18 Mart 2012 Pazar

Sonra ben de ona dedim ki

Hayat ne acayip..tez mez böyle ilginç işler var içinde. Tutuşmak böyle bir şey sanırım. Daha önce lisans hayatım boyunca 20'ye yakın proje teslim etmiş biri olarak etrafımdaki diğer fanilere göre yumurta-kapı ilişkisine daha alışkın olmama rağmen yine de arada bir kafayı komple sıfırlayabiliyorum. O kadar temiz o kadar güzel oluyor ki...bildiğin bebek kafası..10 numara pırıl pırıl

Hem zaten kendime bir güvenlik payı bırakmıştım ben. Yoksa ben anlarım ne zaman yumurta geliyo kapıya, sonra hangi aşamaları geçiriyoruz beraber. Bunlar 10 senedir bir şekilde alışık olduğum şeyler neticede. Sizin de aklınızda olsun, yumurtanın kapıya en çok yaklaştığı zamanlar mavinin en güzel tonunu tekrar tekrar görmeye başladığınız günlere denk gelen zamanlardır. Yine de biliyorum ki yine çok zorlayacağım bünyeyi yine çok uğraşacağım ama yine biliyorum ki sonra baharlar gelecek. O zaman neymiş çok can sıkmamak gerekiyormuş. Bu arada bizdeki "Çıkmadık candan umut kesilmez" lafının İspanyolca'da "Mientras hay vida, hay esperanza" (Hayat oldukça, umut vardır) şeklinde bir benzerinin olması da şimdi yazarken aklıma geldi...ne ara etkileşmişiz acaba onlarla bu kadar?

Ayrıca bugün öncelikle bir ülkenin direniş göstermesinin en etkileyici örneklerinden biri olan Çanakkale Deniz Zaferi'nin yıldönümü. O zamanki şartları düşünüp bugün en ufak şeyde "uff ama benim ona sahip olmam lazım yoksa çok derin depresyona girerim" havalarını gördükçe insanları boğasım geliyor, sonra derin bir nefes alıp hayatıma devam ediyorum ama hepsi için ileride hain planlarım var....evet bunu düşünüyorum!!

Çok derli toplu bir yazı olmadı farkındayım ama kafam derli toplu değil ki yazı derli toplu olabilsin. Yazımızın kapanışını bu hafta dinleyip çok beğendiğim şu şarkıyla yapıyor ve hepbirinizi gözlerinizden öpüyorum sevgili blog dostları

23 yorum:

Joy dedi ki...

Öncelikle bu yazıya gömülmüş şarkılar pek şahane olmuuş^^

Derli toplu değil ama kendi içinde bütün güzel bi yazı olmuş. Tez kafası iyi gelmiş sana evet evet:)

Neyse, kolay gelsin sana. Aslansın kaplansın sen yaparsın, en birinci tez de seninki olur:D

Mr.E dedi ki...

Pek teşekür ederim :)

Tez kafası güzel, tavsiye ederim. Aslan kaplan falan sanıyorum bir yerden sonra kendimi o derece :P

fundabaltaci dedi ki...

"uff ama benim ona sahip olmam lazım yoksa çok derin depresyona girerim" bunlara eziyet için yardım edebilirim aklında olsun.Ben anlarım güzel bir seçim peki ben bu şarkıyı nerden duymuştum ki:)buarada ispanyol etkileşimi de iyiymiş ben de diyorum ki bu ispanyollara çekimim nedir böyle içi kıpır kıpır olmalar falan, ee bi geçmişizin olma ihtamli varmış baksana:) buarada tez için de:) korkma Mr.E biz biliyoruzki sen olayı kafanda bitirmişsindir ve kimse tutamaz seni:) aslansın kaplansın bu işi de başarırsın:)

fundabaltaci dedi ki...

joy'un yorumunu okumadan gönderdiğim yorumdaki sen aslansın kaplansın bbir ilginç oldu ya:) joy öncelik senindir ben başka bir gaz cümlesi bulayım onu yazayım yahuu:)

Mr.E dedi ki...

