7 Nisan 2012 Cumartesi

D'Callaos

Sevdiceğimin gönderdiği parçalar arasında denk gelip üst üste iki kere dinleyince "n'oluyoruz??" diyip bir duraksadım (ilk videoda abiler 4 dakika boyunca eğleniyor ve kesinlikle dinlenmeli ama mp3 4. dakikadan sonra başlayan kısım aman yanlış olmasın ). Daha sonra şarkıya iyice sarıp çevirip çevirip dinlemeye başladım. Arkadaşlar resmi olarak burada ikamet etmekteler. Barselona kaynaklı bir müzik toluluğu kendileri. Rock-Jazz-Latin-Flamenco olarak tanımlıyorlar kendilerini twitter sayfalarında. Önce kendime bulaştırdım sonra Umut'a. Şu anda "nihahahahahah" diye gülüp "Bugün İstanbul, yarın bütün dünya!!!!" diyen kötü profesörler gibi hissediyorum kendimi. Dinleyin sevin yayın böyle güzellikleri diyip sizleri bir kaç parçayla baş başa bırakıyorum.

Huyumkurusun'a not: Manileri toparlayamıyorum. Toparladığımda yayınlayacağım mimi :)




11 yorum:

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Ben de acaba D'Callaos mu dinlesem? diye aklımdan geçirirken, yok yahu en iyisi şu blogcular bensiz neler yapmışlar diye bi bakıyım dedim. Ve ve ve... çılgın prof. amacına ulaşmaya bir adım daha yakındır, mil cabezas bağımlılık yaratır, naci en alamo ise sol tarafta yanma yapar, los carteles ise poponun koltuk üzerine naif ritimlerine kulak asmamanıza neden olur.

Mr.E dedi ki...

Kaçışın yok çekirge boşuna uğraşma :D

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ben de sevdim, takibe aldım. Şimdi sıra birilerine bulaştırmakta:)) Teşekkürler Mr.E!

Mr.E dedi ki...

aaa Hoşgeldin :)

Afiyet olsun, sevin sevdirin efendim :)

Heidi Glennis dedi ki...

harika harika harikaa ^^
herkeşlere bulaştıracağım nihihohoho.

Mr.E dedi ki...

Hadi bakalım ufaklık, sana güveniyorum :)

Laliş dedi ki...

Peki. Hım. Tamam, tamam. Açıklıyorum düşüncemi. Ben sevdim =).

Kuulumsu Kadın dedi ki...

dinlemeye hangisinden başlamalıyım dedim -nedense- :) sonra hadi sırayı bozmıyım vardır bi'bildiği dedim. sonuç: başarılı. sevdim. teşkürler mr.E! :))

Mr.E dedi ki...

@Laliş, sevilmeyecek gibi değil ki komşu :D

Mr.E dedi ki...

@Kuulumsu kadın beğenmene sevindim rica ederim :)

huyumkurusun dedi ki...

Sen onları toparlaya dur yeni mim daha geliyor bende zor yetişiyorum mim yazılarına bu ara.:)Mimledim yani zaman bulursan yaz.:)