28 Nisan 2012 Cumartesi

Özlü sözler #11

"Bu dünyadaki hiç bir şey ısrar etmenin yerini alamaz. Yetenek alamaz; yetenekli ama başarısız insanlardan daha sık karşılaşılan başka bir şey yoktur. Deha alamaz; ödüllendirilmemiş deha neredeyse atasözü halini almıştır. Eğitim alamaz; dünya eğitim almış kimsesizlerle doludur. Sadece ısrarcılık ve kararlılık her şey için yeterlidir"

Calvin COOLIDGE

Özgün hali: "Nothing in the world can take the place of persistence. Talent will not. Nothing is more common than unsuccessful men with talent. Genius will not. Unrewarded genius is almost a proverb. Education will not. The world is full of educated derelicts. Persistence and determination alone are omnipotent"

12 yorum:

Esas Hatun dedi ki...

galiba katılıyorum..üstümde denendi uygulandı.

Heidi dedi ki...

naber abicik ^^

o değil de yine değişim rüzgarları esiyor kafamda :D
anlarsın yakında.
ımm, söz de gerçekten, doğru olmasını istemediğim kadar doğru, yani bayağı bir doğru.

neyse ben kaçtım.

Mr.E dedi ki...

@Esas Hatun, artık unutmazsın o zaman :)

Mr.E dedi ki...

@Heidi hoşgeldin, güle güle :)

Heidi dedi ki...

-_-

Mr.E dedi ki...

Tipe gel, o kadar hızlıca yorumlamışsın ki yakalayana kadar ben kaçtım yazmışsın ben ne yapayım :D

Heidi dedi ki...

hahah :D
sen çok yavaşsındır belki de hani sadece belki :P

Mr.E dedi ki...

Vaaay demek şimdi öyle olduk :D

Heidi dedi ki...

hahahah :D
bu işler böyle yaşlı tilki ^^

Mr.E dedi ki...

Heh heh hadi bakalım ^_^

Heidi dedi ki...

^^ o değil de senin 1 mayıs için yazdığın anlamlı yazı bir yana ben 1 mayısta aşk ile ilgili yazı yazdım ya ksdnfkdjbf
utandım.
ama olsun çeşit olsun değil mi.

Mr.E dedi ki...

Çeşit candır ^^