24 Haziran 2012 Pazar

İstanbul Akvaryum

Cumartesi günü sevdicekle daha önce "acaba ne yapsak hacı?" konulu konuşmamız sonunda karar verdiğimiz üzere Florya'da bulunan İstanbul Akvaryum'a gittik. Aslında iyi ki de öyle yapmışız yoksa o sıcakta erirdik herhalde. Lafı fazla uzatmadan fragmana geçiyorum belki imrenip gitmeye niyetlenirsiniz ^^

 Uslu bir çocuk olursanız belki bir gün balığı da görebilirsiniz


 "Koşuuuun!! İkea'da indirim başlamış"

 "Paslandık be abi"




 "Ne baktın cınıms??"




 Yeni iş ortağım Poseidon ile imza sonrası basına poz verirken


 Florya'da olunca salonlar arası geçişlerde böyle şeylerle karşılaşmak olası

Şüveyş Kanalı maketimiz

 Kesin kafası güzel bunun, bu renkte balığın kafası güzel olmalı

Zenci dudaklı





"Uçuyorum, uçuyorum!!"

"Öbüşelim mi?"

 Bunlar bir çeşit müren, evet balık bunlar yanlış okumadınız :)


 Patrick de oradaydı...And not a single fuck was given that day...

Müren dediğin böyle olur ya

Kim demiş balıklar çiçek yetiştirmez diye


 "Koca adamsın sana yakışmaz önce o sopayı indir bir kere"




 O tank bir patlasa görürüm ben sizi....





 "Bir garip yolcuyum hayat yolunda; yolumu kaybetmiş, perişanım ben"

"Huuu huuuu!!" 


 Kaytan bıyıklı

Yağmur ormanları bölümü

Yuh!



Fotoğrafını çekerken bana atar yapan pirana

Yazıdan bağımsız not : Cuma akşamı Emir'in bahsettiği buluşmaya giderken sahil yolunda valinin arabasıyla bir şekilde önlü-arkalı kaldım. Trafik boyunca ne bir anons, ne bir siren, ne bir selektör, hiç bir şey yapmadan trafik nasıl akıyorsa vali bey de kendi makam aracı ve korumalarıyla o trafikte gitti...Böyle şeyler olağan olması gerekiyorken ben yadırgadım ama hoşuma da gitti açıkçası. Bunu da es geçmeden aktarmış olayım

30 yorum:

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Fotoğraflar senin yorumlarınla daha bir renklenmiş Mr.E:)
Turkuazoo`ya çocuklarla da gittim, Florya`ya henüz gitmedim. Daha mı büyük, ya da şöyle sorayım daha mı çok çeşit var?
Bowling maceranızı okudum bu arada.
Çok artistik hareketler gördüm:)))

Mr.E dedi ki...

Vallahi ben de Turkuazoo'ya gitmedim henüz o yüzden sağlıklı bir karşışaltırma yapamam sana :)

Bowlin ile ilgili olarak da, o kadar artistliğin üzerine o kalanları deviremesem bugün başka bir şey konuşuyorduk :D

7.oda dedi ki...

biz bursada yaşıyoruz ama 3 kez gittik turkuazoo ya kızımla:) en sevdiğimiz deniz canlıları da vatozlar ve denizanaları :)

SaÇaKLı dedi ki...

Ben de bir İstanbul gezimde Turkuazoo'ya gitmiştim, niye paylaşmıyorum ki ajabaauu!! :)

ben bunu unutucam muhtemelen bir zaman sonra... hatırlatan çıkar mı ki? :P

foto altındaki seslendirmeler, Müslüm Gürses su altı belgeseli anlatırsa durumuyla yarışır, o kadar söylüyorum! :)))

Mr.E dedi ki...

7.Oda ben de gideyim bari İstanbul'dayken gitmemiş durumda olunca utandırıyorsunuz beni :)))

Mr.E dedi ki...

