4 Mayıs 2012 Cuma

Playlist 29

Bu sefer sizler için "oturduğunuz yerden ritim tutturan" türden bir playlist hazırladım. O elleri ritim tutarken görmek istiyorum. Ne dediğimi anlatmak için de en bilindik olan parçayla başlayacağız, buyurun buradan yakın. Sonra artık refleksleşmiş bir şekilde ritim tuttuğumuz şu şarkı gelsin. Sonra biraz ritmimizi dışarı çıkartalım ;) Sonra da biraz diğer tarafına çevirelim. İlk yarıyı şu bahar ferahlığındaki şarkıyla geçelim. Ne demek istediğimi ilk beş parçada iyi kötü anlattığımı düşünüyorum. O zaman biraz daha zorlaştırabiliriz şarkıları herhalde, mesela bunu ele alalım. Sonra aynı dilden devam edelim, he ne kadar şampiyonluk kaçmış olsa da :) Bunu daha önce bir yazıda paylaştım diye hatırlıyorum ama olsun bu listede yeri var bu arkadaşın da. Madem Afrika kıtasına geçtik, o zaman Wes ile devam edelim ve kapanış için kuzeye çıkıp orada bırakalım bu playlisti. Herkeşlere pek şahane haftasonları olsun inşalla dinimiz amin

14 yorum:

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Rumba de Barcelona'yı aldım, gidiyorum.

Mr.E dedi ki...

Yine beklerim ;)

Adsız dedi ki...

Çok çoşkulu bir paylaşım olmuş :)

Mr.E dedi ki...

O zaman coşalım biz de :)

Heidi dedi ki...

harika bir paylaşım oh boyy ^^

ehi.

Mr.E dedi ki...

Miss Li'yi sevin sevdirin ^^

Bolat dedi ki...

Hepsi de çok güzeldi :)

Mr.E dedi ki...

Keyifle dinlendiyse ne mutlu :)

Adsız dedi ki...

Paylaşımlarını çok beğendiğimi söyleyip yeni yeni yazılar istesem, yüzsüzlük mü etmiş olurum Mr.E ? :)

Mr.E dedi ki...

Beğenmene sevindim :) Sanırım bir kaç seferdir adsız olarak yorumlar hep senden geliyor.

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Maalesef şirketteki kısıtlamadan ötürü dinleyemedim ama merak ettim. :)

Mr.E dedi ki...

Eğer daha sonra dinleme şansın varsa iyi, yoksa buradan yazarım şarkıların adlarını istersen :)

Mrv. Natural dedi ki...

Oh ne güzel olmuş !

Mr.E dedi ki...

oh ne çok teşekkür ettim :)