30 Haziran 2012 Cumartesi

Playlist 31

27 yorum:

SaÇaKLı dedi ki...

euheueh :) fikir çoğoş olmuş ^_^

wallahi aynen bu şekilde dolduruyoduk kasetleri, hatta bazen liste verip doldurtuyoduk ihiihih :D

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Uyu artık uyu bu saatte ya da otur tezine bir cümlecik yaz:)

Mr.E dedi ki...

Saçaklı benim yaptığım playlistlerin bir kısmında bu tema mevcut zaten, sana ödev onları da aç dinle ^_^

Mr.E dedi ki...

Semi!! Bir tanesin, işte ihtiyacım olan anaç tavır!! :)) Ben gidip yatayım dayak yemeden :D

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ama şunu söylemeden geçmeyeyim:
Gündüz postundaki Mustafa Ceceli`den kurtulduğuna sevindim. Bu arada Emel Mathlouthi`yi ilk defa geçen hafta Mercan Dede ile canlı izledim, harikaydı:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

:)Sen bana yeter ki bir "he" de, her türlü azar mevcut:)Nino`n bile seni kurtaramaz:)))

Mr.E dedi ki...

Emel Mathlouthi çok acayip çok.... Bu arada senden de hiç bir post kaçmıyor :D

SaÇaKLı dedi ki...

örtmenim biz sizin bloğu eskiye dönük okumamışız demek ki hiç, ilk playlist'im onun heyecanı içersindeyim :P

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ne sandın, mutlaka okurum:)

Mr.E dedi ki...

Piiii....senin öğrencilik bitmez saçaklı otur.. SIFIR!!

Mr.E dedi ki...

Yok okuduğunu biliyorum, detaylara da son derece hakimiz..kastım oydu ;)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Sevgilini yazarsın da kaçırır mıyım dersin:))

Mia Wallace dedi ki...

aaaa güzelmiş kaset A - B yüzü ama şarkılar olmamış hıııııh

Mr.E dedi ki...

Hahahha kaçmaz senden Semi :)

Mr.E dedi ki...

Mia sen de mi?? Kaç seferdir böyle yapıyorum playlisti....ayrıca şarkılar çogşahane bir kere tamam mı!! hıh!

Mia Wallace dedi ki...

ayy görmemiştiiiimmmm :$

hiiiii.

aman şogşahaymiş miş miş. tamam kızma

playlisti böyle yapmaya devam et yeter :P

Mr.E dedi ki...

Tamam kızmayacağım da...sen tut bloger yap sonra takip etme...çogayıp!! Takip edemeyeceksen bloger yapma :)))))

funda baltaci dedi ki...

B2 en sevdiğim, süperötesi , hepsi pek güzel olmuş Mr.E yine yeniden aferim sana:)

missipisi dedi ki...

b3 benim favorim

Mr.E dedi ki...

Funda, sen seversin bu tip playlist'i bilirim afiyet olsun ;)

Mr.E dedi ki...

Missipisi b3 benim de favorim, vakti zamanında myspace'te Valentina Sousa'yı bulup şahsen böyle bir şarkı seslendirdiği için teşekkür etmişliğim var :)

Adsız dedi ki...

Naber? şarkılar iyi. sevdim.

Mr.E dedi ki...

İyidir, afiyet olsun :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

gönül gözü açan playlist. yiaa! :)

Mr.E dedi ki...

İtinayla gönüz gözü açılır, para istenmez.. :)

crazywomanrosemary dedi ki...

hadi alıştırdın bir liste daha..:))bunları izleyip dinledimdi:))

Mr.E dedi ki...

ooooh afiyet olsun :)