28 Şubat 2012 Salı

Uuuu Mimlendim beybi! #29

2012 boyunca iki defa mimlenip ikisini de yazmayınca biraz suçluluk duymadım değil. Sonra mim furyası biraz dinince bu sefer de mim yapasım geldi. Ne yapayım ne edeyim derken aklıma uzun zaman önce başlayıp şimdilerde ara verdiğim bir format geldi. İlk yazarken de "bundan mim olur" demişim. Sonra her seferinde yazmak kasacak gibi geldiği için de şöyle bir değişikliğe gitmiştim. Yeteri kadar açıklama yaptıktan sonra mimin formatını da belirteyim de mim başlasın;

-5N1K mimi-

Mimin konusu şu; Ne? Nerede? Nasıl? Ne zaman? Neden? ve Kim? sorularını aklımıza gelen ilk cevaba göre cevaplıyoruz. Cevaplar ister yazarak ister bağlantı vererek cevaplayabilirsiniz. 

Ben kendi cevaplarıma mime başlıyorum;

Ne? 

Nerede? 


Nasıl? 
Sıkıntılı...tez yazmak yeteri kadar stresliymiş bizzat yakinen test ettim onayladım ;)

Ne zaman?
4 Mayıs..Tezin enstitüye teslim tarihi
4-8 Haziran Jüri tarihler...ooof ulan off :)

Neden?
En son okuduğum "neden?" içerikli yazı olduğu için bu!

Kim?
Kesinlikle İsmail Abi!! (Çok yakında bu konuda bir yazı da yazacağım)

Sıra geldi mimlediklerime;

Şu anda çoook yoğun çalışan gariban Joy
Uzaklardaki komşum Laliş
Kuklanın akıbetini merak ettiren Funda
Geleceğin peyzaj mimarı Umut
Çok çılgın ve asi insan Re-L
Beyaz tavşancık Heidi
Son yaptığım mimde beni boğmak isteyen Sam
Bu mimin çok yakışacağını düşündüğüm CWRM
Pis Fenevli The Shinest One
Pis Real Madrid'li Lütfücüğüm
Kadife sesli Feli
Bu blogu açmama vesile olan Mia
Pislik insan Bayan Mikrop
Blogger kültür ateşesi Francesca
Kartal gol gol gol Sazan
İsmi başlı başına açıklama olan İsmini Vermek İstemeyen Seyirci

mimlisiniz..afiyet olsun



40 yorum:

fundabaltaci dedi ki...

Mr.E sağol, 16 kişilik mim listenle beni şoka soktun bilesin, o değil ben mimleri yazınca ekliyecek adam bulamıyorum :) Valla senin listene saldırıcam haberin olsun :) buarada emele de blog açtık takip ediver garibanı yazıktır :)
http://birazmuzikbirazhayal.blogspot.com/

Mr.E dedi ki...

Ya aslında mimleyemediğim de çok insan var ama herkesi ben mimlersem insanlara mimleyecek blogger sıkıntısı çıkıyor ^^

Gel gel liste burada nasılsa ;)

Ayrıca bir abla edasıyla "hadi şimdi kardeş kardeş oynayın siz" tavrını da yakıştıramadım Funda!! :P

Heidi Glennis dedi ki...

Oleeey tamam yazacağım hemeeen :) eve gideyim de, telefondan çok zor oluyor :)

Mr.E dedi ki...

Anlaştık ufaklık ;)

RE-L124c41+ dedi ki...

mösyö resmen ''yedirdim size mimi'' der gibi ''afiyet olsun'' demişsin :D
bu arada aldım mimi ;)

Mr.E dedi ki...

Estağfurullah ;)

Sam dedi ki...

sana gıcıklığım geçti. birazdan yayınlıcam mimi geçerken uğra bence. baybay dostum.

Laliş dedi ki...

Uuu beybi =). Buradaya bayıldım, ben önümüzdeki bir haftalık tatilde kullanayım onu ahah :D.

Bana atar yapmışsın komşu, benim blogumda. Hiç oldu mu ama? Çoook ayıp :D.

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Master! Yapıyoruz evelallah?! :D
-günlük hayatta kullanamadığım kelimeleri buralarda kullanma fırsatı bulmak, güzel. :D

Joy dedi ki...

Yaa acıdım mimi alan kaçmış. Yazdıklarına 2 çift laf söyliyim bari:D

1.si o "ne"yi almaman için sana yalvarırım. Bak çok çirkin, gerçekten. Kimseye de yakışmıyo. Git düzgün bir spor ayakkabı al lutfen. Biri arka çıksın bana yaa off:D

Bana içmek için; Süleymaniye'de AMEDROS CAFE & RESTAURANT'ı buldu.. Ahaha cevaplar da çok iyiymiş. Sevdim bu siteyi:D

Tezden beynin eridi yazık yaaa. Ama bence asıl sorun tezle o diziyi aynı anda izlemen. Tamam sen faydalı diyosun bilmiyorum. O tezde bir yanlışlıklar çıkıcak:D

Neden Mr. E?

Belki de o diziden bahsetmeye bir süre ara vermelisin hı? Tezini yaz sen boşver İsmail Abi yazısını:D

O halde mim için teşekkürler:D Ahh vallahi çok yoğunum yeaa az önce toplantıdan çıktım filan alışık değilim bunlara ben:D

Mr.E dedi ki...