Saçaklı "yazın gözüküyor benjamin" diyip o yazıyı hatırlatıyorum sana :D

Mia Wallace dedi ki...

en çok "huu huuuu" adı altında olan fotoyu sevdim süper yakalamışsın :D

bi de akvaryum çok güzeldi gerçekten deniz atı da öyle

Laliş dedi ki...

Koşun ikea'da indirim başlamış balıkları benim tam da bugün ki halimi anlatıyor =). Yeni eve taşınıyorum diye bi ton masraf yaptım, babam evlatlıktan red etse hakkı :D:D.

emir begit dedi ki...

Mr.E ye yakışan bir seslendirme...
Çok güzel bir yazı olmuş hesap numarası verde 15 TL. yollayayım.. yarısı kadar gezmiş sayılırım sanki... :)

Fatih Usta dedi ki...

önce akvaryuma gittin sonra hamsili pizza tarifi.ooo yooooooooooooo

Mr.E dedi ki...

Mia o balığın başka fotoğrafları da var, poz verdi şebek durup durup..koca akvaryumun en şebek balığı oydu valla :)

Mr.E dedi ki...

Valla komşu annen baban da anlattığın gibi beğendiyse oraları hiç bir şey demezler için rahat olsun ;)

Mr.E dedi ki...

Emir, kardeşim ben sizlere hizmet için buradayım. Ama illa para yollayacaksan sen 30 liralık gezdin gibi geldi bana, öyle bir özümsemişlik sezdim yorumunda :P hahahahaha

Mr.E dedi ki...

Ustaa, balıkları görüp görüp gaza geldim, olan evdeki hamsilere oldu :D

Joy dedi ki...

ben da turkuazoo'ya gitmişim meğeeer. bu başkaa. öncelikle bu aydınlanmayı yaşadım, o cepte. devam ediyorum o halde.

patrick bu kadar mı olur yaa. aynı böyle gevşek gevşek kurulmuş gibi duruyo hihih:D

Poseidon ile el de sıkışılmış, bi hayır duasını da alaydın blog için:D

neyse fotoğraflar süper, altına yazdıklarınla da de pek eğlendim. ben de birini kandırayım da gideyim bir gün:D

Mr.E dedi ki...

Benim bütün işim seni aydınlatmak zaten, çekinme sık sık aydınlanmak için uğra, ayağın alışsın :)

Patrick süperdi gül gül öldük :)

Birini kandırıp sirkeciden trenle gel bir taş iki kuş yapmış olursun hı hı evet ^^

Adsız dedi ki...

Göbek yapmışsın :) Güzel fotoğraflar

Kuulumsu Kadın dedi ki...

ben bu balıkları yirim!! iğrençtim, gidiyorum :) ^^

Mr.E dedi ki...

Adsız, göbek candır :)

Mr.E dedi ki...

Hamsili pizza'ya öyk! diyip bu balıkları yerim diyorsun...ilginç!

emir begit dedi ki...

Bu balıklafr canlı canlı, hamsiler dondurulmuş birde hamurun üstünde ordan bencede birşey çıkmaz tercih doğru...
Ama benim canım midye çekti gene...

Mr.E dedi ki...

Sen deniz ürünlü makarna da yemiyorsundur allah bilir...

Fatih Usta dedi ki...

vali dayı anons etmedi tabi.gördü önde seni.ne haddine anons siren..yersin onu sen

Mr.E dedi ki...

estağfulullah usta :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

Sevgili Mr.E,
burada "yirim" bir sevgi sözcüğü.
sevgiler..

Mr.E dedi ki...

saygılar..

crazywomanrosemary dedi ki...

Vali beyin eskotluğu eşliğinde güzel yerlerde gezmişsin..:))22,23,25 güzel 27 başarılı 32 de ışık güzel ,36 da renk armonisine bayıldım 4l harika! 33 en sevdiğim renk sarılım..:))kısaca hepsi güzeller yaaa!

Mr.E dedi ki...

Gezmiş kadar oldun yani CWRM :))

idi dedi ki...

öbüşelim mi balığı çok tatlı lan.

Mr.E dedi ki...

Bir Orçun sevimliliğinde :)