11 Haziran 2012 Pazartesi

Sunset


25 yorum:

Joy dedi ki...

uuuu süper. renklere aşık olmuş olabilirim^^

Mr.E dedi ki...

Renkler de sana karşı boş değilmiş öyle dediler :D

emir begit dedi ki...

minarelerinde bir düzene ihtiyacı var sanki...

Joy dedi ki...

E hayırlısı o zaman. Bu iş olursa hep duacın olurum :p

Mr.E dedi ki...

Valla en fazla minare Sultanahmet'te o yüzden ben ona el atamam müdür :)

Mr.E dedi ki...

Joy, kısmet diyorum olacağı varsa olur...burada ne yazıyorsa o (alına bir çizgi çekilir yavaşça)

Pingocuk dedi ki...

bende,bende,bende istiyorum!
tuhaf gelebilir ama gercekten bi yas akti, özlemissim ya :)

Mr.E dedi ki...

Joy sana rakip çıktı!! :D

Valla hepimizin olsun kavga çıkmasın bence :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Eee hani İstanbul'un silueti değişmişti. Bu açıya el atmamışlar, şaşırdım:) Senin hakkını da yemeyelim, süper renkler, süper çekim.

Mr.E dedi ki...

Bu açıdan kameralar giriyor sadece silüete :P

Çok teşekkür ederim :)

francesca mckennitt dedi ki...

İyi ki İstanbulluyuz dedim bu fotoğrafı görünce bir daha:)

Mr.E dedi ki...

Valla sen bloga bir dön eskisi gibi gez dolaş biz de diyelim be Fran :)

supercellma dedi ki...

bu nasıl bir fotoğraftır böyleee... şahane...
Bu arada mimledim seni, sevgiler :)

Ahu dedi ki...

Çok güzel. Hayal gibi.

Heidi dedi ki...

ohhfffffff
oyyşşşşşş
yavruuuum.
bu nedir bu renkler nedir nasıl bir görüntüdür bu.
ekranı öpesim geldi.
daha ilerisi yok joy yeminlen bak.
bi öpücük alcam sadece.

sevgili eren bu fotoğrafı çalıyorum.

Heidi dedi ki...

oha çok sapığım sadjbcjashdc

Mr.E dedi ki...

Cellma, sağolasın ilk fırsatta yapacağım :)

Mr.E dedi ki...

Ahu, valla kamera ve tabela olmasa daha da güzel olurdu ama bulunduğum noktadan en fazla bu kadar alabildim :(

Mr.E dedi ki...

Heidi

Hırhız mısın annem sen?

Heidi dedi ki...

mr. çok pis kişilik bozulkluğu yaşıyoruz.
sen abim misin?
ben ablan mıyım
yoksa sen annem misin :o

Mr.E dedi ki...

Peki bizi müdür müdür müdür?

Heidi dedi ki...

müdür müdürmüş de müdürün de dünür olmuş sonra bir bakmışız biz kardeşmişiz sonra da olan yorum bölümüne olmuş.

Mr.E dedi ki...

Değil mi bir coştuk bu akşam :D

SaÇaKLı dedi ki...

burda da yavaştan sunrise :)

balkondan görünen tek şey diğer apartmanların balkonu olmasaydı bir cevap iletisi gelecekti 05:10 itibariyle :)

Mr.E dedi ki...

Olsun buna da şükür saçaklı ;)