29 Mayıs 2012 Salı

Playlist 30

Bu sefer playlistimiz için seçtiğim tema "Kuzey Avrupa" oldu. Biraz daha açıklayıcı olmak adına açılışı Bjork ile yapıyorum. Emiliana Torrini ile de İzlanda ayağını kapatıyorum listenin. Norveç ayağını Secret Garden ve Flunk ile geçip İsveç'e doğru yola çıkıyorum. Tabi ki ABBA ile açıyoruz İsveç ayağını. Sonra bir Jay-Jay Johansson yakışır gibime geliyor. Lykke Li ile İsveç ayağına son verip bu sefer de Danimarka'ya Oh Land'a geçiyoruz. Kapanış içinse Finlandiya'ya, ilk önce sevgili Nightwish'e sonra da Apocalyptica'ya uğrayıp bu listeyi de burada bitiriyoruz.

10 yorum:

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Yeni gördüğüm birkaç isim var, diğerlerini tanıyorum. :) dinlerim müsait bi zamanda, playlist olarak değil de grup incelemesi yapcam sensei, neyse zamanında çok ilgi görmüştu :'P şaka tabii Joydan başkası okumamıştı.

Mr.E dedi ki...

Sen yap bitir okuruz çekirge ;)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

çarşamba şarkısı paylaşıyım diyodum da şu dakika vazgeçtim. burda tüm çarşambama yeticek kadar şarkı var :) ama ben sırayı bozup Ay Ay Falooov Ay Falov Yu ile başladım, çok severim^^
teşekkürler Mr.E! :)

Mr.E dedi ki...

O zaman sana "çarşamba playlisti" olsun bu ^^

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Seçtiğin isimler ilgi çekici. ABBA' nın yoğun dinlendiği dönem benim çocukluğuma denk gelir. Apartmanda benden büyükler doğum günü partisi yaptığında bangır bangır çalardı:)
Bir bakayım Mr.E neler yazmış derken nerelere gittim:))

Mr.E dedi ki...

Playlist işe yaramış ne güzel o zaman ;)

Adsız dedi ki...

Hani birkaç post önce trip yaptığın "Adsız" bunu beğendi, teşekkür de etti. :)

Mr.E dedi ki...

Trip atmamıştım ama öyle olsun bakalım :)

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

flunku çok beğendim :)
secret garden ı çok seviyorum zaten :)
lykke lee follow şarkısı bu aralar en çok dinlediğim şarkılardan :)
çoğunu biliyorum ama bilmediklerim de var çok beğendim hepsini teşekkürler paylaşım için :))

Mr.E dedi ki...

Flunk çok güzeldir :) Afiyet olsun ^^