25 Haziran 2012 Pazartesi

Takma bu kadar

Kuulumsu beni takıntılar konusunda mimlemişti de ben üst üste yazmış olmayayım demiştim. Hala aynı şeyi düşünüyorum o yüzden bunu  yazı gibi yazayım. Hem üzerinden çokça zaman da geçti kimseyi de mimleyemem şimdi.....evet evet en iyisi bu bence de ^^
(Kuulumsu sana diyorum Sazan sen anla ;) Öncelikle eğer bir şarkıyı duymuşsam ve adını hatırlayamıyorsam o şarkı bulunana kadar bütün işi gücü bırakırım. Evet ciddi ciddi yaparım bunu. O an için bütün dünyam o şarkı olur onu bulduktan sonra hayatıma devam ederim. Sonraaa "bayan" kelimesinin kullanımı konusunda hassasiyetim var (Takıntılıyım demiyorum, böyle daha sofistike oluyor çünkü) Bay-Bayan bizde olan bir ünvan değildir çünkü beraberinde soyadı ile kullanımı gerektirirler. Aynen Mr. ve Mrs. de olduğu gibi. Bunun için elimizde halihazırda bulunana Bey-Hanım oldukça şahanedir ki bir kademe daha kibarlaşmak istiyorsanız bunları beyefendi, hanımefendi şekline sokmak mümkündür. Başka başkaaaa....hmmm kolumda omuzumda böyle minicik baş vermiş bir kıl varsa o kıl illa yolunmalı. Top oynarken güzel bir hareket yapmışsam ya da gol atmışsam onunla ilgili günlerce konuşabilirim, evet bunu yapabilirim!! Bir de bir şeyin yapılması gerektiğine ikna olmuşsam askeri disiplinle yerine getiririm onu. (Örnek için mesela diyette şu yenmeyecek, bu yenmeyecek, o olmayacak bu olmayacak deniyorsa; şu, bu yenmez o, bu olmaz!!! net!!)
Bir de eskiden taktığım ama sonra vazgeçtiğim şeyler var ki, en önemlisi her şeyin şahane olmasını görmeye çalışmaktı. Bu herkesi mutlu etmeyi de kapsıyordu tabi. Sonra büyüyünce  ya da başka bir deyişle akıllanınca bundan vazgeçtim, baktım gerek yok ben de yapmıyorum aga dedim.


Şimdi bu yazıyı burada laaaaps diye bitiriyorum. İlla üzerine alınmak isteyen varsa mim olarak alıp yapabilir :)

20 yorum:

Joy dedi ki...

Sevgili Mr. E, diyet koçum olar mısın?

Mr.E dedi ki...

Bu konuda takıntılıyım, emin misin istediğine?? :D

Joy dedi ki...

Mr. E, eminiiiiim. hayır Dukan'ı dinlemedim belki seni dinlerim. iki höt edersin yemem o pastayı.

pasta yedim bugün evet:/

SaÇaKLı dedi ki...

beyler benim ibre de olumlu yönde hiç değişmedi, bana da meydey meydey :))

Mr.E dedi ki...

Joy, son bir soru o zaman....gerekirse çayı da bırakabilir misin??

Joy dedi ki...

ya lütfen bak anında panik oldum, azaltırım ama bırak deme. ı ııh:D

Mr.E dedi ki...

Saçaklı olumlu yönde değişmediğini farketmek de olumlu bir değişim :D

Mr.E dedi ki...

Azaltman lazım kıvırcık ben sana diyeyim :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

şu an hayretler içerisindeyim! demek hassasiyetlerini yazdın ha sonunda -takıntı değil hasssasiyet- :)

o değilde bi'şarkı vardı neydi o mr.e? bundan sonra böyle ehehe :)

önemsiz bi'not: orda joy isimli bi'kız sana yorum yapmış? kim o? bana hiç meraba demiyo da :)))

Heidi dedi ki...

aaah ah.
Ben de büyüyecek miyim acabaaa.
Hastalıklıyım bu konuda, takıntı hafif kalır gennç.

Benim en komiğime giden şey, bazen polis veya askerlerin " yapcaksın, şuraya yürü BAYAN ! " falan demesi .d zaten nazik değilsin bırak bari bayanı ekleme oraya.

Ben de diyette her şeye uymuştum aşırı hırslı olabilitem var ama sonunda anoreksik oldum bokunu çıkardım afedersin. O yüzden o kadar da uygulayamaz oldum korkudan ( ve artan mikemmel iştahımdan, dün senle konuşurken de cipsler ve biralar bitiyordu .d )

neyse efenim bu da böyle bir yorum oldu.

Mr.E dedi ki...

Kullumsu gencecik insanlarsınız gidin sorunlarınızı başbaşa halledin, "hassasiyet" içeren bir yazıda böyle atışmalar şık değil lütfen :P

Mr.E dedi ki...

Heidi,

büyüyeceksin de seninki sancılı olacak gibi :)

Allah gözünü doyursunun yanı sıra bir de aferini basayım o zaman buraya da tam olsun :)

emir begit dedi ki...

Amanın Mr. E takma bu kadar üzme beni canım kaptanıım

Mr.E dedi ki...

Yine neye üzüldün?? :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Disiplinli insanlarla yaşaması zordur, fazlasından bahsediyorum tabii:) Evde var benim:)

Mr.E dedi ki...

Ya o kadar disiplin sadece belli işlerde onun dışında dünyanın belki de en geniş adamıyım :D

emir begit dedi ki...

Gwniştir geniştir Mr.E bilirim ben...

missipisi dedi ki...

şu hayatta da takıntı kadar gereksiz bir şey yok. daha rahat, çok rahat olmak lazım bence.

konuşmak da çok kolay tabi böle :)

Mr.E dedi ki...

Kıskanma emir kıskanma :)

Mr.E dedi ki...

Missipisi hoşgeldin :)

takıntı dediğin gibi gereksiz tu kaka piii leşşş öyk bişey

arz ederim :)