8 Haziran 2012 Cuma

Pişt pişt!!

Naber, nasılsınız blog insanları? (Bir plaza insanları havası sezmedim değil söylerken de..) Görüşmeyeli herkesin keyfi afiyeti yerindedir umarım. Böyle yazılı şekilde blog postu hazırlamayalı uzun zaman olmuş. Açığı kapatmakta fayda var. Hem vesileyle kısa kısa olanlardan bahsetmiş olurum hı hı evvet

Öncelikle ilk haberimizle başlayalım. Dayatılanla Yaşayan ve Ferhat Bayram sağolsunlar (Emeği geçip bilmediğim isim varsa lütfen eklerseniz çok şahane olur) Blogstar seçmelerinden sonra elde edilen blogları "Bloglar Listesi" şekliyle hazırlayıp biz bloggerların hizmetine sunmuşlar. Çogacaip çogşahane olmuş. Es geçmeyin, gidin uğrayın. Eğer blogunuz yoksa ekleyin. Duyun, duyurun, yayın etrafınıza bu mutlu haberi. Üstelik "bugün ne okusam?" acaba diye dolanıyorsanız da yeni bloglara "bizımlasın" diyebilme şansı sunuyor burası. Ayrıca yine aynı ikili tarafından hazırlanan "Bizim Mahallemizin Muhtarlığı"nı da es geçmeyin derim

Hazır tanıtımla başlamışken aynen devam edeyim. Koyvergençlikspor'un 1.Olağan Genel Kurul Toplantısını düzenledik. Artık bir formatımız da var. Gelip sık sık yorumlar bırakarak "tahtası eksik vidası gevşekler terapi odası" şeklinde kullanabilirsiniz kulübü :)

Dün tez savunma jürim vardı blog. Tabi ki zamanında başlamadı ve tabi ki zamanında bitmedi. Ben daha kafadan "uzatma istemiyle" jüriye girdiğim için de rahat bir jüri oldu. Aslında komikti de, jüri üyelerimden biri tezimi okumayı unutmuş :)) Tabi o haliyle tezden ziyade bir bildiriyi andırdığı için çok da üzülüp, bozulmadım kadın da haklı bir yerde...Şöyle 400-500 sayfa yazsam gözden kaybolmazdı..napalım kısmet değilmiş :P Zaten hazır uzatmamı da almışım, uff bütün yaz ne yapacağım ben şimdi stresinden kurtuldum bir yerde iyi oldu ^^ Zaten zamanlı işi hiç sevmem. Teslim yaklaştı mı iyice stres artar, kepek olur kıl olur tüy olur...Şimdi o stresten de kurtuldum. Karton kapak teslimimi yaptıktan sonra "artık tez çalışmaya başlayabilirim" demiştim. Jüriden sonra da "artık tezimi bitirebilirim" diyip kendimi gayet larcçç bir şekilde yaza hazırlıyorum...Ne de olsa "Sülalem raad panpa"

Bir başka haber, mutfakla ilgili..Yine kurtlandığım oturduğum yerde. Bir sonraki sefere eğer malzemeleri denk düşürürsem içliköfte yapacağım kendimi şimdiden ihbar ediyorum. Sonra vay efendim ben duymadım, yok efendim ben görmedim olmasın.

Son olarak bugün bir şekilde Bask kökenlerimin nereden geldiğini çözdüm. Yıllar önce kaybettiğim köyümü buldum a dostlar. Böyle sakin, rahat, yeşili bol...Site hem İspanyolca hem Bask dilinde...Çok küçükken oradan ayrılıp buraya geldiğim için Baskça size tercüme edemeyeceğim şimdiden kusura bakmayın :))) İspanyolcayı da nasılsa hepiniz biliyorsunuzdur diye düşünüyorum, en kötü google translate var..Bir şekilde sorun çözülür yani.

Bugün Avrupa Futbol Şampiyonası başlıyor...O ka mutluyum ki anlatamam. Gündüz tez, akşam maçlar...işte olması gereken çalışma düzeni..misss :)

Sizlere bu posta yakışır bir şarkı  (Fizy) (Youtube) ile veda ediyorum gençler ve her daim genç kalanlar. Uzatma almış bir tez öğrencisinin yakarışı olsun bu adeta ^^ 

Bana bir şarkı söyleeeee yolumuz uzuuuun
Onlardan kurtul derdimiz bir olsuuun

20 yorum:

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Bu nasıl bir rahatlama! Yazının tamamına yansımış, özlemişiz de seni:))
Bloglar listesi süper bir hizmet olmuş, akşam oturup incelerim artık.
Koyvergençlikspor`a şöyle bir uğradım, nedir ne değildir henüz detaylı bakmadım. Bakıp yorumlarım:)
Jüri üyesi tezi unuttuğunu nasıl söyledi, gözümde canlandırmaya çalışıyorum şu an...
Neyse uzatmayı alman sevindirici yanı:)
İçliköfteyi bekliyorum, severim ama denemediğim lezzet.
Köyün müthiş!
Futbol konusunda şanslıyım, hiç ilgilenmeyen bir ev halkı var. Sorsam kimse söyleyemez ne zaman başlıyor diye:)
Son olarak bu grup nerde yaşıyor yahu, nasıl hiç bilmiyor olabilirim ya da başka bir grupla mı karıştırdım? Güzel seçim.

