26 Mayıs 2012 Cumartesi

Atatürk Arboretumu

"Sevdicek" hafta içi izin kullanınca cuma günü Atatürk Arboretumu'na gidelim diye kararlaştırdık. Taksim'den 42T'ye binince yol yaklaşık 1 saat sürüyor. Yolculuk boyunca sahil turu da cabası ;) Kemerburgaz yolu durağında indip 5 dakika yürürseniz arboretuma ulaşıyorsunuz.
Merhabaa

 Önce bu planın fotoğrafını çekerseniz, gezi boyunca kaybolmaktan kurtuluyorsunuz. Test edildi onaylandı ;)


Atatürk Arboretumu sadece hafta içi ziyarete açık. Haftasonu ve tatil günleri sadece üyelere açık. İlgili detayları yukarıdaki linkte "ziyaret" bölümünde bulabilirsiniz.

 Girişten manzaramız bu


 Nilüfer de gördük...

 Tosbiş de...

Ördek de..

Peyzaj nedir, nasıl yapılır 101

 Kurbişler

 İyi bir çocuk olursanız kertenkeleyi bile görebilirsiniz









 Bir başka ıslak Tospaa


 Bu da kuru tospaaa





 "Kuşları da düşündük biz" yuvası



  




Bir başka kertenkelek 
















 Pozcu ördek



Tospaaa plajı 



"Şurada tek bir ağacımız mı olsa acaba"...Bob Ross stayla 


Ya iguanagillerden ya da çok pis ishal olmuş :P

 Güle güle :)

32 yorum:

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Gidip görmek vardı, nasip olamayacak gibi. Henüz hiçbir şey için geç değil diyip terk ediyorum buraları.

oytunla hayat dedi ki...

hemen not aldım :) Bir İstanbul seyahatinde oğluşla mutlaka değerlendireceğiz, teşekkürler :)
Çok güzel bir gezi olmuş sevdiceğinizle :)
Sevgilerle..

Mr.E dedi ki...

@Umut, geç değil tabi. Üstelik daha nereleri gezip neler göreceksin diyorum :)

Mr.E dedi ki...

Şebnem hanım,

Düzenlenmiş bir park olunca gezmesi daha zevkli oluyor. Umarım bol bol eğlenirsiniz siz de :)

Lô - Lâ dedi ki...

Sen what yaptin abi ?

francesca mckennitt dedi ki...

Yazını okuyunca arboretum da ne ola ki diye baktım googledan, İstanbul'da böyle bir yerin olduğunu bilmiyordum çok mutlu oldum :) Ve doğa fotoğrafları için mükemmel olsa gerek :)

Edebali dedi ki...

Yıllardır Bahçeköy'e gidip geliyorum bi şurayı gezemedim ya ona yanıyorum. Yazıyı görünce aklıma geldi. En kısa zamanda gidip gezmeli. :)

Mr.E dedi ki...

@Lô-lâ yol gösterdim :)

Mr.E dedi ki...

@Fran Hep sen mi göstereceksin, anlatacaksın müzeleri bu da benden olsun ;)

Mr.E dedi ki...

@Edebali bu yazı vesile olsun işte :)

Laliş dedi ki...

Fotoğrafların çok güzel komşu, tabi hepsinde yeşil rengin öne çıkması daha ayrı bir güzel =).

Mr.E dedi ki...

"İstanbul'da yeşil yok" için alternatif olsun istedim komşu ;)

Bolat dedi ki...

Gözümüz gönlümüz bayram etti sayende :)

Mr.E dedi ki...

Biraz olsun sağlayabildiysem ne mutlu bana :)

Joy dedi ki...

Naber:D

Bir daha canınız 1 saat sahil yolu çekerse, karşı şeritten bize de bekleriz:)

Ben buraya 5 dakkada giderim kiiii dedikten sonra ilk haftaiçi tatilim için kafaya attım;)

Hımm fotolar da fena değilmiş, eeehhh idare edeer, bir çaba var sonuçta, olacak çekirge olacak!!

(özlemişsindir diye yani, görüşürüz:D )

Mr.E dedi ki...

İyidir senden naber? :))

Valla karşı şeridi de gördüm giderken bir yerden sonra evler iyiceee azalıyor. Benzeri olacağına hiç şüphem yok bayağı bayağı ağaç içinde yaşıyorsunuz evlat!

Tatiline yapmış olduğum katkıdan dolayı, katkı payımı bir ara ödersin o kadarda cimri değilsin diye düşünüyorum.

