29 Haziran 2012 Cuma

Esn erey eist ers en (Deneysel başlık)

Naber yaz kıpırganları?? Sizin içiniz de güneşin altında kalmış meyve gibi, böyle löpçük gibi mi? Etrafınızda dolanan ve "nihoahoaho" nidalarıyla adeta bir eskrim ustası gibi sizi şişleyen sivrisineğe bile bulaşmaya gücünüz yetmiyor mu? Bütün gün uyumak da istiyorsunuzdur siz şimdi...veee o zaman Yaz Hoşgeldin!

Euro 2012 dedik o kadar reklam yaptık bok gibi geçti afedersin koca turnuva. Ben bile İspanya'nın futbolundan nefret eder hale geldim. İstiyorum ki İtalya şöyle döve döve alsın kupayı (bir de Prandelli bu kupayı en fazla hakeden teknik direktör turnuvanın geneline bakarsak).

Bu aralar hiç bir şey yapasım gelmiyor ya la...Hatta jüriye girdiğimden beri adam gibi odaklanıp teze tek cümle yazabilmiş değilim. Birinin beni tokatlayıp kendime getirmesi gerekiyor. Her şeyi geçtim danışmanıma mahçup olmak çok koyuyor be hafız..o olmaya iyiydi de o fena.

Bunlar dışında ilk aldığım rulo kalemlik yırtılıp duvara sabitlendikten sonra kendime gidip bir tane daha aldım. Bir de kocaman defterim var. "Zeytingöz"' de gördüğünüz üzere eylemlerim sürecek beni takip edin (Az önce tez mez diyip mahcubum diyene bak...eşek kere eşek seni!!)

Bir de deli gibi şu şarkıyı dinliyorum kaç gündür. Özellikle açıp Mustafa Ceceli dinlemişliğim yoktur ama her gün açıp bu şarkıyı dinliyorum ki bir benzer durumu Yusuf Güney ile yaşamıştım. Ne demek gerekir bilemedim açın dinleyin :)

Son olarak Nino'yla bugün konuşurken (evet bundan sonra sevgili kişisine Nino diyeceğim, belki Joy dövmez o zaman) Çin'li astronotlara "taykonot" dendiğini söyledi. Bu aşamaya kadar herşey güzeldi de Türk astronota "Hastronot" ya da "Öztronot" gibi böyle eskiden aynı birliğe bağlı ama sonr ayrılmış gibi imalı isimler bulmasak daha şık olurdu sanki ^^

Son olarak İstanbullular!! Kardeşlerim!! Halkım!! (Yuh!);

Ntv'de yanılmıyorsam salı akşamları Levent Erden'in yeni programı "İstanbul Kafası" başladı. Kaçırmayın derim. İstanbul ile ilgili bilinmeyen ama çok enteresan konular anlatılıyor. Tamam ben dedim siz de kaçırmıyorsunuz artık oldu bitti...

14 yorum:

emir begit dedi ki...

sen nerede olduğunu söyle ben Ustayı da alayım orada seni bir dövelim Mr.E....

Mr.E dedi ki...

Ulan siz de bilmiyorsanız nerede olduğumu gidip sorgulayayım kendimi :D

Heidi dedi ki...

oleey. diğer akşamlarıma nazaran yapacağım bişey çıktı ^^
ÇOK ÇILGIN BİR YAŞAMIM VAR! EVET.

öhm
o tez bitecek oğlum!

off hastronot nedir ya ahahah.

Mr.E dedi ki...

Çılgınsın meeeeen \m/

Oğlum bak git!

Hastronot; öztronotun ezeli rakibi, seferoğlu, iyi polisidir!

Nino dedi ki...

Ben buradaki adımı NianTo sanıyordum meğer Nino'ymuşum iyi mi...

Ha bir de Hastronotun destekçisiyim, çok samimi geliyor kulağa, sübliminal mesajında falan değilim yoksa.

(Hıhı evvet tammam...)

Mr.E dedi ki...

Madem Nino'sun artık hep Nino olacaksın nihhaahaha :D

Ben de Öztronotçuyum hadi bakalım :)

Nino dedi ki...

Wuuhuuu yeni bir Seferoğulları-Tellioğulları adeta :D Kapışıciiizz

Mr.E dedi ki...

Ayıpsın hacı :D

Nino dedi ki...

Hacının dibisin panpa! :D

Mr.E dedi ki...

Sen de sevgililerin Alex'isin hacı :D

Kuulumsu Kadın dedi ki...

böyle yaz mı olur be? büyüyünce denizli güneşli mojitolu yaz olucam!

francesca mckennitt dedi ki...

Tamam kaçırmayız :)
Bence bu sıcaklardan. Benim de hiçbir şey yapasım gelmiyor. Dışarı çıkıp da eve geldiğimde ölü gibi oluyorum :(

Mr.E dedi ki...

Kuulumsu, sen önce küçül de cebime gir...daha ne kadar büyüyeceksin??

Mr.E dedi ki...

Fran!! Sen bir silkelen kendine gel, kayıplardasın!! Ayrıca ölüler yorum yazamaz demek ki hala umut var :D