Heidi dedi ki...

mr. Cığıımmmmm
özlemişim okumayı valla doya doya yazılarını. Hıım evet
.
Birincisi inanılmaz bir şey var aklımda, bir tatlı tarifi onu seninle konuşacağmm hatta yapıp bloga koymayı düşünmekteyim ımm çiğköfte işine girersen de acılı olmazsa bozuşuruz ona göre. Yakar yıkarım ortalığıı.

B-bask mııııığ????
Hemen bir açıklama talep edebilir miyiiim?

Ahahah okumayı mı unutmuşş. Oha. Iç çamaşırını unutsaydı da onu unutmasaydı bence ayıpetmiş.

:( ben de işte tüm yaz sınavlar falan..

SaÇaKLı dedi ki...

bu klibi izlememişim ben, eyvallah! (:

Bolat dedi ki...

Blog listesi güzel olmuş geniş vakitte bakacağım detaylıca :) Mr.E on parmağında 10 marifet ne olacak bu hal :))

ZoPPa dedi ki...

o değil de şampiyon HOLLANDA

Mr.E dedi ki...

Semi,

Çok pis rahatladım öyle böyle değil :) Blog listesi hakikaten şahane, hizmetin böylesine can kurban :)

Koyver'e de bekleriz, jübile yapılmayan spor kulübü bizimki :)

"Sen tezini bana vermedin değil mi?" şeklinde söyledi :D İçli köfte tam "challenge" olacak dur bakalım :)

Köyüm çok tatlı değil mi...adımı vermişim boru değil :P

Bu grup çogşahane sana bunu da tavsiye edeyim bende, böylece iki parçayla giriş yapmış ol sen de ^^

http://www.youtube.com/watch?v=bIHwedl1gYc

Mr.E dedi ki...

Heidi,

Bundan sonra böyle olacak sanırım tekrardan, bir geri dönüş olur diyorum 8)

İçli köfteye niyetleneyim önce sonra detaylarına bakarız ;)

Bask tabi o kadar adımı vermişim köye, sahip çıkmayayım mı? :)

Çogayıb öyle şeyler denmez cık cık cık

Ayrıca yaz boş geçmesin, böyle daha iyi bakma ;)

Mr.E dedi ki...

Saçaklı, ne demek afiyet olsun

Mr.E dedi ki...

Bolat, Bloglistesi şahane yapanların tekrar tekrar ellerine sağlık :)

Valla 10 parmak 10 marifet endişelendirmiyor da değil...Rahmetli Sakıp Sabancının "Herşeyin bir şeyini, bir şeyin herşeyini bileceksin" dediği gibi herşeyin bir şeyini bilmeye çalışıyoruz ama işte hepsi yüzeysel mi kalıyor, ya da öyle mi kalır ondan endişelerim var :)

Mr.E dedi ki...

Zoppa,

Almanya, İspanya hatta Rusya bile şanslı o konuda diyorum ben :)

emir begit dedi ki...

İşte benim gerçek kaptanım enerjik takıntısız..
Neymiş bu tez stresin canım...
Hadi hoşgeldin dünyayaaa

Mr.E dedi ki...

Hoşbulduk hoşbulduk :)))

Hakikaten ne stresmiş o :P

Mia Wallace dedi ki...

amanın ne çok link var ne hoş :D

francesca mckennitt dedi ki...

Geçmişler ola bir süre rahatsız tez konusunda anlaşılan:)
Blog listesini söylediğin de iyi oldu bak hemen kaydoldum :)
Ay çok şey yazmışsın hangi birine yorum yapacağımı bilemedim!

Mr.E dedi ki...

Miacan, Dedim ya açığı kapatmam lazım diye o yüzden yabıştırdım linkleri :)

Mr.E dedi ki...

AAAAA kim gelmiş!! :D Sen yaşıyor musun ya Francesca :D

SAğol bir süre rahatım, tezime hobi kıvamında devam edeceğim Blog listesi de süper duyun duyurun diyorum efendim :)

Ben daha da çok yazacağım sen de hepsine otur yorum yap finallerinin bitmesine çok bir şey kalmadı diye tahmin etmekteyim :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

meraba Mr.E merabaa! :)))

çoh çalışkan olduğunu hep söylüyorum işte evet evet! şayane! :)

ama benim neden köyüm yok ha? benim neyim eksik yani? bana bunun cevabını verir misin? lütfen. içlendim burda.

şarkı da iyi olmuş, güzel! :)

Mr.E dedi ki...

Merhaba Kuulumsu merhaba :)))

Acaip çalışırım öyle böyle değil :)

Birincisi herkesin köyü olsa bunun bir özelliği kalmaz..kişisel değil lütfen alınma ama bu böyle :P sşldjasdjaskdjaşsdkjasşdjaşsdjasşkd

Kuulumsu Kadın dedi ki...

Mr.E; kasabamı bulayım da gör sen peh! :)))

Mr.E dedi ki...

Köy köy, bucak bucak, diyar diyar dolaş belki bulursun alskdasdhalskdhla :D