23 Nisan 2012 Pazartesi

Bloga sesleniş


Gençlik naber?

Yukarıdaki fotoğrafımla beraber halka sesleniş tarzında bir yazıyla sizlerle beraberim bu sefer. Evet uzunca bir aradan sonra (arada "pişt sevgili takipçilerim beni izlemeyi bırakmayın dönecem ben" temalı kısa yazıyı saymazsak) bir şeyler yazmak için uğradım. Ne de olsa bugün bayram ama değil mi :) Hazır bahsi geçmişken Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'mız kutlu olsun.

Ben bildiğiniz gibiyim, tez yüzünden iyice bunalıp saçlarımı kestirdim bilmediğiniz gibi olan kısmında. Hoş "saçlar ne kadardı ki kestirdin?" diyeceksiniz muhtemelen ama merak etmeyin onu da düşündüm. Buyrun efendim, kestirmeden önce saçları şu boydalardı kendileri;


İşte bazen stress insanları böyle etkileyebiliyor sevgili gönül dostları. Hayatımda tez büyük bir yer kaplasa da arada yapılan keşifleri de paylaşmak lazım. Sevgilim sayesinde haberdar olduğum Jamendo'yu paylaşmam lazım mesela. Amatör ya da yerel müzisyenlerin çalışmalarını bulabileceğiniz bir müzik paylaşım sitesi. Üstelik ister dinleyin, ister indirin. Seçim sizin. Burası vesilesiyle geçen postlardan birinde yazdığım D'Callaos'un keşfi dışında dinledikçe başka güzellikler de çıkıyor. -Şair burada şöyle bir fon müziği istiyor belki de- (Play'e basıp dinlemek lazım, sadece çalmak için yeni bir pencere açıyor. Endişelenmeyin virüs, spam, vs değil). 

Daha önce çalışmalarımın zamanlamasıyla ilgili olarak çokça laf işitmiş bir adam olarak (31 Aralık'ta oturup akşama kadar tez yazmam, doğum günümde tez yazmam, 14 Şubat'ta tez yazmam gibi) Eminönü'nde işim varken James Bond filminin çekimi için Büyük Postane Caddesinin yaya ve araç trafiğine kapandığı bir zamanda orada işim olması sanırım evreni bu konuda alıştırmamla ilgili. Baktı "zor benim işim, imkansız zaman alır", kendi kendine eğleniyor galiba. Ama pes etmek yok!! Üstelik artık tek tek de kesmiyor kombo deniyorum daha ne kadar zorlaştırabilirim işimi diye :)

Bu arada geçen gün arabadayken annemle kafası güzel şöförlerden bahsediyorduk ki birden aklıma kütüğümü aldırmak isteyeceğim kadar şahane bir yer adı geldi: BUENOS AEROSOL

Dünyanın bütün kafası güzelleri toplanın!! Dükkanı açacak yeri buldum mu yerleşiyorum kendi ütopyama!! (Evet kafam o derece güzel şu aralar). Madem kafa o kadar güzel sizleri de şu parçayla uğurlayayım. Deliler gibi dansetmek serbest, çekinmeyin :)

32 yorum:

Heidi Glennis dedi ki...

hahahah
Mr cığım geri dönüş yapmıııııış ^^
evet evet evet tüm kafası güzeller olaraktan toplanalım. ben de istiyorum ütopyanda bir bahçe katı ^^

aah ah.
Saçlar da güzel olmuş valla.
Uzun saç da yakışıyor tabi ama böyle iyi olmuş :) rahatlamışsındıır.

of valla ben de bugün hasta hasta kursa gittim, ama sahil çok güzeldi, deniz kenarında güneş yüzüme vururkene dolandım J ile çıkışında ^^

Şu tezin de adıyla ne kadar ironi oluşturuyor valla sinirlenmeye başladım! blogun bir ahengi var karşim yani senin yazıların olmadan ilerlemiyor işler :(

Mr.E dedi ki...

Geçerken bir uğradım diyelim :D

Ütopya gerçekleşsin herkese arsa dağıtacağım, isteyen istediği gibi otursun :D

Bir rahatlık bir püfür püfürlük gelmedi değil açıkçası :D

J ile gezmişsin şikayet etme :D

Tez tez bitse tez olmaz, vakit buldukça da buraya saldırılarım devam edecek ^^

Heidi Glennis dedi ki...

hahaha :D
şikayet etmiyoruum sonu güzeldi günün ama işte iyice salya sümük kıvamına geldim.

oof of, tamam bak saldırmazsan saldırı başlaticiim.

Mr.E dedi ki...

Vay bir de tehdit ha! :D

Heidi Glennis dedi ki...

hahaha valla ben anlamam :D
o tez bitecek! buraya gelip yazı yazacaksın nevinin adamı nblogunun babası olacaksıınnn.

Mr.E dedi ki...

İnşallah :D

Madam Dö Gonç dedi ki...