@Sam eline sağlık dostum ;)

Mr.E dedi ki...

@Laliş hizmette sınır yok ;)

Ayrıca atar demeyelim de silkeleme diyelim biz ona :)

Mr.E dedi ki...

@Umut bunaldıkça gelip günlük hayatta kullanmadığın kelimelerini buraya boşaltabilirsin raaad ol ;)

Mr.E dedi ki...

@Joy yok alan kaçtı değil, sen gevezesin biraz ondandır :P

Birincisi çok güzeller üstelik çok da rahatlarmış..hıh!

Ayrıca hemen nerede içsem acaba diye bir deneme yapılmış...yaban çakalı seni! :D

Tez'den ya Hulk olacam ya kum saati bakalım hangisi :D

Çünkü bir beyefendiyim ve adımın ilk harfi E, kapiş ;)

İsmail abiye uzanan eller kırılsın!!

Ayrıca sen iki gün çalışamazsın şimdi birden o kadar yoğun tempoyu kaldırmak zor olabilir

crazywomanrosemary dedi ki...

A ha! Bu formatı ilk attığında ortaya bir yanıtla sana takılmıştım..ama güzel bir mim konus olmuş kutlarım..:))Teşekkürler en kısa zamanda yanıtlıyacağım..:)

Mr.E dedi ki...

Format biliniyor bir şekilde zaten :) Bu sefer dedim benim dışımda insanlar ne düşünüyor acaba :)

Lô - Lâ dedi ki...

Degisik olmus. Nays

Mr.E dedi ki...

Tenk yu hoca :)

Buyurmaz mısın biraz sen de, mimleyeyim mi seni?

Lô - Lâ dedi ki...

Davetsiz misafir gibi oldu bu :)

Yazsinlar, ben okurum (ve beklettigim mimler var daha)

Mr.E dedi ki...

Mimlerken doğru hatırlayıp mimlememişim o zaman :)

bayan mikrop dedi ki...

bu miimi sabote ediyorum demek pislik insanım al sana sabote !


koca kafa cooooooooooo

Mr.E dedi ki...

Eyvah sabotaj!! Şimdi o örgü şişlerini yavaşça yere bırak ve mimi yap ihtiyar!!

bayan mikrop dedi ki...

biraz düşünmem lazım hıh!

Mr.E dedi ki...

Hadi ihtiyar yapabilirsin!!! :)

The Shinest One. dedi ki...

pis fenevli demişsin. sana hiç yakış tıramadım.


öperim çok aldım mimi :*

Mr.E dedi ki...

Pis Fenevlisin yalan mı :D Bekliyorum mimi ;)

Mia Wallace dedi ki...

mim için teşekkür ederim bağlantılarda kendime rastlicamı beklemiyordum :)

Lütfücüğüm dedi ki...

eyvallah, yapıcam kısa vakitte.

pis değiliz yahu ak pak takımız işte bembeyaz:)

Mr.E dedi ki...

@Mia hayat süprizlerle dolu yapacak bir şey yok ;)

Mr.E dedi ki...

@Lütfücüğüm ya bırak ak pak... :D

Şampiyonluğunuzu da (her ikisini de) şimdiden kutlarım ayrıca :)

Feli Jo dedi ki...

Oleyyy yillar sonra mimlendim çok heyecanliyimm! Eve gidebileydim yazabileydim iyiydi. Yine de deneyeceğim! :)

francesca mckennitt dedi ki...

Teşekkür ederim malumatfuruş! Umarım yapabilirim :)

Mr.E dedi ki...

@Feli hadi bakalım pamuk eller klavyelere o zaman :D

Mr.E dedi ki...

@Francesca yaparsın yaparsın bu aralar blogu boşladın zaten sana bahane olsun ;)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

İlginç bir mim cevaplama şekli olmuş:)
Bu birinci adrese bayıldım, kendim için rahatlıkla düşünebilirim.
Tez için kolaylıklar ve sabır diliyorum:)

Mr.E dedi ki...

@Semi bu benim daha önce yazı olarak yaptığım bir formattı. Ortaya attım biraz hareket olsun diye. Mim yapıp yapmadığını bilmediğim için mimlemedim yoksa "Haftasonları beni yorumlarıyla ziyaret eden Semi" şeklinde girizgahım bile hazırdı :)

O ayakkabılar ayrıca süperler, her ne kadar beğenmeyen arkadaşlar -joyöhöhmhö- olsa da...

Teşekkür ederim :)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Yok yok ben bu formatı beğendim. Mim cevaplama konusuna gelince; cevaplamışlığım var ama senin kadar yaratıcı olmadığım kesin:)
Sadece hafta sonları mı ziyaret etmişim? Hiç yakıştıramadım kendime:)

Mr.E dedi ki...

Burada olay mimi kim daha yaratıcı cevaplayacak olmadığı için, ve daha önce mim cevaplamışsan artık sen de MİMlisin!! :)

Sazan dedi ki...

En geç yazan, en geç gören hep ben oluyorum ama inan beni mimlerle çok mutlu ediyorsun...

Bunu yazacağım mutlaka sevdim :)

İyi ki varsın, iyi kal...

Mr.E dedi ki...

Vallahi herhangi bir son yazım tarihi yok o yüzden ne zaman istersen o zaman ;)

Sen de her nerede olursan ol siyah-beyaz kal :)