2 Mart 2012 Cuma

Tam o sırada 28


Eller dolu, kim uğraşacak kapıyla

21 yorum:

fundabaltaci dedi ki...

pratik :)

Mr.E dedi ki...

Bacaklar uzun tabi :D

fundabaltaci dedi ki...

popo da küçük olmalı bence :D

Mr.E dedi ki...

Sanki :)

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

Hahaha açıp açıp gülüyorumm :)) Adam sanki kapıyı açıp giriyor öyle rahat bir hali var ki :D

Mr.E dedi ki...

Hoşgeldin ^^

Adamın suratındaki ifade anlatıyor zaten herşeyi :D

Deja Vu dedi ki...

Mantıklı:):)
Şu hareketi ben yapmaya kalksam o iki camın arasında sıkışıp kalırdım herhalde hahahhhha :)

huyumkurusun dedi ki...

Bence baya pratik yapmıştır.:)

Laliş dedi ki...

Biraz çalışma ile senin de yapabileceğine inanıyorum komşu :D

crazywomanrosemary dedi ki...

pratik zeka örneği..:))Benim yapabileceğim bir şey..:))

crazywomanrosemary dedi ki...

Birde bir olayı anlatayım.Ben kupa ile çay içmeyi çok severim.Samimi bir arkadaşım kahvaltıya çağırdı.Çay tamam da toz şeker atmak sıkıntılı..Bardaktan bir tatlı kaşığı çayı şekerin üzerine döküp ordan ıslak şeker topunu çaya atmıştım."Bu ne ya!" dediğinde "eee napim şimdi şeker taşırken her yer şeker mi olsun?" demişliğim vardır.yani..;))

Mr.E dedi ki...

@Deja vu O hepimizin problemi :D

Mr.E dedi ki...

@huyumkurusun tipinden başka işi günü olmadığını bile düşünür durumdayım

Mr.E dedi ki...

@Komşu biraz çalışma...beni çok küçümsüyorsun :P

Mr.E dedi ki...

@CWRM Pratik zeka şahanedir ya ^^

Sen de bu arada reçel içenlerdenmişsin belli oldu haha :D

Sylvie ribeL_ dedi ki...

ohaa kafası değmemiş bile, yaa sen bu yeni bloggera geçmişsin ama bunda eposta ile abone ol seçeneği yok biliyosun dimi ? takip edilemiyo yani, eskisine dön bence :)

Mr.E dedi ki...

Ben bir şeyi değiştirmedim valla.

Eğer blogger sormadan değiştiriyorsa bilemeyeceğim ama ben ayarlarımda hiç bir şey değiştirmedim

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Yeni yorum paneline geçmişsin işte kumanda paneli varya onu eski haline çevirirsen düzelir sanırsam.. şuan hiç bi şekilde mail gelmiyo bana çünkü üye olamıyorum yorumlara, bi çok blogger geçti bu konuda bişey yapmaları gerekiyor bence..

Mr.E dedi ki...

Dediğim gibi bir şeye geçmedim, hiç bir şeyi değiştirmedim :)

Blogger blog takip olayını google+ üzerinden yapacaktı acaba onunla mı ilgili ki bu durum?

bir kase lezzet dedi ki...

BEN GELDİM MİMARIM AŞÇIM
ADAM NE GÜZEL BİNMİŞ ARABAYA
BAYAĞI GÜLDÜM.
TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM
:)
BANA MÜSADE.

Mr.E dedi ki...

Hoş geldin :)

Adamın kafası da güzel sanki bu kadar izlemenin üzerine öyle bir kanıya vardım :)

Yolun düştükçe uğra beklerim :)