15 Şubat 2012 Çarşamba

Tam o sırada 27

Işınla beni Scotty

9 yorum:

Jove dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aslşdxwekfjwpoejf dur ben de sana bi şey göstercem o zaman

http://inciswf.com/embesilbudur.swf

asşlkwf

Joy dedi ki...

salıncakta tam tuuuur..istiyorum o_o

sıkı sıkı tutunurum uçmam. uçarsam da artık kısmet, hiç mi düşmedik salıncaktan:D

Heidi Glennis dedi ki...

oha çok kötüü :((

off tamam harika bişeymiş eheheh '!!
ben de istiyorum ama daha yükseğe doğru olanından ^^

Mr.E dedi ki...

@Jove oha salıncak çocuğa "bağcılar kombo" yaptı :)))))))))) aşlsdsjasşdjas

Mr.E dedi ki...

@Joy istikbal göklerdedir üstelik, öyle değil mi?! :D

Mr.E dedi ki...

@Heidi peki inişi nasıl olacak daha sonra? :)

Heidi Glennis dedi ki...

işte gök e doğru ehi.
gööök yakala ^^

Mr.E dedi ki...

@Heidi bildiğin şarkı oldu bu :D Galata'dan at beni, in Haliç'e tut beni :D

Heidi Glennis dedi ki...

:D hahahah