Fotoları için de teşekkür ederim üstad. Sizin o değerli görüşleriniz her zaman önemli benim için ^^

(Alışmamışsındır diye yapayım dedim :P )

Joy dedi ki...

İyiyim, şebekliğim üstümde:D

Evet öyle diyebiliriz, artı biz haftasonları da açığız:)

katkı payı yoook, ben para biriktircem diye evden dışarı çıkmıyorum, bir de katkı payı istiyosun. yazıktır!

hihihiho hemen alışırım hiç sorun değiil:D

emir begit dedi ki...

aferin sana kaptan... buralara gittin gittin yoksa iş hayatı, gerçek koşuşturma başladımı bu özel ve zaman gereken gezmelere vakit kalmıyor ne yazıkki.
sen şimdi yaratırım diye içinden geçiriyorsundur.. Duydum duydum iç sesi

crazywomanrosemary dedi ki...

Ay benim gibi gezenti ruhlulara böyle fotolar gösterilir mi yaa!Harika..dönüp dönüp baktım ayrıntıları da güzel yakalamışsın..:))Pardon yine sorucam giriş ücreti nasıl?
İçim gitti..:))

Mr.E dedi ki...

@Joy ne içiyorsan aynısından istiyorum :)

Mr.E dedi ki...

@Emir iç sesimi de tahmin et artık bunca seneden sonra :D

Mr.E dedi ki...

@CWRM ben senin postta uyarmıştım :D Giriş ücreti biraz tuzlu açıkçası. Tam iki öğrenci bir lira :)

SaÇaKLı dedi ki...

İstanbul'a defalarca gittiğim halde beni buraya götürmeyen sevgili arkadaşlarıma buradan saygılarımı iletmeyi bir borç bilirim!!

içerde bisikletle de gezilebiliyor mu ki acaba?

aha na buraya yazıyorum bir dahaki İstanbul ziyaretimde makinamla gidip keyfileneceğim bu şahane yerde (:

Mr.E dedi ki...

İstanbul'a geldiğinde seni gezdiren arkadaşların buraya gitmişler midir acaba? :)

Ben 28 yaşındayım, doğma büyüme İstanbulluyum. Ben ilk defa gittim o yüzden çok da yüklenme arkadaşlarına bence ;)

İçerisi çok düzayak değil o yüzden bisiklete izin verirler mi bilemem ama yürüyerek dolaşması oldukça keyifli :) İstanbul'a gelişin için güzel bir plan olur bence de :)

SaÇaKLı dedi ki...

hmmm... pfff...
tamam hadi affettim onları akranımın hatrına... :P ama bi dakka yeaa, ben bir Mr.E hatırlıyorum boyozdan bahseden? o.O

Mr.E dedi ki...

Arada üniversite için İzmir'e gelip 5.5 sene kalmış olabilirim :')

Joy dedi ki...

biri boyoz mu dedi?

SaÇaKLı dedi ki...

tamam işte kordonda çimlerin üzerinde içtiysen, kentkartın olduysa, boyoz yumurta yediysen İzmirlisin :D hemşerim :)

boyoz dedim... festival dedim... bekledim deeee gelmediiiiin... JOY :)

Mr.E dedi ki...

Bence de dedi evet evet biri boyoz dedi :D

Kordon'da çimlerin üzerinde içtim de, gecenin bir vakti maç bile yaptım Ömerağa'nın karşısında :) Boyoz-yumurta için de ölürüm :D bir de üzerine 5,5 sene Alsancak ekleyelim (ki bunun 2 senesi Stadın yanındaki okulda kalan 3.5 senesi Tınaztepede geçmiş bile olsa) İzmirli sayılırım galiba :P

SaÇaKLı dedi ki...

burada yaşayan bir takım kişilerden daha İzmirlisin diyebiliriz evet :)
9 Eylül'ün en enteresan kampüsü dicem ama binası demek daha doğru heralde, orası... gerçi Alsanacak'a olan yakınlığını beğenmiyor değilim ama ablacığım da seneler evvel orada okumuştu garipti etrafı biraz... gerçi Tınaztepe'yle karşılaştırınca sanırım dünyanın en merkezi yeri kalır :)))

Mr.E dedi ki...

Valla karşıdaki sanayi lokantasında yemek ya da dersi kırıp kahvehanede çay içip kağıt oynamak eğlenceliydi :D

SaÇaKLı dedi ki...

bu tam olarak 90'dan gol! :)