Hahahaha Funda bilirsin "kafamda bitirdim" ben zaten tezi çoktan :D Ama işte yazması zaman alıyo be çaki :)

Şarkıyı radyoda duymuş olabilirsin pek muhtemeldir, şaşırmam yani :)

Ayrıca senin İspanyollara ısınan kanın belli ki etkileşimden değil ;) Neyse benden laf çıkmaz :P

Laliş dedi ki...

Komşu senin hal, hal değil. Tez bitinceki halini düşündüm şöle, çok korktum yani. O kadar yani.

Biz bloggerlar olarak sana güveniyor, tezini layığı ile yapacağına inanıyoruz :P.

Mr.E dedi ki...

Öyle deme komşu teze hallendim, ince ince yürüyorum :D

Laliş dedi ki...

Valla burdan bakınca tez sana hallenmiş gibi görünüyor komşu :D.

Mr.E dedi ki...

Abbov diyorum :D

A-H dedi ki...

hangimiz son dakikaci degil ki :))
o "uff ama benim ona sahip olmam lazım yoksa çok derin depresyona girerim" cilere bende feci gicik oluyorum onun icin tum hain planlarinda basarilar :)

Mr.E dedi ki...

Son dakikacı değilim aslında arada tampon bölge olarak 2(iki) ay zaman bırakmıştım şimdi oradan yiyorum yoksa durum hala kontrol altında :D

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Çok kapsamlı bir konunun sunumunu yarına yetiştirmeye çalışıyorum. Yaşasın yumurta kardeşiliği!

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Sensei!
Ben de tez proje ve bilimum yumurtalı olaya karışacağım günleri sabırsızlıkla bekliyorum.
Şarkılar hoş ama profilindeki Armistice'i görünce "lan ne güzel şarkı vuhvuvh" diye sevinmiştim. Yine sevindim.

Mr.E dedi ki...

@İVİS Yumurta candır yaa, sana da kolay gelsin. Hem artık kolestrol de sorun olmuyor yumurta yüzünden..evet evet yumurta can ^^

Mr.E dedi ki...

@Çekirge sabırsızlanma, başladığında diyeceksin ki ulan bu sınav stresi meğer bir şey değilmiş!! :)

Armistice de güzel hani şimdi :)

Heidi Glennis dedi ki...

aah ah ah ah valla ben son güne bırakma taraftarı değilim hele ki cidden de böyle güzel havalar yaklaştıkça o işin zorluğunu çekmiş biri olarak hiç kimseciklere önermiyorum.

( biraz düzgün örnek ol abiciğim ehi hi)
bu arada özlemişim yazılarını müziklerini, iyi oldu yazman..
dertliyim..
ama geçemeyecek şeyelr değil hele ki yazılarınla ^^

Mr.E dedi ki...

Panik yok ufaklık!! Hele ki az önce danışmanıma ilk yazılı belgemi yollamışken!! Artık kimse tutamaz beni ^^ (Düzgün örnek olmak.....√)

Arada yazabilecek kıvama gelsem yazacam da tam olarak tez oldum ben, tez adam!!

Dertliysen de sıkma canını dert dediğin bir kaç günlük bir olay, illa ki geçecek ;)

Heidi Glennis dedi ki...

hahah..keşke öyle olsa be abiciğim..
niyse niysee :)
hehe çok sevindiiim.
evet iyice sen tez yazcağına tez senin hayatını yazar oldu.
kendine gel biraaz.
ehi.
olsun olsn bitecek sonuçta evet kimse seni tutamaaaz :)

Mr.E dedi ki...

Çok gaz verdik...motoru boğacağız birazdan ^^

Heidi Glennis dedi ki...

:D sen bilirsin tersini yapabilitem de var.
Kıskan. çekilmez kız kardeş de olabilirim yani.

Mr.E dedi ki...

Sen şu sınavını atlat da sonra istiyorsan gel başımın etini ye ;)

Heidi Glennis dedi ki...

Hehe umarım o zamanlar burda oluruz geenç hayatta hiçbişey belli olmaz. Ama sözüm söz gelebiline başında dırdır ediceem.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Mr.E, kafa bayağı karışmış sende...
Tez yazma girişimim hiç olmadı ama zamanında ev arkadaşım kafayı sıyırmıştı, çok stresli iş!
Çok kolay gelsin sana, buraları da sensiz bırakma:)