"Tez tez bitse tez olmaz" bayıldım bu söze :D

Mr.E dedi ki...

Yazdıktan sonra baktım da hakikaten ne güzel demişim ben onu :D

Heidi Glennis dedi ki...

:D sıkıya da gelemezmiş. kimin abisi.
neyse valla uğra arada işte.
ehe.

Mr.E dedi ki...

Sıkıya gelemezmiş mi? Sıkıntıdan gitti saçlar sen hala ne diyorsun :D

Heidi Glennis dedi ki...

hahahah :D
yaa ama öyle değil işte.
bize bu ufak minik tatlı detayı vermemiştin değil mi :D

tamam tamam sustum.

Adsız dedi ki...

Of o saclari gormeyeydim iyiydi. Bu kafa guzel bi kafa degil. Neyse simdi yoldayim gelcem gene, sadece saclara olan tepkimi dile getirmek istedim. Saygilar..

Mr.E dedi ki...

@Heidi hehe kimin kardeşi ^^

Mr.E dedi ki...

@Adsız... Taa oralardan karış tamam mı...O Ankara yazısı yazılacak işte o kadar!

Lô - Lâ dedi ki...

Megaloman deyince uyuzlasiyorsun. Teeşörte bak. Misfit :)

Mr.E dedi ki...

Tevazu ile gerçekleri kabul etmek arası bir yerde olmak lazım :)

Joy dedi ki...

O saçlara nerede olsam, iki elim darda olsa dahi karışırım. kabul edilemez. bak 2. fotoya. kendi diyo awesome diye. hani değil ama birinciyle karşılaştırınca evet diyosun:D

ama beni adsızken tanıman gözlerimi yaşarttı. o yüzden daha fazla üstüne gelmiyim:p

Ankara için bana biraz müsaade. zaten yedim içtim yattım, yazmaya çekiniyorum o derece:D

neyse sen tezini bitir görüşürüz madem:D

fundabaltaci dedi ki...

Genç ben dedim o saçları kestir dedim, vallahi süper olmuş. yaş atmışsın gençleşmişsin yaa. Tez hakkındaki iyi dileklerimi zaten biliyorsun da eee sen tezden sonra bi bomba gibi dönme de biz hepimiz toplaşıp başının etini yemiyor muyuz görürsün sen :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Sıkıntıdan saçlar gitmiş ama sanki saçlı daha bir iyiymiş:) Tez stresi saçları fena harcamış:)
Kütüğünü Arjantin`e aldırmak nerden çıktı, bağlantı kuramadım. (onun da sorumlusu tezdir kesin:))
Jamendo`yu not ettim, teşekkürler...
Veeee dans ederek gidiyorum:)))

Mr.E dedi ki...

@Joy o çirkelfiği 100 kilometreden tanırım :D

Tez bitince saldırı serbest :)

Mr.E dedi ki...

@Funda olmuş değil mi :D

bomba gibi dönmezsem hepinizi beyin ziyafetine bekliyorum ;)

Mr.E dedi ki...

@Semi harcamamış ya böyle de iyi bence :D

Arjantine aldırmayacağım orada bir karışıklık olmuş :)))

Buenos Aires'e değil Buenos Aerosol'e aldıracam ^^

Son olarak Jamendo candır, seviniz sevdiriniz :)

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Magnatune ve Jamendo'yu windows bilgisayarlarda -winamp gibi kullanmak için-
Amarok adlı mp3 oynatıcı kurulması lazım, siz kurmayın;
Ben denedim, ı ıh 3 gb ram'e rağmen kasıyor, fan deli gibi estiriyor, ses desen ayrı sorun.
Saçlar yakışmış sensei, uzun saçın bi "awesome" durumu var tabii, kısa olmuş gibi.
Son şarkıyı dinleyebildim, hoş güzel. Hoş yani. Öyle.

Esas Hatun dedi ki...

tipinize hayranız usta (:

Mr.E dedi ki...

@Umut senin için mi sıkıldı yine çekirge?

Mr.E dedi ki...

@Esas Hatun eyvallah çekirge :)

Mia Wallace dedi ki...

tez saçları kestirdiyse iyi olmuş kesinlikle oh bee

Mr.E dedi ki...

Havadar oldu be Mia :D

francesca mckennitt dedi ki...

Hoşgeldiin :) ya da hoşdöndün mü demeliyim :))
Gece gece 2 adet raporu bitirmeye çalışırken, "ne olur bana da bir yer bul, ben de gideyim" modundayım şuan :)
Kolay gelsin :)

Mr.E dedi ki...

Valla seni de gören cennetlik sanırım çok faal sayılmazsın sende ha ne dersin ;)

Ayrıca Buenos Aerosol'de herkese yer var atla gel hadi :D

francesca mckennitt dedi ki...

Eveet, 2 ay blog yazamadım resmen :(
Tamam geliyorum hemen:p

Mr.E dedi ki...

Hadi koş :D