4 Mart 2012 Pazar

Dolmakalem...tam da mevsimi

En son ortaokulda ya da lisedeydim bir dolma kalem kullandığımda. O zamandan bu zamana çok şey değişti ama dolmakaleme olan beğeni değişmedi. Ben de karar vermekte biraz zorlandığım için dedim sorayım bakalım acaba insanlar ne önerir?

Kalem markası olarak LAMY'de karar kıldım ama modelden yana seçememe gibi bir sıkıntım oldu. Ben her ne kadar Safari'yi beğensem de (en sağ, yukarıdan aşağıya 5. olan) Joy'da oradan pis pis bakıyor gözümün içine..AL-Star ve Nexx'e de gözüm kaymıyor değil...çok kararsızım sizce ne yapsam gençler?

35 yorum:

Joy dedi ki...

Soru mu buu tabi ki de Joy'u almalısııın:D Objektif olarak söylüyorum ki en güzeli o:)

Mr.E dedi ki...

Bilmem mi....daha objektif olamazdın sanırım :)

Laliş dedi ki...

Ben de joy diyorum çünkü; bence en estetik duranı o :). Hatta ben de ondan istiyorum bir tane :).

Joy dedi ki...

iyi yaa o zaman hiç bir etki altında kalmadan cevaplıyorum: AL-Star. Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun!

Mr.E dedi ki...

@Laliş sen de Joy seversin o yüzden senin de ne kadar objektif olduğunu sorguluyorum şu an :D

Mr.E dedi ki...

@Joy hepsinin kırmızısı var aslında eğer kırmızı diyorsan :)

fundabaltaci dedi ki...

bugün trtdeki belgeseli izlemiş olabilir misin? "yazının efendisi"

Mr.E dedi ki...

@Funda bugün hiç televizyon açmadım desem?

Joy dedi ki...

O zaman son kararım Kırmızı Joy:D Mükemmel birleşim.

Artı Laliş de objektif tabi kiii. Zevkli bir insan sonuçta:D

Laliş dedi ki...

Kalbimi kırdın komşu :/. Ben çok tarafsızdım halbu ki.

fundabaltaci dedi ki...

ozaman ortaya attığımmuhabbet için mini bir açıklama bugün trtde kalemlerin anlatıldığı "yazının efendisi" isimli bir belgesel vardı ve genel olarak dolma kalemler konu alındı, ben tamamını izleyemedim ama kesin tekrarı vardır. Biradam vardı kendisi dolma kalem tamiratı yapıyormuş .Bugüne kadar hiç dolma kalemlerin tamir edilebileceğini düşünmemiştim at gitsin işte:) ama mühür gözlüden ayrılmak hoş değil bunu düşünenler varmış işte.Bu arada ben de JOY diyorum çünkü tutuşu oldukça ergonomik görünüyor.Hem desiyah beni kalbimden vurdu;) iyi düşün Mr.E :)

Mr.E dedi ki...

@Joy sen bu post'ta çok eğlendin bakıyorum :)

Mr.E dedi ki...

@Laliş amacım o değildi valla komşu...yani joy'u normalde çok sevmiyorsun ama kalem olanı beğendin bu mudur yani?

Mr.E dedi ki...

@Funda...çok kararsızım...pffff hatta off puff :)

Missbone dedi ki...

Ben de Joy diyorum o zaman.:D Özel bir seçim değil yanlış olmasın,çıkıntılık yapmak istemedim saaace.:D

Laliş dedi ki...

Komşu sanki biraz istediğin gibi anlıyormuşsun gibi geldi bana . :) Joy'u ayrı severim, o benim kuzumdur. Yeri ayrıdır fakaaat bir şeyin adı onun adı ile aynıdır diye de ona gösterdiğim beğeniyi gösterecek değilim =).

Ben jou olanı gerçekten, çok tarasızca beğenmiştim.

Mr.E dedi ki...

@Missbone...birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz bu günlerde hemde....:D

Safari ile yola çıkıp akşamı Joy ile kapatacağım sanırım :)

Mr.E dedi ki...

@Laliş peki öyle olsun o zaman :)

Buradan joy dışında bir ses çıkmayacak anlaşıldı :)

Joy dedi ki...

Şimdi düşündüm de aslında Safari de baya güzelmiş. Al-star da ben burdayım diyo yaniii. Nexx'de pek bir alımlı pek bir güzel. Şimdi Joy zaten harika onda herkes hemfikir. Ama yani Safari'ye bir bak. Off ne yapmalı? Çok zor bir karar bu. Kafa karıştırıcı yani! Kararsızlığına yardımcı olmak istiyodum ama, neyse:D

huyumkurusun dedi ki...

All star ve joy iyi görünüyor.:)

Mr.E dedi ki...

@Joy aman ne gomig!! Ben gülüyor muyum |:m hıh! :P

Mr.E dedi ki...

@Huyumkurusun İlk defa biri joy dışında bir şey söyledi :) Joy'un daha önceden söylediği Al-star sayılmaz o kırmızı diye söylemişti :)
Ama sonu yine Joy'a bağlandı...bu bir işaret olmalı :)

RE-L124c41+ dedi ki...

bakınız mösyö,bu tür bir yazı benim gibi bir kalem manyağı için oldukça tehlikeli bir hale dönüşebilir. :P

ama ama ama ama hepsinden istiyorum ben ya :'(

çaktırma öhöm.

Mr.E dedi ki...

@Re-L hazır yorum olarak yazıyorken gelişmeleri bildireyim. İlk alacağım kalemin ele oturuşunu, kalemi evirip çevirip bakarak görmek istedim. Baktığım örnekler de hep safari'ydi. Zaten kendisi ilk göz ağrım olduğu için bir adet safarim var artık ^^

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Eeee ben geç kalmışım, karar çoktan çıkmış!
Olsun o zaman ben de keyifle kullan, eskit diyeyim Mr.E:))

Mr.E dedi ki...

Geç kalmak yok :) Ben yine yorumlara açığım :)

Ayrıca çok teşekkür ederim :)

Gürhan dedi ki...

İkisini de alıp değiştire değiştire kullan bence :) Ben de şu ortaçağdakiler gibi o tüy kaleminden arıyorum ama bulamıyorum :)

Mr.E dedi ki...

@Gürhan hoşgeldin :)

Valla sanırım öyle olacak bakalım diğerini daha henüz bulabilmiş değilim :)

Bu arada o söylediğin gibi olanlardan var ama bir miktar pahalılar yoksa biliyorum nereden temin edilebileceğini :)

Kuulumsu Kadın dedi ki...

Ben geldim! Joy demeye geldim. Ben de Joy diyorum! :)

Mr.E dedi ki...

İkinci kalem kesinlike joy olacak bu kadar yorumun üzerine :)

JG dedi ki...

Ben de Joy diyecektim ama gördüm ki gerek kalmamış.

Mr.E dedi ki...

Joy bayağı popüler oldu zaten burada :D

Madam Trajedi dedi ki...

Nexx

Mr.E dedi ki...

aaa farklı yorum geldi :))

Madam Trajedi dedi ki...

Klasik bir görüntüsü var,belki o yüzden