :))

Yüksek lisans biter yeaaaa (sülalem raad mode on)

Son paragrafı okurken gözünde canlandırdysan sana da sunum basmış demektir. Az temiz hava al :P aasldhasdha

Mutfak kısmını artık üşenmediğim bir gün çizerek gösteririm nabalım

Ayrıca son görsel candır yaşasın işemek!!!

Mr.E dedi ki...

Saçaklı,

Geç bile kalmışsın ama imreniyorum sana...önünde hiç dokunulmamış 8 sezon var...bühüü bühüüü :'(

çiço dedi ki...

öncelikle teşekkürler en kısa zamanda cevaplıcam
şu çok konuşan insanları susturmayı başarırsam bende mutlu olucam :)
valla cıvıl cıvıl kuşların ötüştüğü bahçeye açılan muhteşem bir mutfak mutlu olmak için çok iyi fikir :)

Mr.E dedi ki...

Aradığımı bulamazsam mesleki sorumluluğumu kullanmam gerekecek o mutfak konusunda :))

emir begit dedi ki...

kaptan sen bizi yensen şu pes'te acayip mutlu olacaksın he..
çaktırma hiçç

Mr.E dedi ki...

Ben bıraktım artık o işleri :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Senin mim cevaplamana bayılıyorum:)
Tüm mimleri sana gönderelim:)

Mr.E dedi ki...

Hehe sağol, ya gönderin ama yazabileceğim zaman alayım ben onları :D

Mr.E dedi ki...

Hehe sağol, ya gönderin ama yazabileceğim zaman alayım ben onları :D

Melodram dedi ki...

O kadar güzel bir mim ki bu.:)
Eskiden psikologum yaptırmıştı bunu bana, iyi gelirdi.:) Uzun zamandır yapmıyordum ve yaptığımda iyi geleceğini biliyorum.:)
Teşekkür ederim.:)

**

Yüksek Lisans'ta bol şans, ben Lisansı bitirsem havai fişek attırıp kendimi yerden yere vurucam :D

Mr.E dedi ki...

Rica ederim en kısa zamanda görmek isterim cevapları :)

Lisans için de başarılar kendini yerden yere vurma eğlencenin dibine vur daha iyi oluyor ;)

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

bu şarkıyı ben de çok seviyorum zaten ameliedeki bütün parçaları seviyorum nerdeyse :)
evet insanın sevdiceğiyle vakit geçirmesi de çok mutlu ediyor insanı:)
sondaki görsele koptum :D
ayrıca beni de düşünüp mimlediğiniz için teşekkür ederim :)

Mr.E dedi ki...

Yukarıda da dediğim gibi Yann Tiersen bir sihirbaz :)

İnsanlarla bu vesileyle tanışıp, blogları da tanımış oluyoruz mimlerle :)

Heidi dedi ki...

hahah.
lütfen duvara işeme de başka bişey istemiyorum .d

Mr.E dedi ki...

Duvarın sıçratma katsayısı çok olmaz o :D

ZoPPa dedi ki...

veletin resmini çerçeveletip tuvalete asacam millet mutluluğu uzaklarda aramasın arkadaş.. sağol mim için

Mr.E dedi ki...

Zoppa velet insanlığa mutluluğu aşılamak için üretilmiş gibi sıfata bak :))

Ahu dedi ki...

Teşekkür ederim mim için :)